quote:Geachte heer vosss, U kunt de tickets bij ons, Spa Grand Prix, kopen. Gelieve het bijgevoegdereservatie formulier uit te voelen en aan ons terug te faxen. De ticket geeft toegang naar de omloop van de circuit en naar de bestaandetribunen (Gold 2, Silver 1 en Silver 2), maar niet naar de paddock. Met vriendelijke groeten SPA GP
Kun je die ook aan mij sturen, dat formulier?quote:
Top! Dank je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:15 schreef vosss het volgende:
Formulier ligt in je brievenbus als het goed is
Ik kan zeker geen vrij krijgen, dus helaas ...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil ookKan ws. geen vrij krijgen dus das dikke pret dan..
Je kunt ook op de bonnefooi gaan!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef Atreidez het volgende:
Was t al duidelijk of je op de bonnfoi gewoon tickets kan krijgen aan de deur?
De snelste route van Den Haag ('s-Gravenhage) naar Francorchamps (Stavelot) (België) over 283,5 km in ongeveer 2 uur en 50 minuten.
Niet echt een afstandje om op de gok te doen![]()
Je meent het. Dat nummer staat in koeieletters in het plaatje van de OPquote:Op maandag 2 juli 2007 11:38 schreef sanger het volgende:
Overigens, voor diegene die willen bellen ofzo (vossss)
Het nummer is: +32-87224466
Verhipquote:Op maandag 2 juli 2007 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Je meent het. Dat nummer staat in koeieletters in het plaatje van de OP
quote:
Moet wel 1 van beiden een fatsoenlijke auto ter beschikking hebben natuurlijk.. En ik ga niet in een Daihatsu Cuore richting Spa (wel lekker zuinig overigens..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef sanger het volgende:
WEST moet ook vanuit het noorden. Misschien kunnen jullie poolen ofzo?
ik heb geen rijbewijs en geen auto.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moet wel 1 van beiden een fatsoenlijke auto ter beschikking hebben natuurlijk.. En ik ga niet in een Daihatsu Cuore richting Spa (wel lekker zuinig overigens..). 't Zit er voor mij niet in dus, maar ach, volgend jaar maar weer eens een GP-bezoekje, we zitten met een stel vrienden te denken aan Valencia (icm vakantie)
Alhoewel dat nog erg afhankelijk gaat worden van datum, prijzen, etc.
hoezo onzin, voor 20 euro naar een testsessie die een hele dag duurt is geen geld hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:06 schreef Bernard0s het volgende:
Ik zou best wel meewillen maar ik ga een week later naar de GP van Duitsland, dus beetje onzin om dan 2 keer te gaan. Ik ben benieuwd of de nieuwe layout van het circuit (laatste stuk) de coureurs bevalt of niet..
Nee dat is het probleem niet. Het gaat er meer om dat ik al in touw ben die dagen, merk ik net.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
[..]
hoezo onzin, voor 20 euro naar een testsessie die een hele dag duurt is geen geld hoor.
ja ok das jammer.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem niet. Het gaat er meer om dat ik al in touw ben die dagen, merk ik net.
Misschien volgend jaar, is wel stoer natuurlijk.
Daar hebben ze nou een aantal handige sites voor uitgevonden *en ook van die apparaatjes*...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ok das jammer.
ik denk dat ik ook niet heen ga. met OV is geen doen. en er is niemand die echt vanuit het noorden gaat.
ik zou eventueel wel naar utrecht ofzo kunnen reizen maar vandaaruit naar een snelweg heb ik ook geen flauw idee van.
Vanwaar moet je een lift hebben? Ik ga waarschijnlijk, vanuit Enschede (als de baas meewerkt).quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ok das jammer.
ik denk dat ik ook niet heen ga. met OV is geen doen. en er is niemand die echt vanuit het noorden gaat.
ik zou eventueel wel naar utrecht ofzo kunnen reizen maar vandaaruit naar een snelweg heb ik ook geen flauw idee van.
Zoals gezegd wil ik je best oppikken in Utrecht, alleen niet in hartje centrum. Iemand die bekend is met of in Utrecht?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ok das jammer.
En je gaat de 12de ook niet? Die dag was je toch al vrij?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar hebben ze nou een aantal handige sites voor uitgevonden *en ook van die apparaatjes*...
Of bedoelde je het anders? * Sally heeft wel een rijbewijs, geen auto... en weet ook geen openbaar vervoer om er te komen...![]()
Helaas, ik heb het niet aangedurfd vandaag (hoewel het werk echt superlekker ging *had geleerd van vorig boek* en de baas daar toch niet ontevreden over kon zijn ofzo).![]()
Misschien volgend jaar?
Maar ik houd me warm aanbevolen voor die andere meet, hier in Nederland!!!![]()
![]()
![]()
Ja ikke een beetje... Heb er gestudeerd. Je zou op station Lunetten mensen op kunnen pikken, goed met trein/bus te bereiken v.a. Centraal Station *heb in Lunetten gewoond*. Vanaf daar ziit je zo op de A27 en iets verder de A2.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoals gezegd wil ik je best oppikken in Utrecht, alleen niet in hartje centrum. Iemand die bekend is met of in Utrecht?
Nee, ik denk niet dat ik ga. Die afspraak kon niet op deze donderdag (de 5e), dus om 'm nog eens te verzetten... Maar ik zal eens informeren *das niet de baas*.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:09 schreef sanger het volgende:
[..]
En je gaat de 12de ook niet? Die dag was je toch al vrij?
`quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja ikke een beetje... Heb er gestudeerd. Je zou op station Lunetten mensen op kunnen pikken, goed met trein/bus te bereiken v.a. Centraal Station *heb in Lunetten gewoond*. Vanaf daar ziit je zo op de A27 en iets verder de A2.
[..]
Nee, ik denk niet dat ik ga. Die afspraak kon niet op deze donderdag (de 5e), dus om 'm nog eens te verzetten... Maar ik zal eens informeren *das niet de baas*.
Even praktisch: hoe laat zouden we dan terugkomen hier in Nederland, zeg Utrecht?
Ik ga ook al naar de GP van Duitsland. Waar zit jij?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:06 schreef Bernard0s het volgende:
Ik zou best wel meewillen maar ik ga een week later naar de GP van Duitsland, dus beetje onzin om dan 2 keer te gaan. Ik ben benieuwd of de nieuwe layout van het circuit (laatste stuk) de coureurs bevalt of niet..
Dat zou nog acceptabel zijn, zelfs als we om 21.00 uur terug zijn. Dan kan ik om ca. 22 in mijn bedje liggen *volgende dag weer werken...*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:57 schreef sanger het volgende:
[..]
`
Het duurt tot 17.00 dus laten we zeggen 3 uur reistijd is om 20.00 terug. Denk ik.
Ik moet ook werken "the day after"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zou nog acceptabel zijn, zelfs als we om 21.00 uur terug zijn. Dan kan ik om ca. 22 in mijn bedje liggen *volgende dag weer werken...*![]()
Even afwachten, sanger!!! Mss kan ik vanmiddag al bellen/e-mailen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik moet ook werken "the day after"
Dus?
Kan nog niks vinden, er staat geeen "INFO" achter en op de andere sites (www.spagrandprix.com en http://www.circuitspafrancorchamps.be/ staat ook niks verder!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Rory78 het volgende:
Is er al een line-up bekend? Welke teams zetten welke coureurs in?
Ik weet niet precies de naam of het nummer van de tribune maar het komt er op neer dat ik in de 1e bocht zit, vlak bij de Mercedes tribune. Ergens onderaan trouwens. Op rij 5quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ga ook al naar de GP van Duitsland. Waar zit jij?
Ga denk ik ook niet naar de testsessie op Spa. Heb zelf geen auto dus dat maakt het wat lastiger en het feit dat ik ook al naar de GP van Duitsland ga, dus dat maakt de behoefte om te gaan ook al wat kleiner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |