Zijn dialogen natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef nixxx het volgende:
wat zou plato meenemen op onze blind date??
misschien komt hij wel in togaquote:
De oude Griek uithangen? Nou ja, binnenhangen graag.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft Q weer eens te hard in je tieten geknepen?
Jij hebt echt te veel energie he.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
een beetje rondhangen op het forum jeweets .. of de agora zo u liever wilt
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij hebt echt te veel energie he..
Oh wacht, ik weet alweer waarom. Virtuele seks kost nauwelijks moeite en je moet toch wat.
Oja sorry, ik verlaag mezelf tot jouw niveau. Ik had me nog zó voorgenomen dat niet meer te doen.quote:
Zoals bij alle seks haal je eruit wat je erin stoptquote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Virtuele seks kost nauwelijks moeite en je moet toch wat.
Zo zijn wijquote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Gezellig.
In principe geldt dat alleen voor mannen, maar daar wil ik liever niet in detail over praten. Ik ben een beetje preuts.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals bij alle seks haal je eruit wat je erin stopt.
Jij wel.quote:
neem er nog 1.. of tweequote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja sorry, ik verlaag mezelf tot jouw niveau. Ik had me nog zó voorgenomen dat niet meer te doen..
Het staat je uiteraard vrij om jezelf daar ook toe te rekenen zo gauw je je weer gezellig voeltquote:
Goede zaakquote:Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef Frezer het volgende:
Ik heb van middag mijn bul gekregen van een toga,. Nou ja, van de hoogleraar die er in zat,
.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef Frezer het volgende:
Ik heb van middag mijn bul gekregen van een toga,. Nou ja, van de hoogleraar die er in zat,
.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef Frezer het volgende:
.
Hm, ik geloof dat mijn poging tot elitair overkomen ergens de mist in gaatquote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Frezer het volgende:
ing. ir. Koos Werkeloos
ja... bij het Koosquote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat mijn poging tot elitair overkomen ergens de mist in gaat![]()
Plato en ik kunnen je desgevraagd nog wel van enige adviezen voorzienquote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat mijn poging tot elitair overkomen ergens de mist in gaat![]()
Een beetje op mijn kosten van een uitkering leven.quote:
En als je goed kijkt zie je hier het eerste adviesquote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een beetje op mijn kosten van een uitkering leven.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Plato en ik kunnen je desgevraagd nog wel van enige adviezen voorzien.
En vervolgens nog een schepje er bovenop,quote:
Nog niet. NOG zeg ik he.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een beetje op mijn kosten van een uitkering leven.![]()
O, je gaat morgen pas bij het UWV langs?quote:
Dan krijgen we allebij ons geld van de overheid, ik voel een bandquote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, je gaat morgen pas bij het UWV langs?![]()
Voor jou zit er binnenkort toch ook een diploma uitreiking in het verschiet?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nu ik nog.
Wel een beetje oud voor z'n eerste échte baan.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef Frezer het volgende:
Tof trouwens dat er ook een kerel van in de 60 bij was die is afgestudeerd! Das best wel karakter hebben,.
Over een jaar heb ik diploma 2/3 binnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voor jou zit er binnenkort toch ook een diploma uitreiking in het verschiet?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel een beetje oud voor z'n eerste échte baan.![]()
Ik dacht dat dit je laatste jaar HTS was?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Over een jaar heb ik diploma 2/3 binnen.
Zoiets dacht ik al, er zijn wel meer mensen die na hun pensionering gaan studeren.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Het is er eentje die zijn hele leven bij "de firma" (Philips, voor de niet-eindhovenaren onder ons) heeft gewerkt.
Wat is daar het probleem van?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, er zijn wel meer mensen die na hun pensionering gaan studeren.
Niet tot mijn onverdeelde genoegen overigens, maar dat ter zijde.![]()
Veel van die lui hadden de misselijke neiging om met stomme vragen langdradige colleges onnodig te rekken.quote:
Het lijkt de tweede kamer wel...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Veel van die lui hadden de misselijke neiging om met stomme vragen langdradige colleges onnodig te rekken.
Over mensen die na hun pensioen Plato lastig gaan vallen gesprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |