En bij wie ontbreekt dat het meest?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van schuld geven... het gaat om (het ontbreken van) niveau.![]()
*Slaat Losbolca voor haar snavelquote:
Dat blijkt overduidelijk uit je MyAt. Wat fascineert je zo aan DGK? Ik zie in DGK enkel 'normale' mensen die onder druk van camera's en 'het spel' volledig psycho wordenquote:
En dat fascineerd jou nietquote:Op maandag 2 juli 2007 04:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat blijkt overduidelijk uit je MyAt. Wat fascineert je zo aan DGK? Ik zie in DGK enkel 'normale' mensen die onder druk van camera's en 'het spel' volledig psycho worden![]()
Nee, dat fascineert mij niet in het bjzonderquote:
Taalneukerij kan mij dan weer totaal niet boeienquote:
Kutkrengquote:Op maandag 2 juli 2007 04:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze met gedram een prima Cos heeft laten sluiten.
Heintje gaat weer afscheid nemen?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik hou het ook voor gezienwelterusten fokkerts
![]()
![]()
en terechtquote:Op maandag 2 juli 2007 04:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met jou account kan je daar idd over meepraten![]()
Retorische vraag neem ik aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
en terecht![]()
maar vertel eens, heb je in het dagelijks leven niets beters te doen dan het kijken naar Jaap's rollebollen in eigen kots![]()
Die vraag stel ik ook altijd aan mijn tandarts, kapper, postbode etc....quote:Op maandag 2 juli 2007 04:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
en terecht![]()
maar vertel eens, heb je in het dagelijks leven niets beters te doen dan het kijken naar Jaap's rollebollen in eigen kots![]()
Ben je bij jezelf al eens te rade gegaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vraag stel ik ook altijd aan mijn tandarts, kapper, postbode etc....
Lobasca... komt altijd uit een onverwachte hoekquote:Op maandag 2 juli 2007 04:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vraag stel ik ook altijd aan mijn tandarts, kapper, postbode etc....
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 04:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ben je bij jezelf al eens te rade gegaan?
Jippie! Kom ik ook nog eens ergens!quote:Op maandag 2 juli 2007 04:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik mag ze uitdelen, ik acht jou wel geschikt voor eentje.
quote:Op maandag 2 juli 2007 04:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik mag ze uitdelen, ik acht jou wel geschikt voor eendje.
We trekken dit wel weer naar het oude niveauquote:
Ik ga nu echt (in jouw vleugels) slapen.quote:Op maandag 2 juli 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
We trekken dit wel weer naar het oude niveau![]()
![]()
Under my wingsquote:Op maandag 2 juli 2007 05:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga nu echt (in jouw vleugels) slapen.![]()
![]()
Kom anders eens naar ons fanhoekje, daar heerst een fijne sfeer (Pc Eend is er nietquote:
[COS # 1889] Waar vrijdag Jaap en Cora trouwen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:23 schreef Houtspeer het volgende:
Waar is de nieuwe COS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |