net zoals Dennix met make-up slaapt en gelquote:Op maandag 2 juli 2007 01:27 schreef HellFreez het volgende:
ja
Ik snap het ook echt niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:39 schreef Tissik het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Nadia per sé bij Amoebe en Brrrian in bed moet liggenDat lijkt me toch niet iets wat je zelf bedenkt wanneer je net dat huis binnen komt rollen, en het aanvankelijk geweigerd wordt? Wat is er mis met de riantie slaapplek naast Denniks of Natasja?
Imho is dit een opzetje (neeeeeeeee geen script!) van de buren, iets anders kan ik er niet van maken.![]()
ze wil tussen Brian en Amanda stoken, dat merk je aan alles.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:39 schreef Tissik het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Nadia per sé bij Amoebe en Brrrian in bed moet liggenDat lijkt me toch niet iets wat je zelf bedenkt wanneer je net dat huis binnen komt rollen, en het aanvankelijk geweigerd wordt? Wat is er mis met de riantie slaapplek naast Denniks of Natasja?
Imho is dit een opzetje (neeeeeeeee geen script!) van de buren, iets anders kan ik er niet van maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |