Wat is er dan op tv?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef Frezer het volgende:
Alle dames hangen nu kwijlend voor de tv?
Wat is er op tv?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef Frezer het volgende:
Alle dames hangen nu kwijlend voor de tv?
nixxx, hoest met huus?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef nixxx het volgende:
en ik ga naar bedweer een lange week voor de boeg
quote:
Jullie bedoelen toch niet dat concert op Wembley?quote:
Jij bent daar ook te jong voor, M-M.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was aan het wachten op stom simpel vermaak als de mike en thomas show, krijg je dit![]()
quote:
Ha!quote:
You've got mail.quote:
Jij ook!quote:
Informeer mij es...quote:
De Matrix trilogie was vast niet zo populair geweest als zij die rol had gespeeld...quote:
Jeuj!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik denk dat ik morgen een laptop krijg.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik denk dat ik morgen een laptop krijg.
Leuk!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n tante belde wanneer ik in Brummen was. Nu dus.
Wanneer ik weer ging. Maandag.
Of ik niet een dagje langer kon blijven. Oke.
(m'n oom is zo een handigert met pc's enzo, die heeft een niet werkende laptop aan de praat gekregen, maar heeft hem zelf niet nodig)
Soms is een familie zo gek nog niet.
De serie is in mijn optiek dusdanig waardeloze pseudofilosofie dat dat vermoedelijk weinig uit had gemaakt.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Matrix trilogie was vast niet zo populair geweest als zij die rol had gespeeld...
steek die middelvinger maar in je eigen...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk!
Slapen! Kusje voor de dames en een middelvinger voor de heren!
Echt niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 07:04 schreef nixxx het volgende:
vroeg he
Ik heb nou niet de illusie dat het de intentie van de makers was om een filosofisch werk neer te zetten...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
De serie is in mijn optiek dusdanig waardeloze pseudofilosofie dat dat vermoedelijk weinig uit had gemaakt.
... vriendin?quote:Op maandag 2 juli 2007 07:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
steek die middelvinger maar in je eigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |