Waarom niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Te plat voor woorden. Daarvoor nodig je iemand toch niet uit in bed.
Krijg je een eigen programmaquote:
En je mag geloof ik ook niet schaak hebben gestaan wil je nog rokeren.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ook - de tussenliggende velden (waar je dus overheen spingt) mogen niet aangevallen staan door stukken van de tegenpartij.
Het toont maar weer eens aan hoe plat ze zijn, ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Brain slaat vrouwen en noemt Amanda een stoephoer.
Dus deze sicko gedachte is niet vreemd voor hem.
Afgezien van bonden, zal dit ook wel uit een menselijk perspectief bekeken zijn hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
UItstekende move van Huub. Hij heeft een leuk potje schaak met Japio, Japio kan laten zien dat hij erg goed is. Huub laat zich gewillig les geven en positie's uitleggen. Japio voelt zich hierdoor 'prettig' en 'goed'. Een perfecte manier van Huub om 'onderdanig' te zijn. De ideale herstart van het bonden met Japio.
Waarom denkt hij niet goed naquote:Op maandag 2 juli 2007 01:34 schreef riri het volgende:
Tja...hoever ga je?Brian denkt niet goed na...stel...en die mogelijkheid is er altijd...dat Amanda de Kooi uitgaat omdat het niet anders kan...er is iets met haar zus of moeder en ze kan en wil niet in het huis blijven dan blijft Brian achter...waar haalt hij zijn backup vandaan? Zonder dat red je het niet in dat huis...Natasia is weg over een aantal weken....Brian denkt niet na,als je een strateeg bent denk je altijd een aantal stappen vooruit...dat is waar jaap ook achterkwam vanavond,dat was ie uit het oog verloren,maar nu snapt jaap het weer en handelt weer en maakt moves die voor hem in dit spel belangrijk zijn...ook huub doet dat,schijnbaar onopvallend maar meesterlijker dan jaap daarin.
Brian handelt dom....
Maar zij is niet goed snik dat ze er bij blijft liggen tenzij ze denkt dat ze zich laat kennen als ze van bed switched...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens aan hoe plat ze zijn, ja.
plat, maar best leuk - de bekakte nada naast het konijnende hoerenstelletjequote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens aan hoe plat ze zijn, ja.
Heb ik hem nooit horen zeggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Brain slaat vrouwen en noemt Amanda een stoephoer.
Dus deze sicko gedachte is niet vreemd voor hem.
Jaap was het niet uit het oog verloren.... hij had zoveel aan zijn hoofd dat het niet meer lukte.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:34 schreef riri het volgende:
Tja...hoever ga je?Brian denkt niet goed na...stel...en die mogelijkheid is er altijd...dat Amanda de Kooi uitgaat omdat het niet anders kan...er is iets met haar zus of moeder en ze kan en wil niet in het huis blijven dan blijft Brian achter...waar haalt hij zijn backup vandaan? Zonder dat red je het niet in dat huis...Natasia is weg over een aantal weken....Brian denkt niet na,als je een strateeg bent denk je altijd een aantal stappen vooruit...dat is waar jaap ook achterkwam vanavond,dat was ie uit het oog verloren,maar nu snapt jaap het weer en handelt weer en maakt moves die voor hem in dit spel belangrijk zijn...ook huub doet dat,schijnbaar onopvallend maar meesterlijker dan jaap daarin.
Brian handelt dom....
Ze heeft nog geen spier bewogen; volgens mij durft ze niet eens te bewegen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zij is niet goed snik dat ze er bij blijft liggen tenzij ze denkt dat ze zich laat kennen als ze van bed switched...
Zij wil het wel eens van dichtbij meemaken, dat gestuntel van die twee.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zij is niet goed snik dat ze er bij blijft liggen tenzij ze denkt dat ze zich laat kennen als ze van bed switched...
Ja, maar ik denk verder... je zult maar een vakantiebungalow huren met zo'n stel... dan weet je gewoon niet meer waar je het moet zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
plat, maar best leuk - de bekakte nada naast het konijnende hoerenstelletje
Stoephoer zei die vanavond nog tegen amanda.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik hem nooit horen zeggen?
En hij slaat geen vrouwen
Dan gaat ie verder op Nadiaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
Wacht maar tot Amanda straks in slaap is gevallen.
Toch?
Pak jij dan tussendoor het mondwater?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef ricofromrio het volgende:
eerst beffen dan kussen
Onderdanig wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
UItstekende move van Huub. Hij heeft een leuk potje schaak met Japio, Japio kan laten zien dat hij erg goed is. Huub laat zich gewillig les geven en positie's uitleggen. Japio voelt zich hierdoor 'prettig' en 'goed'. Een perfecte manier van Huub om 'onderdanig' te zijn. De ideale herstart van het bonden met Japio.
Ik heb het niet gezien, hadden ze weer ruzie?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Stoephoer zei die vanavond nog tegen amanda.
Vast gescript door de redactie! (FEBO wil ik het nu niet noemen, anders krijg ik trek in krokettenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Wat mij nu opeens te binnen schiet; Toen Amanda vanwege haar blaasinfectie anti-bioticum gebruikte, is ze gewoon door blijven fokken, zonder condoom. Anti-biotica staan er om bekend, dat ze de werking van de pil onbetrouwbaar maken.
Huub is daar een uitblinker in...die weet precies wat ie doetquote:Op maandag 2 juli 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia is wel wat gewend ze was toch stewardessquote:Op maandag 2 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Nadia ademt behoorlijk snel, zeker voor iemand die 'slaapt'.
Huub is nu op 3 vlakken goed bezig.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Onderdanig wil ik het niet noemen.
Huub noemt het zelf "je hoofd even leeg maken"
Zo zie ik het ook.
Nee hij zei het gewoon, dat Amanda een weblog moet bij houden als Stoephoer.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, hadden ze weer ruzie?
Laat lekker gaan....Die chick is straks voor haar 20e zwanger, wordt het ook nog een raadsel van wie het is. 19 jaar en al met 9 mannen naar bed geweest( heeft ze zelf gezegd, excl hand en mond werk) , en zogenaamd altijd lange relaties hebben.....quote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Wat mij nu opeens te binnen schiet; Toen Amanda vanwege haar blaasinfectie anti-bioticum gebruikte, is ze gewoon door blijven fokken, zonder condoom. Anti-biotica staan er om bekend, dat ze de werking van de pil onbetrouwbaar maken.
Dit doet Amanda expres, ze is nooit zo actief in bed en nu ineens welquote:Op maandag 2 juli 2007 01:49 schreef BarryK het volgende:
Ik vind het echt onwijs smerig die Amanda en Brianless nu... dat doe je toch niet als Nadia ernaast ligt.. pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |