Is dat het geluid van je chocoladetrommel?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef CherryLips het volgende:
echoechoechoecho
Het geluid van je lushballen?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:37 schreef CherryLips het volgende:
die heb ik niet. is toch overbodig.
Dat roept heel verkeerde beelden op.quote:
Dat begint me zo langzamerhand ook duidelijk te worden, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:46 schreef Q. het volgende:
Daar is CL heel goed in, verkeerde beelden oproepen.
Mag ook wel, na toch wel minimaal anderhalf jaar in dezelfde reeks posten. Of hoe lang is het al?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat begint me zo langzamerhand ook duidelijk te worden, ja.
Q.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:21 schreef Q. het volgende:
Kuuk.
Oja, dat herinnert me aan de tvp die ik nog moet zetten in de Lounge.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:23 schreef Q. het volgende:
Ik zat bij Dr_Flash in de trein maar volgens mij heb ik me goed genoeg kunnen verstoppen dat hij me niet zag.
Er moet niets.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat herinnert me aan de tvp die ik nog moet zetten in de Lounge.
Jij moet nodig koffie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:37 schreef Q. het volgende:
Er moet niets.
Lit.quote:
Heerlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
True, met de hand gezette thee. Heerlijk.
Senseo doe ik enkel als ik even snel een bakkie wil.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Senseo did it.
Ik zou er mijn bed niet voor uitkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Morgen om half 5 weekend.
Ik moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |