Is dat het geluid van je chocoladetrommel?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef CherryLips het volgende:
echoechoechoecho
Het geluid van je lushballen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
die heb ik niet. is toch overbodig.
Dat roept heel verkeerde beelden op.quote:
Dat begint me zo langzamerhand ook duidelijk te worden, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:46 schreef Q. het volgende:
Daar is CL heel goed in, verkeerde beelden oproepen.
Mag ook wel, na toch wel minimaal anderhalf jaar in dezelfde reeks posten. Of hoe lang is het al?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat begint me zo langzamerhand ook duidelijk te worden, ja.
Q.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:21 schreef Q. het volgende:
Kuuk.
Oja, dat herinnert me aan de tvp die ik nog moet zetten in de Lounge.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:23 schreef Q. het volgende:
Ik zat bij Dr_Flash in de trein maar volgens mij heb ik me goed genoeg kunnen verstoppen dat hij me niet zag.
Er moet niets.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat herinnert me aan de tvp die ik nog moet zetten in de Lounge.
Jij moet nodig koffie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:37 schreef Q. het volgende:
Er moet niets.
Lit.quote:
Heerlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
True, met de hand gezette thee. Heerlijk.
Senseo doe ik enkel als ik even snel een bakkie wil.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Senseo did it.
Ik zou er mijn bed niet voor uitkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Morgen om half 5 weekend.
Ik moet.quote:
*Noteert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Misschien. Als ik nu 'ja' zeg, en hij ziet dat. Dan krijg ik het morgenavond te horen als het niet zo is.
Halloquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef JDude het volgende:
*Noteert.
Veel vrouwen komen er wel mee weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Dat is niet origineel Ant.
Goed punt, wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:23 schreef Burdie het volgende:
Als je andere dingen met de hand maar niet verleert.
"Ik ben moe." doet het ook goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Veel vrouwen komen er wel mee weg.
Die heb ik niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
Of gewoon over je opa en oma beginnen. Dan is de zin ook wel weg hoor.
Misschien is dat niet het sterkste punt als hij net het grof vuil buiten heeft gezetquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien is dat niet het sterkste punt als hij net het grof vuil buiten heeft gezet.
Ik kan het altijd nog op de ongesteld boeg gooien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Litpho het volgende:
Misschien is dat niet het sterkste punt als hij net het grof vuil buiten heeft gezet.
Als ultieme liefdestest om te zien of hij jou dan niet ook bij het grof vuil zet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan het altijd nog op de ongesteld boeg gooien.
Met een beetje ketchup in je onderbroek ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan het altijd nog op de ongesteld boeg gooien.
Je weet toch dat het een garpje is. Geen zin. Poeh. Wie heeft dát uitgevonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Zeg nou maar gewoon "NEE GEEN ZIN". Duidelijkheid.
Zonde van de ketchup.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
Met een beetje ketchup in je onderbroek ofzo?
Pastasaus, voor over de schelpjesmacaroni.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met een beetje ketchup in je onderbroek ofzo?
Dat doettie niet. Dan moet 'ie alleen dat grote appartement schoonhoudenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Litpho het volgende:
Als ultieme liefdestest om te zien of hij jou dan niet ook bij het grof vuil zet?
Huisvrouwen die net een kind geworpen hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je weet toch dat het een garpje is. Geen zin. Poeh. Wie heeft dát uitgevonden.
En de macaroni symboliseert de klontjes baarmoederwandofwhatever er eventueel meekomt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Litpho het volgende:
Pastasaus, voor over de schelpjesmacaroni.
Nu doe jij het?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doettie niet. Dan moet 'ie alleen dat grote appartement schoonhouden.
Dan is het simpel; iets met hechtingen die blijven haken enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Huisvrouwen die net een kind geworpen hebben.
Sliertjes en bonkjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En de macaroni symboliseert de klontjes baarmoederwandofwhatever er eventueel meekomt?
Nee hoor, gezellig samen. Maar nu is het sowieso nog een tiefusbende dusja. Achja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Nu doe jij het?
En daarna knippen ze hun haar af.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is het simpel; iets met hechtingen die blijven haken enzo.
Je kunt het ook door hém op laten ruimen. Gewoon daarna in je lingerie op je bed gaan liggen enzo. Nou ja, zie die posts hierboven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, gezellig samen. Maar nu is het sowieso nog een tiefusbende dusja. Achja.
Ah, als beloning. *Noteert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt het ook door hém op laten ruimen. Gewoon daarna in je lingerie op je bed gaan liggen enzo. Nou ja, zie die posts hierboven.
Eigen schuld, dikke bult!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik breng Anna op ideeën.
Goede zaak. Alhoewel ze jou daar uiteraard niet voor nodig heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik breng Anna op ideeën.
Er is niets wat ware passie zo goed overbrengt als na een paar minuten tussen ademteugen uitbarsten "heb je wel stof afgenomen bovenop de kastjes?".quote:
Nee. Nou ja, dat laatste bijgeëditte wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Bedoel je dat ze ook met een ander in bed kan gaan liggen met lingerie aan? En ik maar koken en schoonmaken?
JD is lang, ik ga er maar vanuit dat 'ie dat meteen allemaal meepakt op de kastjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef Litpho het volgende:
Er is niets wat ware passie zo goed overbrengt als na een paar minuten tussen ademteugen uitbarsten "heb je wel stof afgenomen bovenop de kastjes?".
Jij bent te klein om het te controleren. Dus JD hoeft alleen maar even goed te liegen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD is lang, ik ga er maar vanuit dat 'ie dat meteen allemaal meepakt op de kastjes.
Belonen met bier doet het ook goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
Het is wel hét systeem om mannen aan het werk te krijgen in huis.
Ik bewonder je optimismequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD is lang, ik ga er maar vanuit dat 'ie dat meteen allemaal meepakt op de kastjes.
Dan pak ik de Swiffer. En doe ik het alsnog. Ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
Jij bent te klein om het te controleren. Dus JD hoeft alleen maar even goed te liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |