Zou ze eigenlijk gewoon wel moeten doen. He, het was zoooooo gezellig, dat doen we vanavond weer!quote:Op maandag 2 juli 2007 03:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nada gaat nooit meer tussen hen in liggen![]()
Daarom zit ik zo te wachten op een beetje terror... dan weten we eindelijk in hoeverre Nadia in het huis past.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou ze eigenlijk gewoon wel moeten doen. He, het was zoooooo gezellig, dat doen we vanavond weer!![]()
Doe je mod dingquote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarom zit ik zo te wachten op een beetje terror... dan weten we eindelijk in hoeverre Nadia in het huis past.
Of ze tegen dingen bestand is, bedoel ik.
Tien/Talpa modus of RTL modus?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarom zit ik zo te wachten op een beetje terror... dan weten we eindelijk in hoeverre Nadia in het huis past.
Of ze tegen dingen bestand is, bedoel ik.
Nou, ik heb het idee dat van het snode plan van Melissa en Amanda niet veel terecht is gekomen. Ze hadden veel meer reactie van Nadia verwacht.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:57 schreef avonne het volgende:
Vind ik een beetje te vroege conclusie, hoor.
Misschien is het een laaiend succes en durft Nadia niet meer tussen ze te stoken.
Gewoon netjes ernaast slapen voor RTL, er gewoon tussen in kruipen en afdwingen mee te mogen doen voor Tien.quote:
Ik gok erop dat Nadia morgen net doet alsof ze niks gemerkt heeft. Heeeeerlijk geslapen.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb het idee dat van het snode plan van Melissa en Amanda niet veel terecht is gekomen. Ze hadden veel meer reactie van Nadia verwacht.
Ik denk niet dat Nadia de echte woeste TERROR aankan. Bij de eerste emmer stront zal ze waarschijnlijk gillend weglopen.quote:
Je topic is te laatquote:Op maandag 2 juli 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb het idee dat van het snode plan van Melissa en Amanda niet veel terecht is gekomen. Ze hadden veel meer reactie van Nadia verwacht.
Dan was die andere veeeeeel te vroegquote:Op maandag 2 juli 2007 04:05 schreef avonne het volgende:
huh BSOL.... je had even moeten checken of je de eerste was... was je dus niet.... helaas
2 minuutjesquote:Op maandag 2 juli 2007 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan was die andere veeeeeel te vroeg
neh... met 294 posts niet veel hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan was die andere veeeeeel te vroeg
Het maakt mij echt niet veel uit hoor. Niemand was nog in de COS en ik dacht dat ik het zo niet kon achterlaten voor de ochtendploeg ......quote:Op maandag 2 juli 2007 04:06 schreef mootie het volgende:
Sjeesus, die andere is leeg met een verkeerd nummer, waar hebben we het in godsnaam over!
Dat zou geweldig zijn en dan weer bij die 2 in bed de volgende nachtquote:Op maandag 2 juli 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Nadia morgen net doet alsof ze niks gemerkt heeft. Heeeeerlijk geslapen.
thanxquote:Op maandag 2 juli 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het maakt mij echt niet veel uit hoor. Niemand was nog in de COS en ik dacht dat ik het zo niet kon achterlaten voor de ochtendploeg ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |