CA en Giedo zie ik sowieso wel rijden at spaquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Andere vraag dan maar: Zou Chris nog komen om te testen in Spa?
Niet voor zover bekend is gemaakt. Misschien wel leuk om daar op te letten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef MIster911 het volgende:
Test Spyker met de B-Spec?
Mwoah. Ook Minardi heeft wel eens vooraan de grid gestaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zou anders een hele prestatie zijn in een Minardi
Nog niet gehoord... maar so true!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mwoah. Ook Minardi heeft wel eens vooraan de grid gestaan.
Maar goed, het zal allemaal met een sisser aflopen. Albers maakt gewoon zijn seizoen af, Spyker heeft volgend jaar een iets betere wagen staan en Doornbos blijft lekker in de CCWS, waar hij zich prima thuisvoelt.
Samengevat komt het neer op de twee spreekwoorden die altijd in de Formule 1 van toepassing zijn:
"When the flag drops, the bullshit stops."
"If is F1 spelled backwards."
Meldt.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]zeker een paar honderd airmiles
en misschien ook nog wel een zooi shellzegeltjes
Of moet je zeggen "Snakemiles"quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]zeker een paar honderd airmiles
en misschien ook nog wel een zooi shellzegeltjes
Airmiles!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]![]()
Gigantische bug inderdaad.
[..]
Eerder benzinepunten.
Dat vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef pfaf het volgende:
Wat me wel tegenvalt is dat hij gewoon verbleekt bij Sutil.
Is er nog iemand die een VRAAG heeft voor 'onze Chris'??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, voor alle fans en anti-fans, Christijan is dit weekend te gast bij RTL-Pitspost, dus stel gerust je vraag en wie weet komt 'ie op t.v.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er nog iemand die een VRAAG heeft voor 'onze Chris'??
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:06 schreef Sally het volgende:
Pffff.....Posten om het posten, vind ik zoiets als hierboven...........
Tja, stiekem heb je wel gelijkquote:
Mijn vraag is wat hij van de uitspraken vond van Lauda en of hij zich nu extra gemotiveerd voelt om hem de mond te snoeren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, stiekem heb je wel gelijk
ON TOPIC, dan maar.
Je kunt dus een vraag stellen aan CA, ik vond die van SimtekF1 wel een goede. Kun je meteen zien of hij (nog) gewild is, toch?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:10 schreef sanger het volgende:
CA heeft helaas een persstop. Dat heeft hij verteld tijdens de persco van de BCR.
Dat zei jij!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]Michiel Mol heeft/had een persstop, heb niet begrepen dat CA er ook één had
![]()
Mja ik heb denk ik je vraagstelling verkeerd opgevatquote:
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Mja ik heb denk ik je vraagstelling verkeerd opgevat![]()
Ik had het over michiel mol en jij over ca![]()
Zou wel raar zijn aangezien hij wel in pitspost zit. Maar jullie waren er kennelijk al uit dat het een vergissing bleekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:10 schreef sanger het volgende:
CA heeft helaas een persstop. Dat heeft hij verteld tijdens de persco van de BCR.
Inderdaad, in tegenstelling tot het Youtube-interviewtje zag ik hier de lol niet echt van in.. Misschien is het leuker wanneer je de F1 niet volgt en alleen maar uitslagen/krantenkoppen leest??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, Albers is slechtniet goed, maar Heerschop...![]()
Ha ha.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik zag gisteren nog zijn vrouw bij de Shell tanken.
[afbeelding]
J.
Nou, vaak wordt je toch beoordeeld over je laatste prestaties... Anders had Villeneuve nog wel F1 gereden bv...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Maar het lijkt mij niet dat als je 2 jaar je teamgenoot hebt verslagen en alleen dit jaar tot nu toe tegen valt, je gelijk nergens meer aan de bak komt.
Het klopt exact wat CA zegt over de kwali btw.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb maar klein deel van de kwalificatie gezien en volgens mij kon die Spykert gewoon niet harder, al beweerd CA op sport wat anders (maar heb hem niet bij de keuring gezien dus dat weet ik niet).
Anyway hopen dattie hem uitrijdt en voor Sutil beland op de 1 of andere manier
Had ik die overtuiging ook maarquote:Op zondag 8 juli 2007 11:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat geldt toch eigenlijk voor iedere coureur wel?? Dat deze in een passende wagen pas echt goed presteren?? En of je dan de wagen aanpast of je rijstijl, dat hangt van verschillende omstandigheden, kwaliteiten van de coureur en middelen van het team, af.. SpykerF1 is helaas geen topteam en heeft beperkte middelen, Christijan Albers is een goede coureur, maar helaas geen wereldtopper. Dan gaat het aanpassen en de betere prestaties gewoon wat langzamer dan sommigen willen/hopen/verwachten..
Christijan heeft sinds begin van dit seizoen veel progressie geboekt met de SpykerF1. Gisteren in de kwalificatie gewoon pech gehad, maar als hij zo doorzet dan staat hij aan het einde van het seizoen ruim voor Sutil, daar ben ik van overtuigd
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Als Spyker straks dat nieuwe tanksysteem in orde heeft dan lukt het vast
Spyker F1 test nieuw tanksysteem:
[[url=http://i146.photobucket.com/albums/r254/MaGNeT76/albersrefuel.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |