hoiquote:
"Merel" is mijn artiestennaamquote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Merel? Daar weet ik niets van...Tell me more
Je artiestennaam... Toe maar. Waar heb je zoal aan gewerkt, tot nu toe?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Merel" is mijn artiestennaam. En ik ben mijn eerste soloprogramma aan het schrijven, onder de (werk)titel 'Merel'. Vandaar
.
Ik heb nu al drie scenes geschreven.
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je artiestennaam... Toe maar. Waar heb je zoal aan gewerkt, tot nu toe?
drukke dame dus, goed hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. Mijn volledige naam post ik maar niet hier, ik wil ongooglebaar blijven op fok
.
Ik heb nog niet héél veel gedaan tot nog toe, maar recent heb ik twee sketches geschreven/gespeeld bij een kleinkunstvoorstelling/eindpresentatie van een cursus die ik heb gevolgd, voor dezelfde cursus heb ik een theaterstuk van 5 minuten geschreven, ik heb een eigen theatersportgroep opgericht en geef theatersportworkshops.
Gelukkig niet, dan kon ik beter meteen ophoudenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef Burdie het volgende:
En ja, mannen hoeven niet per sé elegant te zijn.
Gezien ik door mijn vrouw zijn vandaag nog steeds verga van de pijn, ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Q. het volgende:
Man zijn is tof.
Twistquote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gezien ik door mijn vrouw zijn vandaag nog steeds verga van de pijn, ben ik het wel met je eens.
Heeft Q weer eens te hard in je tieten geknepen?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gezien ik door mijn vrouw zijn vandaag nog steeds verga van de pijn, ben ik het wel met je eens.
Neen. Ik vergeet het continu. Morgen ben ik weer thuis.quote:
In willekeurige woonkamers?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neen. Ik vergeet het continu. Morgen ben ik weer thuis.
Mijn weekend bestond uit het afhalen van behang.
Weer?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft Q weer eens te hard in je tieten geknepen?
Als we Burdie toch niet hadden om te openbaren wat jij stil probeert te houdenquote:
Ynske die haar hele MSN-lijst van virussen heeft voorzien?quote:
Nee, maar dat zou op zich ook best een bak zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 19:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ynske die haar hele MSN-lijst van virussen heeft voorzien?
De verkleedpartij heeft haar en Enter dichter bij elkaar gebracht?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Burdie het volgende:
Oh, omdat jullie niet het soort mensen zijn die gaan roepen: "VERTEL! VERTEL!" tenzij uit beleefdheid, (en eerlijkheidshalve zal het jullie ook geen bal kunnen schelen) maar ik ken de nieuwe vlam van PDL.
Nee erwinbey. Ik heb ooit met 'm geblinddate. Ik heb nog net niet de deur in z'n gezicht dicht gegooid, maar ik heb hem wel na 2 minuten mijn huis weer uitgekicked omdat hij verschrikkelijk wasquote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De verkleedpartij heeft haar en Enter dichter bij elkaar gebracht?
Nu op Fok!tv....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |