Zal ik je boeien nu weer afdoen?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst gebeoid naar een neukpartij van Brian en Amanda zitten kijken![]()
Misschien zou je eens moeten proberen wat objectiever te kijken en wat minder zwart-wit moeten denken over mensen.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees mijn andere post: wat we allemaal wel niet normaal gaan vinden![]()
Dan is ze heel onzeker van Brian's liefde voor haarquote:Op maandag 2 juli 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Melsa liep Amanda op te stoken. Amanda zou steeds dieper wegkruipen voor Nadia. Dus kwam Melisa met het plan om A manda Nadia toch bij hen in bed, uit te nodigen, om te laten zien dat ze niet bang voor haar is.
Ik vind als Amanda dit doet, dat ze dus in d'r bed broek schijt voor Nadia.
Pardon? Ik vertel je helemaal niet wat je moet vinden. Wat een idiote reactie zeg.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien zou je eens moeten proberen wat objectiever te kijken en wat minder zwart-wit moeten denken over mensen.
Misschien dat je dan wat meer kunt genieten van de andere bewoners.
Verder hoef je mij niet te vertellen wat ik moet vinden.
Weet je het zeker? unleash the beast?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Pardon? Ik vertel je helemaal niet wat je moet vinden.
whatever...quote:Wat een idiote reactie zeg.
.
Eens, de hele dag die posts van Ik haat Dennisquote:Op maandag 2 juli 2007 02:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien zou je eens moeten proberen wat objectiever te kijken en wat minder zwart-wit moeten denken over mensen.
Knip
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Als we niet meer mogen schrijven wat wij vinden en zien terwijl avonne hier post, dan hou ik het voor gezien voor vannacht. Tabee.
het dekbed moesten ze even iets verder van haar aftrekkenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Ik moet nog wel even kwijt dat ik de uitvoering door dellie en rat niet bijzonder goed vond, da's dat![]()
Ik wel alleen al omdat Nadia er naast lagquote:Op maandag 2 juli 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Ik moet nog wel even kwijt dat ik de uitvoering door dellie en rat niet bijzonder goed vond, da's dat![]()
Niet post opnieuw lezen. Ik had al een reactie op een ander gegeven en wilde gewoon niet (voor de andere lezers) hetzelfde nog een keer schrijven. Het is schandalig dat jij daar iets smerigs achter zoekt en zo over mij oordeelt. Schaam je rot, moderator.quote:
Die waren niet van mij. Blijven jullie nog een beetje eerlijk, graag?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eens, de hele dag die posts van Ik haat Dennis![]()
Tja, en iets meer geluid - normaal duurt het bij die 2 ook heel veul langer (tergendd lang)...quote:Op maandag 2 juli 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
[..]
het dekbed moesten ze even iets verder van haar aftrekken
Hey effe dimmen, je kan ook gewoon niet reageren op posts en wel op de streamsquote:Op maandag 2 juli 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Als we niet meer mogen schrijven wat wij vinden en zien terwijl avonne hier post, dan hou ik het voor gezien voor vannacht. Tabee.
Gelukkig is denniks na 00:00 niet meer in beeld geweest, ik haat dat lulletje, échtquote:Op maandag 2 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Dat schreef Disana niet alleen hoor bovendien ben ik het wat Amanda en Brian betreft helemaal met haar eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
En Brianquote:Op maandag 2 juli 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon vergist en zonder na te denken een rot oordeel over mij neergepend voor allemans ogen. Een excuus zou op zijn plaats zijn, maar ik weet dat ik het niet krijg. Belachelijk dat je hier op je woorden moet passen als jij meeschrijft omdat jij er dingen achter zoekt die er niet zijn.quote:
Ik zie zo Eendje er brodeloos naast liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel alleen al omdat Nadia er naast lag
En jij mag je woorden terugnemen dat de 'ik haat dennis' posts van mijn hand waren.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey effe dimmen, je kan ook gewoon niet reageren op posts en wel op de streams![]()
Zullen we in FB verder gaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet post opnieuw lezen. Ik had al een reactie op een ander gegeven en wilde gewoon niet (voor de andere lezers) hetzelfde nog een keer schrijven. Het is schandalig dat jij daar iets smerigs achter zoekt en zo over mij oordeelt. Schaam je rot, moderator.
Disana, punt gemaakt - laten we weer gezellig doen, pleasequote:Op maandag 2 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon vergist en zonder na te denken een rot oordeel over mij neergepend voor allemans ogen. Een excuus zou op zijn plaats zijn, maar ik weet dat ik het niet krijg. Belachelijk dat je hier op je woorden moet passen als jij meeschrijft omdat jij er dingen achter zoekt die er niet zijn.
OH RLY?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat schreef Disana niet alleen hoor bovendien ben ik het wat Amanda en Brian betreft helemaal met haar eens.
Ja, ik ben weg. Te gek voor woorden dat een mod in de persoonlijke aanval gaat om niks.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Disana, punt gemaakt - laten we weer gezellig doen, please![]()
Jawel ik zag hem ff terwijl ik naar Nadia zat te kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gelukkig is denniks na 00:00 niet meer in beeld geweest, ik haat dat lulletje, écht![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zie zo Eendje er brodeloos naast liggen![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon vergist en zonder na te denken een rot oordeel over mij neergepend voor allemans ogen. Een excuus zou op zijn plaats zijn, maar ik weet dat ik het niet krijg. Belachelijk dat je hier op je woorden moet passen als jij meeschrijft omdat jij er dingen achter zoekt die er niet zijn.
Je kan beter even misschien in overleg gaan via PM ipv dat hier te doen om te voorkomen anderen weer een negatief oordeel over jouw klaar leggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben weg. Te gek voor woorden dat een mod in de persoonlijke aanval gaat om niks.
eerlijk, ik volg het niet goed en is maar beter - k hou het op, door miscommunicatie is niemand schuldig. tot morgen kanjertquote:Op maandag 2 juli 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben weg. Te gek voor woorden dat een mod in de persoonlijke aanval gaat om niks.
Die kan ik niet vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij mag je woorden terugnemen dat de 'ik haat dennis' posts van mijn hand waren.
Lieke ging naar bed juist voordat het potje schaak begon.quote:
De hele Libelle-meute, die god helpe ons allen hoog in de FOKstats eindigden, hebben een haatcampagne veroorzaaktquote:Op maandag 2 juli 2007 02:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat schreef Disana niet alleen hoor bovendien ben ik het wat Amanda en Brian betreft helemaal met haar eens.
Presentquote:Op maandag 2 juli 2007 02:36 schreef F04 het volgende:
[..]
Je kan beter even misschien in overleg gaan via PM ipv dat hier te doen om te voorkomen anderen weer een negatief oordeel over jouw klaar leggen.![]()
Ik zie het mezelf, mijn vrienden of mijn collega''s niet doen. Maar buren!!! Ik heb ooit een buurvrouw gehad die zo gilde tijdens de daad dat ik dacht dat dat mens aan alle kanten gemolesteerd werd door haar vriendje. Het gegil was zo erg dat ik zelfs de politie heb ingeschakeld, die konden er wel om lachen. Ik niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je door dit programma allemaal gewoon gaat vinden... zie je jezelf zoiets doen, of je vrienden, collega's, buren? Ik niet hoor![]()
![]()
Precies...dat je dit als bewijs nodig hebt zegt genoeg...de ander in je bed uitnodigen en dan jezelf nog moeten bewijzen ook toont aan hoe onzeker Amanda is,had ze helemaal niet nodig gehad als ze zich zeker had gevoeld,laat alleen maar zien hoe trashy ze is,haar hersencellen zijn op niets anders ingesteld zullen we maar denken,haar ontwikkeling is al op een heel vroeg moment blijven steken,is weinig nog aan te veranderen is mijn mening anders hadden we daar allang wel bewijzen van gezien,zoals huub al steeds zegt,de dommigheid van amanda is niet te evenarenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan is ze heel onzeker van Brian's liefde voor haar
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een idee : Nadia staat morgen op en zegt dat ze geweldig heeft geslapen. En legt uit dat ze voorlopig niet teruggaat naar Natasia's bed; het is bij jullie veel prettiger slapen.
Dan zul je pas eens mooie reacties van Amanda en Brian zien .....
oh, zijn we nog bezig?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om je benen te spreiden.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kijk ze werkt gewoon met de middelen waar ze goed in is en in neuken is Amanda beregoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |