dat zou eigenlijk betekenen dat hij weer met Huub in zee moet.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er waren grotere belangen zei hij net tegen Huub.
Ligt er dus dik op dat het moest van achter.
Ja enquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Desii het volgende:
rokade = dat je de koning en de toren mag verwisselen van plek, mits deze nog niet bewogen hebben.
hebbes - en deze mogen in het spel nog niet verplaatst zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Desii het volgende:
rokade = dat je de koning en de toren mag verwisselen van plek, mits deze nog niet bewogen hebben.
of 3 stappen met de koning en de toren erover heen, ligt eraan naar welke kant je de rokade uitvoertquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
ah, 2 stappen met de koning en de toren er eentje overheen
Ik doe er om te beginnen al niet zoveel op. Het lijken wel spinnepoten!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn hier nog meer dames die met eyeliner en mascara naar bed gaan![]()
Jaap is het beste af met Huub.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zou eigenlijk betekenen dat hij weer met Huub in zee moet.
En daar twijfel ik aan, volgens mij heeft Japie in deze situatie de meeste steun aan Huub&Lieke...
Vind ook goed dat Huubie nu er is voor Jaap, al is het maar om z'n gedachten te laten verzetten.
Maar Jaap kan over 2 dagen weer helemaal voor andere kiezen... zo is Japie (geleerd van Nicolaas de stokomotief)
Ik zou zeggen: veel plezier saampjes, ik zoek een ander bed. Daar blijf je toch niet bijliggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:27 schreef patist het volgende:
dat moet nadia toch merken?
Misschien lukt het Brian nu eindelijk een keer om klaar te komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:27 schreef patist het volgende:
dat moet nadia toch merken?
Je moet er maar naast willen liggenquote:
En ook - de tussenliggende velden (waar je dus overheen spingt) mogen niet aangevallen staan door stukken van de tegenpartij.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
hebbes - en deze mogen in het spel nog niet verplaatst zijn
nee, das wel errug stom.... of ze moet het lef hebben om te vragen of ze mag meedoenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: veel plezier saampjes, ik zoek een ander bed. Daar blijf je toch niet bijliggen?![]()
ah ja, wokeequote:Op maandag 2 juli 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ook - de tussenliggende velden (waar je dus overheen spingt) mogen niet aangevallen staan door stukken van de tegenpartij.
Hij likt Amanda, en hij vingert Nad jaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:29 schreef Adothehague het volgende:
Brian is haar aan het likken
Jaap denkt strategisch, dus hij moet wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef Desii het volgende:
Maar Jaap kan over 2 dagen weer helemaal voor andere kiezen... zo is Japie (geleerd van Nicolaas de stokomotief)
Gatver aan die kut, waar 'ie zelf zijn strontpaal mee afveegt?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:29 schreef Adothehague het volgende:
Brian is haar aan het likken
Bel 538!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gatver aan die kut, waar 'ie zelf zijn strontpaal mee afveegt?![]()
Een (hetero) eric'je (qua actie)quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij likt Amanda, en hij vingert Nad ja
Iedereen laat elkaar toch vallen op het eind.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap denkt strategisch, dus hij moet wel.
In de eindfase van het DGK spel laten Huub en Lieke hem vallen, dus een drie-eenheid gaan vormen heeft op lange termijn geen zin.
Te plat voor woorden. Daarvoor nodig je iemand toch niet uit in bed.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Morgen kan Brian opscheppen over ZIJN meesterlijke idee om seks te hebben terwijl Nadia daar ligt...
Ze hebben altijd seks, het was toch het idee van nadia om er naast te geen liggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Morgen kan Brian opscheppen over ZIJN meesterlijke idee om seks te hebben terwijl Nadia daar ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |