Nou...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:46 schreef Q. het volgende:
Jeej.
Blijkt wel weerquote:Op maandag 2 juli 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hier is het ook al zo druk. Vakantie tijd?
Goedenmorgen trouwens.
Nee, dat zie je ook wel terug in de nog meer neuzelende vervolgenquote:Op maandag 2 juli 2007 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nou niet de illusie dat het de intentie van de makers was om een filosofisch werk neer te zetten...
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij heb ik alleen maar mezelf geraakt.
IKEA zal je dankbaar zijn.quote:
Toedelsquote:
Dankjequote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo Aarti.
* TwistedDarling paraplu boven Aarti houd
Dat dusquote:Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
*grmbldrukdrukgromregen*
.... en nat.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb hier in een half uur regen, zon en nu weer regen gehad. Het is nu gewoon donker buiten![]()
Bugje? Op de frontpage kan ik alleen maar dubbelposten whehehequote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef JDude het volgende:
Ik dacht dat er een beveiliging tegen dubbelposten was?
Die is er. Dat is tevens het eerste slachtoffer als de server weer eens stuitertquote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef JDude het volgende:
Ik dacht dat er een beveiliging tegen dubbelposten was?
ik heb ze gedownload maar ze komen idd op bbc. Is echt een hele sterke docu! Ik heb deel 1 en 4 gezien. Deel 1 gaat voornamelijk over Jimmy Hendrix en deel 4 gaat over metalquote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef CherryLips het volgende:
op de bbc?
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |