quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef PC eend het volgende:
Dit topic zuigt![]()
![]()
Ik ga ff stoffer en blikken![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOI!
Sorry lief ..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zuigen krengh... het is geen accuzuur![]()
nu kan ik niet slapenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik moet nu naar de Eerste Hulp...hij is vacuum gezogen![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Veulen het volgende:
Wat is dit? Uitgestorven SC?
Laat me raden... Veel bier zeker vanavondquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat me raden... Veel bier zeker vanavond![]()
Nogal......... en ik heb niks te melden. En als ik iets zou melden zou het negatief zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:10 schreef Sug4r het volgende:
het is komkommertijd lijkt het wel
Alleen het zuiden heeft toch pas vakantie? Het lijkt wel of iedereen weg isquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogal......... en ik heb niks te melden. En als ik iets zou melden zou het negatief zijn.![]()
toe dan ehquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogal......... en ik heb niks te melden. En als ik iets zou melden zou het negatief zijn.![]()
och ja, sommige mensen vind dat dan weer wel leukquote:Op maandag 2 juli 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewooooooooon dat geneuzel en die arrogantie, oud tegen nieuw, dagploeg-nachtploeg.......![]()
ja denkquote:Op maandag 2 juli 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik hier mijn intrek nemen? i.v.m. gedwongen verhuizing?
iets intiems tussen 2 mensen bedoel je?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
Sinds wanneer is men op Fok! (what's in a name?) zo narrowminded over sex
nouja, geef maar geen antwoord.
iedereen denkt er anders overquote:Op maandag 2 juli 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
OK dan nietquote:Op maandag 2 juli 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
Dat vond ik nou echt een leuke, niet alledaagse actie - experimenteel zeg maarquote:Op maandag 2 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Ik vind het niet bepaald narrowminded als je vindt dat het idioot is om iemand te vragen om bij je in bed te gaan slapen, en dan met zn 2-en te gaan liggen sexen.
Ik vind dat een gezonde gedachte en typisch iets waarover je als COSsers je mening kunt geven als het op de streams is.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Ik vind het niet bepaald narrowminded als je vindt dat het idioot is om iemand te vragen om bij je in bed te gaan slapen, en dan met zn 2-en te gaan liggen sexen.
Ik vind het ronduit belachelijk wanneer je iemand in bed vraagt om haar duidelijk te maken dat je ze van je vent af moet blijvenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Zo denk ik er ook over. Maar het idee kwam uit de zieke geest van Melisa.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit belachelijk wanneer je iemand in bed vraagt om haar duidelijk te maken dat je ze van je vent af moet blijven
Amanda en Brian werkten er maar al te graag aan mee.....quote:Op maandag 2 juli 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Maar het idee kwam uit de zieke geest van Melisa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |