Inderdaad, je wilt echt niet weten wat voor vragen wij soms op ons bord krijgen.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Frezer het volgende:
Nixxx, hoest met huus!?
Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef Frezer het volgende:
Is dit niet het moment om je functie van beleidsmederwerker te heroverwegen, Plato?
Als in: koop gesloten?quote:
als in: nog bezig nader tot elkaar te komenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
als in: nog bezig nader tot elkaar te komenvoel de liefde
Laat Willem dan maar eens toe in de kamer!quote:
Die staan me niet echt helder meer voor de geest trouwens.quote:
Iets zegt me dat je jouw helft van de dialogen wel kan improviseren andersquote:Op maandag 2 juli 2007 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die staan me niet echt helder meer voor de geest trouwens.![]()
Ligt een beetje aan het ander onderwerp.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je jouw helft van de dialogen wel kan improviseren anders.
"Het terechte lijden van ing. ir. Koos Werkeloos"?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het ander onderwerp.![]()
Het is een hele kunst om in vijftig pagina's helemaal niets te zeggen hoor.quote:
Ben je mijn posthistorie weer aan het doorlezen?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een hele kunst om in vijftig pagina's helemaal niets te zeggen hoor.![]()
Hoe raak was de TT van een paar dagen geleden...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Het terechte lijden van ing. ir. Koos Werkeloos"?
acht en vijftig.... 58!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een hele kunst om in vijftig pagina's helemaal niets te zeggen hoor.![]()
Absoluut. Dat is allemaal verleden tijd. Ik ben nu de goedheid zelvequote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe raak was de TT van een paar dagen geleden....
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben je mijn posthistorie weer aan het doorlezen?
riiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Absoluut. Dat is allemaal verleden tijd. Ik ben nu de goedheid zelve.
Je kloon? Spuitbeer?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
beer!
ik eigenlijk ook nooit meerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Q. het volgende:
Daarom luister ik ook niet.
Bwech...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef CherryLips het volgende:
het gaat over de ONZ meet van vrijdag op fok!radio.
Daar ben ik nog nooit geweest. Texas.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef nixxx het volgende:
Stephenville, TX
mooie ronde zachte borstjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Je bent volwassen. Maak je eigen keuzes.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef liefie_ het volgende:
god*#$&^#$&^$&@$&@#$domme!!
ben ik net verhuist... vinden mn ouders het niet goed... vinden ze dat ik toch maar een studiotje moet nemen, zoals ik 2 maanden geleden voorstelde
aaaaaarghhh
ik wil gewoon ergens wonen!!!
Ik heb hun geld nodig voor een studiotje...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bent volwassen. Maak je eigen keuzes.
Trouw een rijke vent.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb hun geld nodig voor een studiotje...
mr liefie is niet rijkquote:
Ik heb een rijke fantasie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |