Dioe twee kunnen bij mij niks goed doen, en dat ligt niet aan mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda en Brian werkten er maar al te graag aan mee.....![]()
Huub was toen niet met een bedoeling bezig om Brian een hak te zetten, hij was toen gewoon geilquote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar hoe beoordelen jullie dan de actie destijds van Hupert die met z'n tong de clit van Amanda aan het bewerkstelligen is geweest. Duidelijk niet met het doel om haar z'n liefde te verklaren![]()
Dat zie ik meer als lust... Maar verder ook niet als iets dat de meeste mensen in het dagelijks leven gauw zouden doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar hoe beoordelen jullie dan de actie destijds van Hupert die met z'n tong de clit van Amanda aan het bewerkstelligen is geweest. Duidelijk niet met het doel om haar z'n liefde te verklaren![]()
Deels wilde hij Brian wel pakken, maar het was ook zeker gewoon geiligheid.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub was toen niet met een bedoeling bezig om Brian een hak te zetten, hij was toen gewoon geil
Huub was toentertijd gewend om het met een hoer te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
LOL, ja - dat heb je "goed" beoordeeldquote:Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub was toen niet met een bedoeling bezig om Brian een hak te zetten, hij was toen gewoon geil
Amanda zeker en Brian wist er volgens mij toch niets vanaf of wel?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda en Brian werkten er maar al te graag aan mee.....![]()
En volgens mij is het een aflopende zaak tussen A en B.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef avonne het volgende:
kom nou, volgens mij is het nu pas ECHT aan tussen Brian en Amanda.
Verbondenheid, samenwerking, wij-tegen-de-vijand.
Neuken als bewijs van de twee-eenheid.
Consumatie van de relatie.
And no man will break asunder ... of zoiets.
Zo nu uitgebreid zwaaien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda zeker en Brian wist er volgens mij toch niets vanaf of wel?
Ahhhh, gelukkig, je bent er nog!quote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik meer als lust... Maar verder ook niet als iets dat de meeste mensen in het dagelijks leven gauw zouden doen.
Dat mag jij zo zien, ik vind een bewijs van de twee-eenheid meer dat je dat mondeling doet en niet op zo'n platvloerse manierquote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aparte manier om dat te bewijzen van die 2.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo is dat. En over het algemeen laten we elkaar daarin vrij in de COS.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat mag jij zo zien, ik vind een bewijs van de twee-eenheid meer dat je dat mondeling doet en niet op zo'n platvloerse manier
Ieder zijn mening
![]()
![]()
![]()
Lust? En lust alleen? Hupert heeft maanden lang regelmatig verteld over z'n ideeën om aDEL in te pakken JUIST om rat naar de kolere te helpenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik meer als lust... Maar verder ook niet als iets dat de meeste mensen in het dagelijks leven gauw zouden doen.
Preciesquote:Op maandag 2 juli 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. En over het algemeen laten we elkaar daarin vrij in de COS.
Bij de COS, mocht je vanavond anders ook slowchatten, volgens 2 OP's!quote:
Daar was hij zeker mee bezig, hij sprak het zelfs nog uit... als hij mij hier nu bezig ziet zou hij mijn slaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze waren in elk geval maar met z'n tweeen, en er was nog geen relatie, dus zelf vind ik het niet goed vergelijkbaar. Maar zoals ik al zei, wat ze deden zie je irl ook niet iedereen doen als er een potentieel vriendje in de buurt is.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lust? En lust alleen? Hupert heeft maanden lang gepraat regelmatig verteld over z'n ideeën om aDEL in te pakken JUIST om rat naar de kolere te helpen![]()
Ik snap je punt wel, maar ik vind het niet te vergelijken met wat die 2 lowlifes vanavond deden.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lust? En lust alleen? Hupert heeft maanden lang regelmatig verteld over z'n ideeën om aDEL in te pakken JUIST om rat naar de kolere te helpen![]()
en zonder zweepjequote:Op maandag 2 juli 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
Dit lijkt de fucking cos wel![]()
Avonne je wordt bedankt![]()
![]()
Ja, ik begreep dat die fout er door een grapje ingeslopen was? Ik moest er wel om lachen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij de COS, mocht je vanavond anders ook slowchatten, volgens 2 OP's!![]()
Scherp donniequote:Op maandag 2 juli 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij de COS, mocht je vanavond anders ook slowchatten, volgens 2 OP's!![]()
De actie van Huub was een graatje platter/harder/duidelijker imho - daarom ook een stuk beter geslaagdquote:Op maandag 2 juli 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ik vind het niet te vergelijken met wat die 2 lowlifes vanavond deden.
graatje?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
De actie van Huub was een graatje platter/harder/duidelijker imho - daarom ook een stuk beter geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ookquote:Op maandag 2 juli 2007 03:34 schreef avonne het volgende:
[..]
en zonder zweepje
Over slikken gesproken.
![]()
Tegenwoordig drink ik a la DGK alleen nog maar champagne![]()
"wil je een glaasje wijn / biertje / borrel?"
avonne "eh.... nee, laat maar" (en denkt "fuck, ze hebben geen champagne hier")
ik dacht niet dat ik gevoelig was voor reclame, maar dit is wel blijvend vrees ik.
Maar gelukkig hebben sommigen het wel in huis![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk: beide gevallen lijken op primatengedrag. Je territorium afbakenen of andermans territorium afpakken door neukgedrag.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
De actie van Huub was een graatje platter/harder/duidelijker imho - daarom ook een stuk beter geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'n beetje? daar ga ik mee akkoordquote:Op maandag 2 juli 2007 03:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk: beide gevallen lijken op primatengedrag. Je territorium afbakenen of andermans territorium afpakken door neukgedrag.
Brian en Amanda hadden toen nog geen echte relatie, alleen Brian zag dat wel zoquote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo, Amanda leende zich daar toch zelf voor.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf vond ik vanavond echt tig keer platter, een how-low-can-u-go-gevoel.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? <krabt op achterhoofd> <denkt: heb ik mooi voor mekaar>![]()
Brian toen niet, Nada vanacht nietquote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, Amanda leende zich daar toch zelf voor.
Amanda had dat toen al liever wel zo gezien, de relatie. Dat was zo duidelijk als wat. Je kunt de actie van toen daarom ook deels op het conto van snollie schrijvenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian en Amanda hadden toen nog geen echte relatie, alleen Brian zag dat wel zo
Een paar COSsers schreven dat ze het had kunnen weten. Maar uit haar onkunde over een heleboel andere dingen bleek al dat ze eigenlijk alleen maar de/wat uitzendingen had gezien. Daaruit kun je niet halen hoe primitief die twee bezig zijn met elkaar (en anderen, zoals Huub verleiden tot zoenen om Lieke te pesten, ook zo'n lekker plannetje).quote:
Brian was er toch gewoon bij vannacht? Als ie wat klasse had gehad........ dan had hij gezegd: SPOOR JIJ WEL HELEMAAL, AMANDA?quote:
Dat heb ik ook, het lag er dubbeldik bovenop dat ze het daar om deed. Ik ben benieuwd hoe Nadia hier mee om gaatquote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf vond ik vanavond echt tig keer platter, een how-low-can-u-go-gevoel.
En dus moet zij het maar ontzien? de sexterrorquote:Op maandag 2 juli 2007 03:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Een paar COSsers schreven dat ze het had kunnen weten. Maar uit haar onkunde over een heleboel andere dingen bleek al dat ze eigenlijk alleen maar de/wat uitzendingen had gezien. Daaruit kun je niet halen hoe primitief die twee bezig zijn met elkaar (en anderen, zoals Huub verleiden tot zoenen om Lieke te pesten, ook zo'n lekker plannetje).
Nee maar die stumper vond het een prachtig plan.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian was er toch gewoon bij vannacht? Als ie wat klasse had gehad........ dan had hij gezegd: SPOOR JIJ WEL HELEMAAL, AMANDA?
Zoals we hebben kunnen zien vond rat het niet prettig dat snollie met Huub onder de dekens lag, ik ga d'r dus vanuit dat hij niet van het plan op de hoogte wasquote:
Ik schat in dat ze dacht dat ze nog gezellig wat zouden babbelen. Dat ze dus niet wist wat haar te wachten stond, en als een bang konijntje stijf bleef liggen. Dat jij dat schitterend vond, jaaaahaaa, da's natuurlijk een heel andere zaakquote:Op maandag 2 juli 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dus moet zij het maar ontzien? de sexterror![]()
Nee toen niet, maar hij was ook niet geïnviteerd om bij hen te komen liggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals we hebben kunnen zien vond rat het niet prettig dat snollie met Huub onder de dekens lag, ik ga d'r dus vanuit dat hij niet van het plan op de hoogte was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |