Ik kreeg de indruk dat ze echt helemaal niets door had, weinig effect had de actie dus niet (waar hebben we het dan nog over?) - Errug jammer imhoquote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schat in dat ze dacht dat ze nog gezellig wat zouden babbelen. Dat ze dus niet wist wat haar te wachten stond, en als een bang konijntje stijf bleef liggen. Dat jij dat schitterend vond, jaaaahaaa, da's natuurlijk een heel andere zaak![]()
We hebben het erover dat het gewoon te idioot voor woorden is om iemand in je bed uit te nodigen en dan uitgebreid te gaan sexen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat ze echt helemaal niets door had, weinig effect had de actie dus niet (waar hebben we het dan nog over?) - Errug jammer imho![]()
Het bed schommelde alle kanten uit, het dekbed werd bijna van d'r afgetrokken, en dan niets doorhebben?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat ze echt helemaal niets door had, weinig effect had de actie dus niet (waar hebben we het dan nog over?) - Errug jammer imho![]()
Nada is evenmin uitgenodigd om naast een neukend stelletje te gaan liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee toen niet, maar hij was ook niet geïnviteerd om bij hen te komen liggen.![]()
![]()
Dat meen je niet he?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is nota bene door het neukende stelletje uitgenodigd?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nada is evenmin uitgenodigd om naast een neukend stelletje te gaan liggen![]()
Ik weet waar we het over hebben. Ik vind het dus prachtig!quote:Op maandag 2 juli 2007 03:50 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben het erover dat het gewoon te idioot voor woorden is om iemand in je bed uit te nodigen en dan uitgebreid te gaan sexen.
OMFG Nadia wil vanaf dag 1 bij hun in bed, terwijl ze op de hoogte is van hun seksdrang....quote:Op maandag 2 juli 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian was er toch gewoon bij vannacht? Als ie wat klasse had gehad........ dan had hij gezegd: SPOOR JIJ WEL HELEMAAL, AMANDA?
Wel waar. Amanda vroeg vanavond, nadat ze het plan met Brian en Melisa had besproken, of Nadia bij hen kwam slapen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nada is evenmin uitgenodigd om naast een neukend stelletje te gaan liggen![]()
Mét voorbedachte rade..quote:Op maandag 2 juli 2007 03:50 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben het erover dat het gewoon te idioot voor woorden is om iemand in je bed uit te nodigen en dan uitgebreid te gaan sexen.
Ja hoor..... een extra vrouw die er voor dood bij ligt. Het gaat ook om de intentie waarom ze haar erbij wilden.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG Nadia wil vanaf dag 1 bij hun in bed, terwijl ze op de hoogte is van hun seksdrang....
En dan probeer je het nog zo te draaien dat het de 'schuld' van Brian is![]()
Ik denk dat de meerderheid van de mannen het een geil idee zouden vinden om er nog een vrouw in bed bij te hebben
Dat is helemaal niet gezegd, jij verdraait de boelquote:Op maandag 2 juli 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG Nadia wil vanaf dag 1 bij hun in bed, terwijl ze op de hoogte is van hun seksdrang....
En dan probeer je het nog zo te draaien dat het de 'schuld' van Brian is![]()
Ik denk dat de meerderheid van de mannen het een geil idee zouden vinden om er nog een vrouw in bed bij te hebben
Het leek alsof ze het niet doorhad maar Amanda was zo actief en druk bezig met Brian daar zou zelfs Sylvia wakker van zijn gewordenquote:
Natuurlijk heeft ze gevraagd of ze bij hun wilde komen slapen, maar ze heeft toch het eigenlijke plan nooit aan haar voorgelegdquote:Op maandag 2 juli 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel waar. Amanda vroeg vanavond, nadat ze het plan met Brian en Melisa had besproken, of Nadia bij hen kwam slapen.![]()
Dat is het punt, volgens mij zou Amanda dit buiten de gouden kooi ook doen om haar territorium af te bakenen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze gevraagd of ze bij hun wilde komen slapen, maar ze heeft toch het eigenlijke plan nooit aan haar voorgelegd("rat en ik zullen je knetterwakkerneuken - welkom in de gouden kooi
![]()
![]()
")
De intentie was dus, Nada even flink terugfuckenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor..... een extra vrouw die er voor dood bij ligt. Het gaat ook om de intentie waarom ze haar erbij wilden.
Of ze dat buiten DGK wel of niet zo doen, maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is het punt, volgens mij zou Amanda dit buiten de gouden kooi ook doen om haar territorium af te bakenen.![]()
Ze hadden dat gelijk de eerste avond kunnen doen, dat had een ruzie minder gescheeldquote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
De intentie was dus, Nada even flink terugfuckenEn da's mooi
![]()
Zal best mooi zijn, maar het laat wel een heel vreemde kant van B en A zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Das triest.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je van Nadia's intenties dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor..... een extra vrouw die er voor dood bij ligt. Het gaat ook om de intentie waarom ze haar erbij wilden.
Of gewoon met woorden ofzo.......... ik doe maar een suggestie.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze hadden dat gelijk de eerste avond kunnen doen, dat had een ruzie minder gescheeld![]()
![]()
Ooooow het is geen rl, dan is alles opeens normaal......quote:Op maandag 2 juli 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk je van Nadia's intenties dan?
Zou me niks verbazen al ze op den duur gewoon mee gaat doen hoor, staat ze gelijk 'op de kaart'
Het is geen real life dit he, mensen lijken dat wel eens te vergeten![]()
Ja dat bedoel ik, met woorden. Ze hadden gelijk 'nee' kunnen zeggen samen tegen Nadia dat had een ruzie gescheeld en stonden ze samen sterker.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Of gewoon met woorden ofzo.......... ik doe maar een suggestie.![]()
Maar Brian had er toen, naar mijn idee, wel oren naar.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, met woorden. Ze hadden gelijk 'nee' kunnen zeggen samen tegen Nadia dat had een ruzie gescheeld en stonden ze samen sterker.
Euhquote:Op maandag 2 juli 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gezegd, jij verdraait de boel![]()
Dat vind ik ook overigens.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhmootie
impliceert dat brian geen klasse heeft omdat hij het plan niet afwees....
Ik zou het omkerenquote:Op maandag 2 juli 2007 04:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooow het is geen rl, dan is alles opeens normaal......![]()
Wat isser?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:07 schreef mootie het volgende:
pfffffffffffffff
Heeft 'ie uberhaubt niet. Maar jij zei dat Brian de schuld kreeg....quote:Op maandag 2 juli 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhmootie
impliceert dat brian geen klasse heeft omdat hij het plan niet afwees....
Gaat het over de 2 COSsen?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:07 schreef mootie het volgende:
pfffffffffffffff
Als hij het niet afwees is het toch zijn schuld dat ze daar in bed lag of zie ik het verkeert??quote:Op maandag 2 juli 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft 'ie uberhaubt niet. Maar jij zei dat Brian de schuld kreeg....
We hebben onze prive-COSquote:Op maandag 2 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Alles wat we hier geschreven hebben had prima in de COS gekund overigens.
ow, weer een sneer... AUWquote:Op maandag 2 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Alles wat we hier geschreven hebben had prima in de COS gekund overigens.
Het is geen kwestie van schuld geven... het gaat om (het ontbreken van) niveau.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij het niet afwees is het toch zijn schuld dat ze daar in bed lag of zie ik het verkeert??
Jij denkt geloof ik van wel, terwijl mootie me gelijk geeft
Ja mensen willen het maar niet begrijpenquote:
Mijn fout. Sorry.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ow, weer een sneer... AUW
alsof het niet duidelijk was dat het gepraat over stats naar de SC moest.En nu dan klagen dat het in de COS niet over Brian en Amanda mag gaan?
![]()
Waarom ben je nu alweer zo bevooroordeeld? Heel jammer, en niet erg leuk voor mij. Ik dacht helemaal niet aan jou toen ik het schreef.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
[..]
alsof het niet duidelijk was dat het gepraat over stats naar de SC moest.
En nu dan klagen dat het in de COS niet over Brian en Amanda mag gaan?
![]()
Vechten is hechtenquote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja mensen willen het maar niet begrijpen![]()
Als we het opeens over stats kunnen we dat beter hier doen, maar deze discussie past meer in COS...
Ik krijg op deze manier ruzie met mijn harem en dat kan ik niet gebruiken
Persoonlijk dacht ik dat we naar de SC gesommeerd werden omdat iedereen sliep.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
[..]
alsof het niet duidelijk was dat het gepraat over stats naar de SC moest.
En nu dan klagen dat het in de COS niet over Brian en Amanda mag gaan?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |