Nou precies waar erover geklaagd wordt: liever een snelle TT.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:06 schreef mootie het volgende:
Sjeesus, die andere is leeg met een verkeerd nummer, waar hebben we het in godsnaam over!
Het maakt mij echt niet veel uit hoor. Niemand was nog in de COS en ik dacht dat ik het zo niet kon achterlaten voor de ochtendploeg ......quote:Op maandag 2 juli 2007 04:06 schreef mootie het volgende:
Sjeesus, die andere is leeg met een verkeerd nummer, waar hebben we het in godsnaam over!
Zolang hij ermaar akkoord mee isquote:Op maandag 2 juli 2007 04:08 schreef avonne het volgende:
Van Bright_side_of_life
quote:Op maandag 2 juli 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het maakt mij echt niet veel uit hoor. Niemand was nog in de COS en ik dacht dat ik het zo niet kon achterlaten voor de ochtendploeg ......
Als ik Prospera op haar ziel heb getrapt een TT te openen, dan spijt me dat verschrikkelijk. Ik zal me er dan ook echt nooit meer aan wagen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
nee hoor, ik had hem net even eerder gepost.
Niet zo moeilijk doen![]()
Hier een ronkende Jaapquote:Op maandag 2 juli 2007 04:19 schreef tipsch het volgende:
ok, nou hier dan
Nee hoor, ik doe echt niet moeilijk. Je mag van mij alle topics openen die je wilt.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
nee hoor, ik had hem net even eerder gepost.
Niet zo moeilijk doen![]()
Je allerlaatstequote:Op maandag 2 juli 2007 04:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag Avonne mijn allerlaatste OP overnemen.
Er was iets afgesproken over de eerste Cos.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze met gedram een prima Cos heeft laten sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |