dat zou eigenlijk betekenen dat hij weer met Huub in zee moet.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er waren grotere belangen zei hij net tegen Huub.
Ligt er dus dik op dat het moest van achter.
Ja enquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Desii het volgende:
rokade = dat je de koning en de toren mag verwisselen van plek, mits deze nog niet bewogen hebben.
hebbes - en deze mogen in het spel nog niet verplaatst zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Desii het volgende:
rokade = dat je de koning en de toren mag verwisselen van plek, mits deze nog niet bewogen hebben.
of 3 stappen met de koning en de toren erover heen, ligt eraan naar welke kant je de rokade uitvoertquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
ah, 2 stappen met de koning en de toren er eentje overheen
Ik doe er om te beginnen al niet zoveel op. Het lijken wel spinnepoten!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn hier nog meer dames die met eyeliner en mascara naar bed gaan![]()
Jaap is het beste af met Huub.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zou eigenlijk betekenen dat hij weer met Huub in zee moet.
En daar twijfel ik aan, volgens mij heeft Japie in deze situatie de meeste steun aan Huub&Lieke...
Vind ook goed dat Huubie nu er is voor Jaap, al is het maar om z'n gedachten te laten verzetten.
Maar Jaap kan over 2 dagen weer helemaal voor andere kiezen... zo is Japie (geleerd van Nicolaas de stokomotief)
Ik zou zeggen: veel plezier saampjes, ik zoek een ander bed. Daar blijf je toch niet bijliggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:27 schreef patist het volgende:
dat moet nadia toch merken?
Misschien lukt het Brian nu eindelijk een keer om klaar te komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:27 schreef patist het volgende:
dat moet nadia toch merken?
Je moet er maar naast willen liggenquote:
En ook - de tussenliggende velden (waar je dus overheen spingt) mogen niet aangevallen staan door stukken van de tegenpartij.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
hebbes - en deze mogen in het spel nog niet verplaatst zijn
nee, das wel errug stom.... of ze moet het lef hebben om te vragen of ze mag meedoenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: veel plezier saampjes, ik zoek een ander bed. Daar blijf je toch niet bijliggen?![]()
ah ja, wokeequote:Op maandag 2 juli 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ook - de tussenliggende velden (waar je dus overheen spingt) mogen niet aangevallen staan door stukken van de tegenpartij.
Hij likt Amanda, en hij vingert Nad jaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:29 schreef Adothehague het volgende:
Brian is haar aan het likken
Jaap denkt strategisch, dus hij moet wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef Desii het volgende:
Maar Jaap kan over 2 dagen weer helemaal voor andere kiezen... zo is Japie (geleerd van Nicolaas de stokomotief)
Gatver aan die kut, waar 'ie zelf zijn strontpaal mee afveegt?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:29 schreef Adothehague het volgende:
Brian is haar aan het likken
Bel 538!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gatver aan die kut, waar 'ie zelf zijn strontpaal mee afveegt?![]()
Een (hetero) eric'je (qua actie)quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij likt Amanda, en hij vingert Nad ja
Iedereen laat elkaar toch vallen op het eind.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap denkt strategisch, dus hij moet wel.
In de eindfase van het DGK spel laten Huub en Lieke hem vallen, dus een drie-eenheid gaan vormen heeft op lange termijn geen zin.
Te plat voor woorden. Daarvoor nodig je iemand toch niet uit in bed.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Morgen kan Brian opscheppen over ZIJN meesterlijke idee om seks te hebben terwijl Nadia daar ligt...
Ze hebben altijd seks, het was toch het idee van nadia om er naast te geen liggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Morgen kan Brian opscheppen over ZIJN meesterlijke idee om seks te hebben terwijl Nadia daar ligt...
Waarom niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Te plat voor woorden. Daarvoor nodig je iemand toch niet uit in bed.
Krijg je een eigen programmaquote:
En je mag geloof ik ook niet schaak hebben gestaan wil je nog rokeren.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ook - de tussenliggende velden (waar je dus overheen spingt) mogen niet aangevallen staan door stukken van de tegenpartij.
Het toont maar weer eens aan hoe plat ze zijn, ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Brain slaat vrouwen en noemt Amanda een stoephoer.
Dus deze sicko gedachte is niet vreemd voor hem.
Afgezien van bonden, zal dit ook wel uit een menselijk perspectief bekeken zijn hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
UItstekende move van Huub. Hij heeft een leuk potje schaak met Japio, Japio kan laten zien dat hij erg goed is. Huub laat zich gewillig les geven en positie's uitleggen. Japio voelt zich hierdoor 'prettig' en 'goed'. Een perfecte manier van Huub om 'onderdanig' te zijn. De ideale herstart van het bonden met Japio.
Waarom denkt hij niet goed naquote:Op maandag 2 juli 2007 01:34 schreef riri het volgende:
Tja...hoever ga je?Brian denkt niet goed na...stel...en die mogelijkheid is er altijd...dat Amanda de Kooi uitgaat omdat het niet anders kan...er is iets met haar zus of moeder en ze kan en wil niet in het huis blijven dan blijft Brian achter...waar haalt hij zijn backup vandaan? Zonder dat red je het niet in dat huis...Natasia is weg over een aantal weken....Brian denkt niet na,als je een strateeg bent denk je altijd een aantal stappen vooruit...dat is waar jaap ook achterkwam vanavond,dat was ie uit het oog verloren,maar nu snapt jaap het weer en handelt weer en maakt moves die voor hem in dit spel belangrijk zijn...ook huub doet dat,schijnbaar onopvallend maar meesterlijker dan jaap daarin.
Brian handelt dom....
Maar zij is niet goed snik dat ze er bij blijft liggen tenzij ze denkt dat ze zich laat kennen als ze van bed switched...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens aan hoe plat ze zijn, ja.
plat, maar best leuk - de bekakte nada naast het konijnende hoerenstelletjequote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens aan hoe plat ze zijn, ja.
Heb ik hem nooit horen zeggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Brain slaat vrouwen en noemt Amanda een stoephoer.
Dus deze sicko gedachte is niet vreemd voor hem.
Jaap was het niet uit het oog verloren.... hij had zoveel aan zijn hoofd dat het niet meer lukte.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:34 schreef riri het volgende:
Tja...hoever ga je?Brian denkt niet goed na...stel...en die mogelijkheid is er altijd...dat Amanda de Kooi uitgaat omdat het niet anders kan...er is iets met haar zus of moeder en ze kan en wil niet in het huis blijven dan blijft Brian achter...waar haalt hij zijn backup vandaan? Zonder dat red je het niet in dat huis...Natasia is weg over een aantal weken....Brian denkt niet na,als je een strateeg bent denk je altijd een aantal stappen vooruit...dat is waar jaap ook achterkwam vanavond,dat was ie uit het oog verloren,maar nu snapt jaap het weer en handelt weer en maakt moves die voor hem in dit spel belangrijk zijn...ook huub doet dat,schijnbaar onopvallend maar meesterlijker dan jaap daarin.
Brian handelt dom....
Ze heeft nog geen spier bewogen; volgens mij durft ze niet eens te bewegen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zij is niet goed snik dat ze er bij blijft liggen tenzij ze denkt dat ze zich laat kennen als ze van bed switched...
Zij wil het wel eens van dichtbij meemaken, dat gestuntel van die twee.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zij is niet goed snik dat ze er bij blijft liggen tenzij ze denkt dat ze zich laat kennen als ze van bed switched...
Ja, maar ik denk verder... je zult maar een vakantiebungalow huren met zo'n stel... dan weet je gewoon niet meer waar je het moet zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
plat, maar best leuk - de bekakte nada naast het konijnende hoerenstelletje
Stoephoer zei die vanavond nog tegen amanda.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik hem nooit horen zeggen?
En hij slaat geen vrouwen
Dan gaat ie verder op Nadiaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
Wacht maar tot Amanda straks in slaap is gevallen.
Toch?
Pak jij dan tussendoor het mondwater?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef ricofromrio het volgende:
eerst beffen dan kussen
Onderdanig wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
UItstekende move van Huub. Hij heeft een leuk potje schaak met Japio, Japio kan laten zien dat hij erg goed is. Huub laat zich gewillig les geven en positie's uitleggen. Japio voelt zich hierdoor 'prettig' en 'goed'. Een perfecte manier van Huub om 'onderdanig' te zijn. De ideale herstart van het bonden met Japio.
Ik heb het niet gezien, hadden ze weer ruzie?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Stoephoer zei die vanavond nog tegen amanda.
Vast gescript door de redactie! (FEBO wil ik het nu niet noemen, anders krijg ik trek in krokettenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Wat mij nu opeens te binnen schiet; Toen Amanda vanwege haar blaasinfectie anti-bioticum gebruikte, is ze gewoon door blijven fokken, zonder condoom. Anti-biotica staan er om bekend, dat ze de werking van de pil onbetrouwbaar maken.
Huub is daar een uitblinker in...die weet precies wat ie doetquote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia is wel wat gewend ze was toch stewardessquote:Op maandag 2 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Nadia ademt behoorlijk snel, zeker voor iemand die 'slaapt'.
Huub is nu op 3 vlakken goed bezig.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Onderdanig wil ik het niet noemen.
Huub noemt het zelf "je hoofd even leeg maken"
Zo zie ik het ook.
Nee hij zei het gewoon, dat Amanda een weblog moet bij houden als Stoephoer.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, hadden ze weer ruzie?
Laat lekker gaan....Die chick is straks voor haar 20e zwanger, wordt het ook nog een raadsel van wie het is. 19 jaar en al met 9 mannen naar bed geweest( heeft ze zelf gezegd, excl hand en mond werk) , en zogenaamd altijd lange relaties hebben.....quote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Wat mij nu opeens te binnen schiet; Toen Amanda vanwege haar blaasinfectie anti-bioticum gebruikte, is ze gewoon door blijven fokken, zonder condoom. Anti-biotica staan er om bekend, dat ze de werking van de pil onbetrouwbaar maken.
Dit doet Amanda expres, ze is nooit zo actief in bed en nu ineens welquote:Op maandag 2 juli 2007 01:49 schreef BarryK het volgende:
Ik vind het echt onwijs smerig die Amanda en Brianless nu... dat doe je toch niet als Nadia ernaast ligt.. pff
Voor zulke mensen is 2 weken al langquote:Op maandag 2 juli 2007 01:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan....Die chick is straks voor haar 20e zwanger, wordt het ook nog een raadsel van wie het is. 19 jaar en al met 9 mannen naar bed geweest( heeft ze zelf gezegd, excl hand en mond werk) , en zogenaamd altijd lange relaties hebben.....
Nee de indruk heb ik ook! Maar slapen doet ze niet haar pupillen bewegen veel te veel!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen spier bewogen; volgens mij durft ze niet eens te bewegen.
Ze bewoog haar rechterarm daarstraks ook even. Wedden dat dit de eerste en de laatste keer is dat ze daar gaat liggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee de indruk heb ik ook! Maar slapen doet ze niet haar pupillen bewegen veel te veel!
Je kijkt hier naar trash. Geen schaamte.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Sex is toch iets intiems ?
Denniksquote:Op maandag 2 juli 2007 01:52 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk ik kon het al niet plaatsen maar Nadia ligt gezellig naast een wippende Brian en Amanda.... Arme Honneponnetje en ze wordt niet eens gered door mr. Wehkamp.
Ja, 'onderdanig' is niet helemaal het juiste woord. Hij laat Japio gewoon zien dat hij ook ergens (schaken) goed in is. Japio vind het best leuk als hij iemand iets kan uitleggen, zeker als het op enig niveau is.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Onderdanig wil ik het niet noemen.
Huub noemt het zelf "je hoofd even leeg maken"
Zo zie ik het ook.
Ja en Amanda liet het altijd aan Brian over en nu is ze ineens actief, hoe doorzichtigquote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef carpediem23 het volgende:
Nu gaat Del wel opeens los? Zeker veel geluid maken om indruk te maken op Nadia.......Sneu....
Dit kon Nadia toch weten...dat het ging gebeuren.
ja ik weet hetquote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kijkt hier naar trash. Geen schaamte.
Nadia denkt nu zoiets van: "Ik blijf liggen, moet je zien hoeveel respect ze voor me hebben, en dan morgenochtend zeggen dat ze niks gemerkt heeft".quote:Op maandag 2 juli 2007 01:55 schreef ricofromrio het volgende:
Die Nadia slaapt echt niet
Amanda gaat elke dag aan Nadia vragen om naast ze te liggen. Heeft ze er eindelijk een beetje plezier van. Het is wel weer tekenend voor B&Aquote:
Ja Huub is een slimme kerelquote:Op maandag 2 juli 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, 'onderdanig' is niet helemaal het juiste woord. Hij laat Japio gewoon zien dat hij ook ergens (schaken) goed in is. Japio vind het best leuk als hij iemand iets kan uitleggen, zeker als het op enig niveau is.
Merk ook op dat Huub verder helemaal geen kritische vragen stelt of gaat praten over 'de gebeurtenis'. Het is gewoon een relaxed potje schaak.
Ik ook... hij legt het duidelijk uit en heeft er een mooie stem voor.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit echt te genieten van de schaakles van Jaap.
Dit moet Jaap idd ook goed doen, afleiding in iets waar hij goed in is.
Amanda heeft met iedereen enige diepgang en intimiteitquote:Op maandag 2 juli 2007 01:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ja ik weet het
ergens is het best zielig, hoe kan je nu werkelijk een relatie hebben met enige diepgang en intimiteit als je het meest intieme gewoon voor de camera doet waar een vreemde naast ligt.
ze zijn wel lang bezigquote:Op maandag 2 juli 2007 01:58 schreef wolferl het volgende:
Brain en Amanda is toch geen relatie meer.
Dat is kleuterliefde, met de nadruk op leuter.
Ik vind het wel een sterke actie van ze, hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:58 schreef wolferl het volgende:
Brain en Amanda is toch geen relatie meer.
Dat is kleuterliefde, met de nadruk op leuter.
lekker laten neuken....nadia blijft mooi stoiicijns liggen....Amanda en Brian denken niet verder dan hun geslachtsorganen,die hebben al maanden de plek van hun hersenen vervangen,hersenen die ze sowieso al niet bezaten...dus,who gives a fuck,het laat mooi zien waar hun spelkwaliteiten liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Ze neucken gewoon terwijl Nad er naast ligt![]()
[afbeelding]
Het is een statement![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe stelletje viezerikken zijn t
gewoon om 2 uur s nachts schaken, doe je toch niet
En waarom danwel niet ..... Staat dat in een schaakboek ?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe stelletje viezerikken zijn t
gewoon om 2 uur s nachts schaken, doe je toch niet
Amanda: "Diepgang is toch zoiets als een grote hal?"quote:Op maandag 2 juli 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda heeft met iedereen enige diepgang en intimiteit![]()
Alleen als ik te veel gezopen heb.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn hier nog meer dames die met eyeliner en mascara naar bed gaan![]()
Het is dus gewoon een zwaktebod omdat ze het kennelijk alleen maar op de platste manier kunnen laten merken.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sterke actie van ze, hoor.
Het is helemaal aan Nadia hoe ze er mee omgaat.
Had ze maar niet moeten gaan stoken.
Brian en Amanda laten nu duidelijk zien dat ze een buitenstaander is die niet zomaar even mensen kan piepelen.
Dat doet ze pas als er volgende keer een man in bed komt bij liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:00 schreef tipsch het volgende:
sorry, ik vind dit wel prachtigadel is getting even
Je ziet dat Japio helemaal op z'n gemak is. Sterker nog, hij heeft gewoon plezier. Dit is altijd de grootste hobby van Japio geweest. En Huub weet genoeg van schaken om het voor Japio aardig te houden, Dennis of Brian zouden dit niet kunnen.quote:
maar hoezo, ze ZIJN plat - dit past bij ze, klaar, vind het top! (maar jammer genoeg pakt het niet zo uit dat ze enige reactie bij nada ontlokken)quote:Op maandag 2 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een zwaktebod omdat ze het kennelijk alleen maar op de platste manier kunnen laten merken.
Ik vind dat Nadia niet heeft gestookt, het is maar net hoe sterk je als koppel staat.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sterke actie van ze, hoor.
Het is helemaal aan Nadia hoe ze er mee omgaat.
Had ze maar niet moeten gaan stoken.
Brian en Amanda laten nu duidelijk zien dat ze een buitenstaander is die niet zomaar even mensen kan piepelen.
Ja, ze zijn inderdaad plat. Met woorden of andere acties kunnen ze het niet af, ze gebruiken dat wat voor anderen iets intiems tussen 2 personen is.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar hoezo, ze ZIJN plat - dit past bij ze, klaar, vind het top! (maar jammer genoeg pakt het niet zo uit dat ze enige reactie bij nada ontlokken)
Bij Amanda een grote lege halquote:Op maandag 2 juli 2007 02:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amanda: "Diepgang is toch zoiets als een grote hal?"
Vind ik ook. En Amanda vroeg vanavond aan Nada of zij bij hen kwam liggen. Het blijven stumperds.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een zwaktebod omdat ze het kennelijk alleen maar op de platste manier kunnen laten merken.
't Is gewoon dierlijk primitief.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind ik ook. En Amanda vroeg vanavond aan Nada of zij bij hen kwam liggen. Het blijven stumperds.
Dit is gewoon een mooie actie - uitvoering niet helemaal top (te weinig geluid) - huub en lieke zouden deze actie beter hebben uitgevoerd, maar goed - alle begin is moeilijkquote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze zijn inderdaad plat. Met woorden of andere acties kunnen ze het niet af, ze gebruiken dat wat voor anderen iets intiems tussen 2 personen is.
Wie is er nou plat.... Nadia vroeg de eerste avond al of ze daar mocht liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze zijn inderdaad plat. Met woorden of andere acties kunnen ze het niet af, ze gebruiken dat wat voor anderen iets intiems tussen 2 personen is.
Kun je nagaan wat je door dit programma allemaal gewoon gaat vinden... zie je jezelf zoiets doen, of je vrienden, collega's, buren? Ik niet hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mooie actie - uitvoering niet helemaal top (te weinig geluid) - huub en lieke zouden deze actie beter hebben uitgevoerd, maar goed - alle begin is moeilijk
Zonder Amanda zat hij al lang thuisquote:Op maandag 2 juli 2007 02:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Brian zou zich ook niet tot zo'n niveau moeten verlagen, volgens mij was hij zonder Amanda een stuk beschaafder.
Hoezo is dit niet tussen 2 personen?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda begon er zelf over inderdaad, het lijkt nu alsof ze dit van te voren had geplandquote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind ik ook. En Amanda vroeg vanavond aan Nada of zij bij hen kwam liggen. Het blijven stumperds.
Ik zou het veel leuker vinden als ze vroeg of ze mee mocht doenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
Het zou leuk zijn als Nada nu zou zeggen; "Goh, het wil niet errrrg lukken he?"
Daarom geniet hij ..... Huub kan een beetje tegenspel bieden. Dat maakt het vele malen leuker voor beiden.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik dacht, ik laat je een beetje komen, in win het toch wel. Dat had ik fucking niet moeten doen.
Had ze ook, dit was een idee van Melisa.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda begon er zelf over inderdaad, het lijkt nu alsof ze dit van te voren had gepland
Ik heb persoonlijk meer het gevoel dat dit meer van Amanda komt dan van Brianquote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoezo is dit niet tussen 2 personen?
Ze bonden, omdat ze samen een plan hebben bedacht en het samen uitvoeren.
Dat is evengoed een bevestiging van hun relatie en samenwerking. Ook voor hun gevoel is het een versterking van hun bondgenootschap.
Brian meer niveau? Brian, die bij de minste frustratie een adres gaat roepen dat hij stiekem heeft genoteerd?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Brian zou zich ook niet tot zo'n niveau moeten verlagen, volgens mij was hij zonder Amanda een stuk beschaafder.
Lees mijn andere post: wat we allemaal wel niet normaal gaan vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is evengoed een bevestiging van hun relatie en samenwerking. Ook voor hun gevoel is het een versterking van hun bondgenootschap.
Dat is het verschil tussen jou en mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het veel leuker vinden als ze vroeg of ze mee mocht doen
Dus ze gebruikt nu Brian ook voor haar plannetjesquote:Op maandag 2 juli 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Had ze ook, dit was een idee van Melisa.
Zo schakend, zou dat nou de echte Jaap zijn? Hij had ook bijna een andere lach, spontaner oid.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Jaap praat aan één stuk door. Goed teken, lijkt me.
Shit, hij gaat naar bed...
Is er dan opeens geen script meer?quote:
Euh ik bedoelde het andersquote:Op maandag 2 juli 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij.![]()
Precies.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je door dit programma allemaal gewoon gaat vinden... zie je jezelf zoiets doen, of je vrienden, collega's, buren? Ik niet hoor![]()
![]()
Denk het welquote:Op maandag 2 juli 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo schakend, zou dat nou de echte Jaap zijn? Hij had ook bijna een andere lach, spontaner oid.
Het was fijn om naar te kijken, idd.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef agter het volgende:
Dit was voor het eerst dat ik geboeid naar een schaakpartij gekeken heb.
Complimenten aan Jaap en zijn leerling!!
Melsa liep Amanda op te stoken. Amanda zou steeds dieper wegkruipen voor Nadia. Dus kwam Melisa met het plan om A manda Nadia toch bij hen in bed, uit te nodigen, om te laten zien dat ze niet bang voor haar is.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus ze gebruikt nu Brian ook voor haar plannetjes
Leuk he vooral die uitleg was goed en soms ook goed te volgenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef agter het volgende:
Ik denk dat wij de echte Jaap nog maar weinig gezien hebben, hij was nu meer spontaner vind ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo schakend, zou dat nou de echte Jaap zijn? Hij had ook bijna een andere lach, spontaner oid.
Ik heb voor het eerst gebeoid naar een neukpartij van Brian en Amanda zitten kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef agter het volgende:
Dan heb jij gisteren niet gekeken ......quote:Op maandag 2 juli 2007 02:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is het saai he de laatste dagen
Tja, ieder zn normen en waarden, maar vind je het niet een klein beetje vreemd om te gaan liggen neuken terwijl er een wildvreemde in je bed ligt? Even afgezien van het praktische nut in deze situatie.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat nadia er naast gaat liggen, ze had dit kunnen verwachten.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:49 schreef BarryK het volgende:
Ik vind het echt onwijs smerig die Amanda en Brianless nu... dat doe je toch niet als Nadia ernaast ligt.. pff
Kijk ze werkt gewoon met de middelen waar ze goed in is en in neuken is Amanda beregoed. rat is daar weerr minder goed in, maar OK, die voelt een toneelhaak in z'n nek hangen en zal volgen. Ik vond de actie van Huub om met aDEL in bed te belanden ook prachtigquote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik je boeien nu weer afdoen?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst gebeoid naar een neukpartij van Brian en Amanda zitten kijken![]()
Misschien zou je eens moeten proberen wat objectiever te kijken en wat minder zwart-wit moeten denken over mensen.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees mijn andere post: wat we allemaal wel niet normaal gaan vinden![]()
Dan is ze heel onzeker van Brian's liefde voor haarquote:Op maandag 2 juli 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Melsa liep Amanda op te stoken. Amanda zou steeds dieper wegkruipen voor Nadia. Dus kwam Melisa met het plan om A manda Nadia toch bij hen in bed, uit te nodigen, om te laten zien dat ze niet bang voor haar is.
Ik vind als Amanda dit doet, dat ze dus in d'r bed broek schijt voor Nadia.
Pardon? Ik vertel je helemaal niet wat je moet vinden. Wat een idiote reactie zeg.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien zou je eens moeten proberen wat objectiever te kijken en wat minder zwart-wit moeten denken over mensen.
Misschien dat je dan wat meer kunt genieten van de andere bewoners.
Verder hoef je mij niet te vertellen wat ik moet vinden.
Weet je het zeker? unleash the beast?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Pardon? Ik vertel je helemaal niet wat je moet vinden.
whatever...quote:Wat een idiote reactie zeg.
.
Eens, de hele dag die posts van Ik haat Dennisquote:Op maandag 2 juli 2007 02:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien zou je eens moeten proberen wat objectiever te kijken en wat minder zwart-wit moeten denken over mensen.
Knip
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Als we niet meer mogen schrijven wat wij vinden en zien terwijl avonne hier post, dan hou ik het voor gezien voor vannacht. Tabee.
het dekbed moesten ze even iets verder van haar aftrekkenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Ik moet nog wel even kwijt dat ik de uitvoering door dellie en rat niet bijzonder goed vond, da's dat![]()
Ik wel alleen al omdat Nadia er naast lagquote:Op maandag 2 juli 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Ik moet nog wel even kwijt dat ik de uitvoering door dellie en rat niet bijzonder goed vond, da's dat![]()
Niet post opnieuw lezen. Ik had al een reactie op een ander gegeven en wilde gewoon niet (voor de andere lezers) hetzelfde nog een keer schrijven. Het is schandalig dat jij daar iets smerigs achter zoekt en zo over mij oordeelt. Schaam je rot, moderator.quote:
Die waren niet van mij. Blijven jullie nog een beetje eerlijk, graag?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eens, de hele dag die posts van Ik haat Dennis![]()
Tja, en iets meer geluid - normaal duurt het bij die 2 ook heel veul langer (tergendd lang)...quote:Op maandag 2 juli 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
[..]
het dekbed moesten ze even iets verder van haar aftrekken
Hey effe dimmen, je kan ook gewoon niet reageren op posts en wel op de streamsquote:Op maandag 2 juli 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Als we niet meer mogen schrijven wat wij vinden en zien terwijl avonne hier post, dan hou ik het voor gezien voor vannacht. Tabee.
Gelukkig is denniks na 00:00 niet meer in beeld geweest, ik haat dat lulletje, échtquote:Op maandag 2 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Dat schreef Disana niet alleen hoor bovendien ben ik het wat Amanda en Brian betreft helemaal met haar eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
En Brianquote:Op maandag 2 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon vergist en zonder na te denken een rot oordeel over mij neergepend voor allemans ogen. Een excuus zou op zijn plaats zijn, maar ik weet dat ik het niet krijg. Belachelijk dat je hier op je woorden moet passen als jij meeschrijft omdat jij er dingen achter zoekt die er niet zijn.quote:
Ik zie zo Eendje er brodeloos naast liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel alleen al omdat Nadia er naast lag
En jij mag je woorden terugnemen dat de 'ik haat dennis' posts van mijn hand waren.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey effe dimmen, je kan ook gewoon niet reageren op posts en wel op de streams![]()
Zullen we in FB verder gaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet post opnieuw lezen. Ik had al een reactie op een ander gegeven en wilde gewoon niet (voor de andere lezers) hetzelfde nog een keer schrijven. Het is schandalig dat jij daar iets smerigs achter zoekt en zo over mij oordeelt. Schaam je rot, moderator.
Disana, punt gemaakt - laten we weer gezellig doen, pleasequote:Op maandag 2 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon vergist en zonder na te denken een rot oordeel over mij neergepend voor allemans ogen. Een excuus zou op zijn plaats zijn, maar ik weet dat ik het niet krijg. Belachelijk dat je hier op je woorden moet passen als jij meeschrijft omdat jij er dingen achter zoekt die er niet zijn.
OH RLY?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat schreef Disana niet alleen hoor bovendien ben ik het wat Amanda en Brian betreft helemaal met haar eens.
Ja, ik ben weg. Te gek voor woorden dat een mod in de persoonlijke aanval gaat om niks.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Disana, punt gemaakt - laten we weer gezellig doen, please![]()
Jawel ik zag hem ff terwijl ik naar Nadia zat te kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gelukkig is denniks na 00:00 niet meer in beeld geweest, ik haat dat lulletje, écht![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zie zo Eendje er brodeloos naast liggen![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon vergist en zonder na te denken een rot oordeel over mij neergepend voor allemans ogen. Een excuus zou op zijn plaats zijn, maar ik weet dat ik het niet krijg. Belachelijk dat je hier op je woorden moet passen als jij meeschrijft omdat jij er dingen achter zoekt die er niet zijn.
Je kan beter even misschien in overleg gaan via PM ipv dat hier te doen om te voorkomen anderen weer een negatief oordeel over jouw klaar leggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben weg. Te gek voor woorden dat een mod in de persoonlijke aanval gaat om niks.
eerlijk, ik volg het niet goed en is maar beter - k hou het op, door miscommunicatie is niemand schuldig. tot morgen kanjertquote:Op maandag 2 juli 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben weg. Te gek voor woorden dat een mod in de persoonlijke aanval gaat om niks.
Die kan ik niet vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij mag je woorden terugnemen dat de 'ik haat dennis' posts van mijn hand waren.
Lieke ging naar bed juist voordat het potje schaak begon.quote:
De hele Libelle-meute, die god helpe ons allen hoog in de FOKstats eindigden, hebben een haatcampagne veroorzaaktquote:Op maandag 2 juli 2007 02:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat schreef Disana niet alleen hoor bovendien ben ik het wat Amanda en Brian betreft helemaal met haar eens.
Presentquote:Op maandag 2 juli 2007 02:36 schreef F04 het volgende:
[..]
Je kan beter even misschien in overleg gaan via PM ipv dat hier te doen om te voorkomen anderen weer een negatief oordeel over jouw klaar leggen.![]()
Ik zie het mezelf, mijn vrienden of mijn collega''s niet doen. Maar buren!!! Ik heb ooit een buurvrouw gehad die zo gilde tijdens de daad dat ik dacht dat dat mens aan alle kanten gemolesteerd werd door haar vriendje. Het gegil was zo erg dat ik zelfs de politie heb ingeschakeld, die konden er wel om lachen. Ik niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je door dit programma allemaal gewoon gaat vinden... zie je jezelf zoiets doen, of je vrienden, collega's, buren? Ik niet hoor![]()
![]()
Precies...dat je dit als bewijs nodig hebt zegt genoeg...de ander in je bed uitnodigen en dan jezelf nog moeten bewijzen ook toont aan hoe onzeker Amanda is,had ze helemaal niet nodig gehad als ze zich zeker had gevoeld,laat alleen maar zien hoe trashy ze is,haar hersencellen zijn op niets anders ingesteld zullen we maar denken,haar ontwikkeling is al op een heel vroeg moment blijven steken,is weinig nog aan te veranderen is mijn mening anders hadden we daar allang wel bewijzen van gezien,zoals huub al steeds zegt,de dommigheid van amanda is niet te evenarenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan is ze heel onzeker van Brian's liefde voor haar
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een idee : Nadia staat morgen op en zegt dat ze geweldig heeft geslapen. En legt uit dat ze voorlopig niet teruggaat naar Natasia's bed; het is bij jullie veel prettiger slapen.
Dan zul je pas eens mooie reacties van Amanda en Brian zien .....
oh, zijn we nog bezig?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om je benen te spreiden.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kijk ze werkt gewoon met de middelen waar ze goed in is en in neuken is Amanda beregoed.
Ik ook welquote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zie het mezelf, mijn vrienden of mijn collega''s niet doen. Maar buren!!! Ik heb ooit een buurvrouw gehad die zo gilde tijdens de daad dat ik dacht dat dat mens aan alle kanten gemolesteerd werd door haar vriendje. Het gegil was zo erg dat ik zelfs de politie heb ingeschakeld, die konden er wel om lachen. Ik niet.![]()
Whooow, je doet beslist mee aan de wedstrijd voor de langste zin in het DGK forum ......quote:Op maandag 2 juli 2007 02:43 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...dat je dit als bewijs nodig hebt zegt genoeg...de ander in je bed uitnodigen en dan jezelf nog moeten bewijzen ook toont aan hoe onzeker Amanda is,had ze helemaal niet nodig gehad als ze zich zeker had gevoeld,laat alleen maar zien hoe trashy ze is,haar hersencellen zijn op niets anders ingesteld zullen we maar denken,haar ontwikkeling is al op een heel vroeg moment blijven steken,is weinig nog aan te veranderen is mijn mening anders hadden we daar allang wel bewijzen van gezien,zoals huub al steeds zegt,de dommigheid van amanda is niet te evenaren
Ja dat je altijd geil bent wil nog niet zeggen dat je beregoed in bed bentquote:Op maandag 2 juli 2007 02:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om je benen te spreiden.![]()
Wil je weten of je de libelle leest en bezig bent met een haatcampagne?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Ik zoek me wild naar de FOK-statistieken, iemand een linkje voor me?
Die heb ik hier ergens neergezet, ff zoekenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Oefening baart kunstquote:Op maandag 2 juli 2007 02:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat je altijd geil bent wil nog niet zeggen dat je beregoed in bed bent![]()
De DGK-stats ? Zie t DGK-forum: de stats # 2quote:Op maandag 2 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
FF checken of ik me aangesproken BEHOOR te voelen...quote:Op maandag 2 juli 2007 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je weten of je de libelle leest en bezig bent met een haatcampagne?![]()
De stats zijn zwaar in favour van de DGK- dagploegquote:Op maandag 2 juli 2007 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je weten of je de libelle leest en bezig bent met een haatcampagne?![]()
Dat wás wel eens anders hierquote:Op maandag 2 juli 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
De stats zijn zwaar in favour van de DGK- dagploeg![]()
Er is overal wel een gat in te vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
enne... waar een wil is, is een weg[die geldt voor rat specifiek, natuurlijk]
Volgens mij heeft ze best veel geoefendquote:
Na jouw actie op de radio zeker nietquote:Op maandag 2 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Nou, ik sta op nr. 66, en voel me niet aangesproken.![]()
Daag me niet uitquote:
Ze was aanwezig meer nietquote:Op maandag 2 juli 2007 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze best veel geoefend
Van de Fok statistics staat Tong op 1 en Beequeen op 2quote:Op maandag 2 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Afgelopen 3 maanden 24ste nog onder Properaquote:Op maandag 2 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Van heel fok staat BQ op 2quote:Op maandag 2 juli 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daag me niet uit![]()
Trouwens...
ian en ik disana veel nacht toch?
Staan in top4
(Beequeen op 1)
Maar er zal toch altijd iemand op die plekken staan, daar is Fok toch voor?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Van de Fok statistics staat Tong op 1 en Beequeen op 2
Ian op 3
Leandera ook in de top 10, KZ op 13
Tis droevig![]()
Waar vind je die?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Van heel fok staat BQ op 2
en jij niet in de top 10.
goed werkquote:Op maandag 2 juli 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Jaap zn geheimpje gaat verklappen in zn slaap.![]()
wat flik jij nou, daar is helemaal niemandquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef avonne het volgende:
[..]
goed werk
Mag ik het gezelschap verzoeken hiernaar te verhuizen? [sc#173] Slikken kreng
Ben ik al akelaquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef avonne het volgende:
[..]
goed werk
Mag ik het gezelschap verzoeken hiernaar te verhuizen? [sc#173] Slikken kreng
oke ik hap.....quote:Op maandag 2 juli 2007 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's dekbed beweegt behoorlijk, het lijkt een BiBroZaLo te gaan worden.
Die nobody ligt nog steeds in dat bed en draait zich geregeld om.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Het bed naast Huub en Lieke lijkt erg leeg. Daar lag toch iemand of niet? Een een of andere nobody toch..
Nou ik zie echt niets wat op een levend wezen lijkt. Is mijn vermoeden toch juist! Het lulletje stelt geen reet voor....quote:Op maandag 2 juli 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die nobody ligt nog steeds in dat bed en draait zich geregeld om.
quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een BinnenBroekse ZaadLozing ?
Maar val niet te hart in slaapquote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef ppi het volgende:
[..]
jakkiebah..........
Maar nu kan ik tenminste met een gerust hard slapen gaan
Nada gaat nooit meer tussen hen in liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Veel heeft het snode plan van Melissa, Amanda en Brian per saldo niet opgeleverd.
[afbeelding]
Vind ik een beetje te vroege conclusie, hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Deze is bijna vol, het volgende topic staat klaar. [COS # 1888] Het plan van Amanda en Brian had geen succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |