Nou...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:46 schreef Q. het volgende:
Jeej.
Blijkt wel weerquote:Op maandag 2 juli 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hier is het ook al zo druk. Vakantie tijd?
Goedenmorgen trouwens.
Nee, dat zie je ook wel terug in de nog meer neuzelende vervolgenquote:Op maandag 2 juli 2007 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nou niet de illusie dat het de intentie van de makers was om een filosofisch werk neer te zetten...
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij heb ik alleen maar mezelf geraakt.
IKEA zal je dankbaar zijn.quote:
Toedelsquote:
Dankjequote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo Aarti.
* TwistedDarling paraplu boven Aarti houd
Dat dusquote:Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
*grmbldrukdrukgromregen*
.... en nat.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb hier in een half uur regen, zon en nu weer regen gehad. Het is nu gewoon donker buiten![]()
Bugje? Op de frontpage kan ik alleen maar dubbelposten whehehequote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef JDude het volgende:
Ik dacht dat er een beveiliging tegen dubbelposten was?
Die is er. Dat is tevens het eerste slachtoffer als de server weer eens stuitertquote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef JDude het volgende:
Ik dacht dat er een beveiliging tegen dubbelposten was?
ik heb ze gedownload maar ze komen idd op bbc. Is echt een hele sterke docu! Ik heb deel 1 en 4 gezien. Deel 1 gaat voornamelijk over Jimmy Hendrix en deel 4 gaat over metalquote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef CherryLips het volgende:
op de bbc?
hoiquote:
"Merel" is mijn artiestennaamquote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Merel? Daar weet ik niets van...Tell me more
Je artiestennaam... Toe maar. Waar heb je zoal aan gewerkt, tot nu toe?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Merel" is mijn artiestennaam. En ik ben mijn eerste soloprogramma aan het schrijven, onder de (werk)titel 'Merel'. Vandaar
.
Ik heb nu al drie scenes geschreven.
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je artiestennaam... Toe maar. Waar heb je zoal aan gewerkt, tot nu toe?
drukke dame dus, goed hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. Mijn volledige naam post ik maar niet hier, ik wil ongooglebaar blijven op fok
.
Ik heb nog niet héél veel gedaan tot nog toe, maar recent heb ik twee sketches geschreven/gespeeld bij een kleinkunstvoorstelling/eindpresentatie van een cursus die ik heb gevolgd, voor dezelfde cursus heb ik een theaterstuk van 5 minuten geschreven, ik heb een eigen theatersportgroep opgericht en geef theatersportworkshops.
Gelukkig niet, dan kon ik beter meteen ophoudenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef Burdie het volgende:
En ja, mannen hoeven niet per sé elegant te zijn.
Gezien ik door mijn vrouw zijn vandaag nog steeds verga van de pijn, ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Q. het volgende:
Man zijn is tof.
Twistquote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gezien ik door mijn vrouw zijn vandaag nog steeds verga van de pijn, ben ik het wel met je eens.
Heeft Q weer eens te hard in je tieten geknepen?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gezien ik door mijn vrouw zijn vandaag nog steeds verga van de pijn, ben ik het wel met je eens.
Neen. Ik vergeet het continu. Morgen ben ik weer thuis.quote:
In willekeurige woonkamers?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neen. Ik vergeet het continu. Morgen ben ik weer thuis.
Mijn weekend bestond uit het afhalen van behang.
Weer?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft Q weer eens te hard in je tieten geknepen?
Als we Burdie toch niet hadden om te openbaren wat jij stil probeert te houdenquote:
Ynske die haar hele MSN-lijst van virussen heeft voorzien?quote:
Nee, maar dat zou op zich ook best een bak zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 19:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ynske die haar hele MSN-lijst van virussen heeft voorzien?
De verkleedpartij heeft haar en Enter dichter bij elkaar gebracht?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Burdie het volgende:
Oh, omdat jullie niet het soort mensen zijn die gaan roepen: "VERTEL! VERTEL!" tenzij uit beleefdheid, (en eerlijkheidshalve zal het jullie ook geen bal kunnen schelen) maar ik ken de nieuwe vlam van PDL.
Nee erwinbey. Ik heb ooit met 'm geblinddate. Ik heb nog net niet de deur in z'n gezicht dicht gegooid, maar ik heb hem wel na 2 minuten mijn huis weer uitgekicked omdat hij verschrikkelijk wasquote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De verkleedpartij heeft haar en Enter dichter bij elkaar gebracht?
Nu op Fok!tv....
Zijn dialogen natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef nixxx het volgende:
wat zou plato meenemen op onze blind date??
misschien komt hij wel in togaquote:
De oude Griek uithangen? Nou ja, binnenhangen graag.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft Q weer eens te hard in je tieten geknepen?
Jij hebt echt te veel energie he.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
een beetje rondhangen op het forum jeweets .. of de agora zo u liever wilt
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij hebt echt te veel energie he..
Oh wacht, ik weet alweer waarom. Virtuele seks kost nauwelijks moeite en je moet toch wat.
Oja sorry, ik verlaag mezelf tot jouw niveau. Ik had me nog zó voorgenomen dat niet meer te doen.quote:
Zoals bij alle seks haal je eruit wat je erin stoptquote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Virtuele seks kost nauwelijks moeite en je moet toch wat.
Zo zijn wijquote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Gezellig.
In principe geldt dat alleen voor mannen, maar daar wil ik liever niet in detail over praten. Ik ben een beetje preuts.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals bij alle seks haal je eruit wat je erin stopt.
Jij wel.quote:
neem er nog 1.. of tweequote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja sorry, ik verlaag mezelf tot jouw niveau. Ik had me nog zó voorgenomen dat niet meer te doen..
Het staat je uiteraard vrij om jezelf daar ook toe te rekenen zo gauw je je weer gezellig voeltquote:
Goede zaakquote:Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef Frezer het volgende:
Ik heb van middag mijn bul gekregen van een toga,. Nou ja, van de hoogleraar die er in zat,
.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef Frezer het volgende:
Ik heb van middag mijn bul gekregen van een toga,. Nou ja, van de hoogleraar die er in zat,
.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef Frezer het volgende:
.
Hm, ik geloof dat mijn poging tot elitair overkomen ergens de mist in gaatquote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Frezer het volgende:
ing. ir. Koos Werkeloos
ja... bij het Koosquote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat mijn poging tot elitair overkomen ergens de mist in gaat![]()
Plato en ik kunnen je desgevraagd nog wel van enige adviezen voorzienquote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat mijn poging tot elitair overkomen ergens de mist in gaat![]()
Een beetje op mijn kosten van een uitkering leven.quote:
En als je goed kijkt zie je hier het eerste adviesquote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een beetje op mijn kosten van een uitkering leven.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Plato en ik kunnen je desgevraagd nog wel van enige adviezen voorzien.
En vervolgens nog een schepje er bovenop,quote:
Nog niet. NOG zeg ik he.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een beetje op mijn kosten van een uitkering leven.![]()
O, je gaat morgen pas bij het UWV langs?quote:
Dan krijgen we allebij ons geld van de overheid, ik voel een bandquote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, je gaat morgen pas bij het UWV langs?![]()
Voor jou zit er binnenkort toch ook een diploma uitreiking in het verschiet?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nu ik nog.
Wel een beetje oud voor z'n eerste échte baan.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef Frezer het volgende:
Tof trouwens dat er ook een kerel van in de 60 bij was die is afgestudeerd! Das best wel karakter hebben,.
Over een jaar heb ik diploma 2/3 binnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voor jou zit er binnenkort toch ook een diploma uitreiking in het verschiet?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel een beetje oud voor z'n eerste échte baan.![]()
Ik dacht dat dit je laatste jaar HTS was?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Over een jaar heb ik diploma 2/3 binnen.
Zoiets dacht ik al, er zijn wel meer mensen die na hun pensionering gaan studeren.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Het is er eentje die zijn hele leven bij "de firma" (Philips, voor de niet-eindhovenaren onder ons) heeft gewerkt.
Wat is daar het probleem van?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, er zijn wel meer mensen die na hun pensionering gaan studeren.
Niet tot mijn onverdeelde genoegen overigens, maar dat ter zijde.![]()
Veel van die lui hadden de misselijke neiging om met stomme vragen langdradige colleges onnodig te rekken.quote:
Het lijkt de tweede kamer wel...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Veel van die lui hadden de misselijke neiging om met stomme vragen langdradige colleges onnodig te rekken.
Over mensen die na hun pensioen Plato lastig gaan vallen gesprokenquote:
quote:
Inderdaad, je wilt echt niet weten wat voor vragen wij soms op ons bord krijgen.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Frezer het volgende:
Nixxx, hoest met huus!?
Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef Frezer het volgende:
Is dit niet het moment om je functie van beleidsmederwerker te heroverwegen, Plato?
Als in: koop gesloten?quote:
als in: nog bezig nader tot elkaar te komenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
als in: nog bezig nader tot elkaar te komenvoel de liefde
Laat Willem dan maar eens toe in de kamer!quote:
Die staan me niet echt helder meer voor de geest trouwens.quote:
Iets zegt me dat je jouw helft van de dialogen wel kan improviseren andersquote:Op maandag 2 juli 2007 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die staan me niet echt helder meer voor de geest trouwens.![]()
Ligt een beetje aan het ander onderwerp.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je jouw helft van de dialogen wel kan improviseren anders.
"Het terechte lijden van ing. ir. Koos Werkeloos"?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het ander onderwerp.![]()
Het is een hele kunst om in vijftig pagina's helemaal niets te zeggen hoor.quote:
Ben je mijn posthistorie weer aan het doorlezen?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een hele kunst om in vijftig pagina's helemaal niets te zeggen hoor.![]()
Hoe raak was de TT van een paar dagen geleden...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Het terechte lijden van ing. ir. Koos Werkeloos"?
acht en vijftig.... 58!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een hele kunst om in vijftig pagina's helemaal niets te zeggen hoor.![]()
Absoluut. Dat is allemaal verleden tijd. Ik ben nu de goedheid zelvequote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe raak was de TT van een paar dagen geleden....
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben je mijn posthistorie weer aan het doorlezen?
riiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Absoluut. Dat is allemaal verleden tijd. Ik ben nu de goedheid zelve.
Je kloon? Spuitbeer?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
beer!
ik eigenlijk ook nooit meerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Q. het volgende:
Daarom luister ik ook niet.
Bwech...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef CherryLips het volgende:
het gaat over de ONZ meet van vrijdag op fok!radio.
Daar ben ik nog nooit geweest. Texas.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef nixxx het volgende:
Stephenville, TX
mooie ronde zachte borstjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Je bent volwassen. Maak je eigen keuzes.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef liefie_ het volgende:
god*#$&^#$&^$&@$&@#$domme!!
ben ik net verhuist... vinden mn ouders het niet goed... vinden ze dat ik toch maar een studiotje moet nemen, zoals ik 2 maanden geleden voorstelde
aaaaaarghhh
ik wil gewoon ergens wonen!!!
Ik heb hun geld nodig voor een studiotje...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bent volwassen. Maak je eigen keuzes.
Trouw een rijke vent.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb hun geld nodig voor een studiotje...
mr liefie is niet rijkquote:
Ik heb een rijke fantasie.quote:
Is dat het geluid van je chocoladetrommel?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef CherryLips het volgende:
echoechoechoecho
Het geluid van je lushballen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
die heb ik niet. is toch overbodig.
Dat roept heel verkeerde beelden op.quote:
Dat begint me zo langzamerhand ook duidelijk te worden, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:46 schreef Q. het volgende:
Daar is CL heel goed in, verkeerde beelden oproepen.
Mag ook wel, na toch wel minimaal anderhalf jaar in dezelfde reeks posten. Of hoe lang is het al?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat begint me zo langzamerhand ook duidelijk te worden, ja.
Q.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:21 schreef Q. het volgende:
Kuuk.
Oja, dat herinnert me aan de tvp die ik nog moet zetten in de Lounge.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:23 schreef Q. het volgende:
Ik zat bij Dr_Flash in de trein maar volgens mij heb ik me goed genoeg kunnen verstoppen dat hij me niet zag.
Er moet niets.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat herinnert me aan de tvp die ik nog moet zetten in de Lounge.
Jij moet nodig koffie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:37 schreef Q. het volgende:
Er moet niets.
Lit.quote:
Heerlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
True, met de hand gezette thee. Heerlijk.
Senseo doe ik enkel als ik even snel een bakkie wil.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Senseo did it.
Ik zou er mijn bed niet voor uitkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Morgen om half 5 weekend.
Ik moet.quote:
*Noteert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Misschien. Als ik nu 'ja' zeg, en hij ziet dat. Dan krijg ik het morgenavond te horen als het niet zo is.
Halloquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef JDude het volgende:
*Noteert.
Veel vrouwen komen er wel mee weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Dat is niet origineel Ant.
Goed punt, wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:23 schreef Burdie het volgende:
Als je andere dingen met de hand maar niet verleert.
"Ik ben moe." doet het ook goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Veel vrouwen komen er wel mee weg.
Die heb ik niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
Of gewoon over je opa en oma beginnen. Dan is de zin ook wel weg hoor.
Misschien is dat niet het sterkste punt als hij net het grof vuil buiten heeft gezetquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien is dat niet het sterkste punt als hij net het grof vuil buiten heeft gezet.
Ik kan het altijd nog op de ongesteld boeg gooien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Litpho het volgende:
Misschien is dat niet het sterkste punt als hij net het grof vuil buiten heeft gezet.
Als ultieme liefdestest om te zien of hij jou dan niet ook bij het grof vuil zet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan het altijd nog op de ongesteld boeg gooien.
Met een beetje ketchup in je onderbroek ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan het altijd nog op de ongesteld boeg gooien.
Je weet toch dat het een garpje is. Geen zin. Poeh. Wie heeft dát uitgevonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Zeg nou maar gewoon "NEE GEEN ZIN". Duidelijkheid.
Zonde van de ketchup.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
Met een beetje ketchup in je onderbroek ofzo?
Pastasaus, voor over de schelpjesmacaroni.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met een beetje ketchup in je onderbroek ofzo?
Dat doettie niet. Dan moet 'ie alleen dat grote appartement schoonhoudenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Litpho het volgende:
Als ultieme liefdestest om te zien of hij jou dan niet ook bij het grof vuil zet?
Huisvrouwen die net een kind geworpen hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je weet toch dat het een garpje is. Geen zin. Poeh. Wie heeft dát uitgevonden.
En de macaroni symboliseert de klontjes baarmoederwandofwhatever er eventueel meekomt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Litpho het volgende:
Pastasaus, voor over de schelpjesmacaroni.
Nu doe jij het?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doettie niet. Dan moet 'ie alleen dat grote appartement schoonhouden.
Dan is het simpel; iets met hechtingen die blijven haken enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Huisvrouwen die net een kind geworpen hebben.
Sliertjes en bonkjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En de macaroni symboliseert de klontjes baarmoederwandofwhatever er eventueel meekomt?
Nee hoor, gezellig samen. Maar nu is het sowieso nog een tiefusbende dusja. Achja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Nu doe jij het?
En daarna knippen ze hun haar af.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is het simpel; iets met hechtingen die blijven haken enzo.
Je kunt het ook door hém op laten ruimen. Gewoon daarna in je lingerie op je bed gaan liggen enzo. Nou ja, zie die posts hierboven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, gezellig samen. Maar nu is het sowieso nog een tiefusbende dusja. Achja.
Ah, als beloning. *Noteert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt het ook door hém op laten ruimen. Gewoon daarna in je lingerie op je bed gaan liggen enzo. Nou ja, zie die posts hierboven.
Eigen schuld, dikke bult!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik breng Anna op ideeën.
Goede zaak. Alhoewel ze jou daar uiteraard niet voor nodig heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik breng Anna op ideeën.
Er is niets wat ware passie zo goed overbrengt als na een paar minuten tussen ademteugen uitbarsten "heb je wel stof afgenomen bovenop de kastjes?".quote:
Nee. Nou ja, dat laatste bijgeëditte wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Bedoel je dat ze ook met een ander in bed kan gaan liggen met lingerie aan? En ik maar koken en schoonmaken?
JD is lang, ik ga er maar vanuit dat 'ie dat meteen allemaal meepakt op de kastjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef Litpho het volgende:
Er is niets wat ware passie zo goed overbrengt als na een paar minuten tussen ademteugen uitbarsten "heb je wel stof afgenomen bovenop de kastjes?".
Jij bent te klein om het te controleren. Dus JD hoeft alleen maar even goed te liegen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD is lang, ik ga er maar vanuit dat 'ie dat meteen allemaal meepakt op de kastjes.
Belonen met bier doet het ook goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
Het is wel hét systeem om mannen aan het werk te krijgen in huis.
Ik bewonder je optimismequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD is lang, ik ga er maar vanuit dat 'ie dat meteen allemaal meepakt op de kastjes.
Dan pak ik de Swiffer. En doe ik het alsnog. Ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
Jij bent te klein om het te controleren. Dus JD hoeft alleen maar even goed te liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |