Ik ook welquote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zie het mezelf, mijn vrienden of mijn collega''s niet doen. Maar buren!!! Ik heb ooit een buurvrouw gehad die zo gilde tijdens de daad dat ik dacht dat dat mens aan alle kanten gemolesteerd werd door haar vriendje. Het gegil was zo erg dat ik zelfs de politie heb ingeschakeld, die konden er wel om lachen. Ik niet.![]()
Whooow, je doet beslist mee aan de wedstrijd voor de langste zin in het DGK forum ......quote:Op maandag 2 juli 2007 02:43 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...dat je dit als bewijs nodig hebt zegt genoeg...de ander in je bed uitnodigen en dan jezelf nog moeten bewijzen ook toont aan hoe onzeker Amanda is,had ze helemaal niet nodig gehad als ze zich zeker had gevoeld,laat alleen maar zien hoe trashy ze is,haar hersencellen zijn op niets anders ingesteld zullen we maar denken,haar ontwikkeling is al op een heel vroeg moment blijven steken,is weinig nog aan te veranderen is mijn mening anders hadden we daar allang wel bewijzen van gezien,zoals huub al steeds zegt,de dommigheid van amanda is niet te evenaren
Ja dat je altijd geil bent wil nog niet zeggen dat je beregoed in bed bentquote:Op maandag 2 juli 2007 02:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om je benen te spreiden.![]()
Wil je weten of je de libelle leest en bezig bent met een haatcampagne?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Ik zoek me wild naar de FOK-statistieken, iemand een linkje voor me?
Die heb ik hier ergens neergezet, ff zoekenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Oefening baart kunstquote:Op maandag 2 juli 2007 02:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat je altijd geil bent wil nog niet zeggen dat je beregoed in bed bent![]()
De DGK-stats ? Zie t DGK-forum: de stats # 2quote:Op maandag 2 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
FF checken of ik me aangesproken BEHOOR te voelen...quote:Op maandag 2 juli 2007 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je weten of je de libelle leest en bezig bent met een haatcampagne?![]()
De stats zijn zwaar in favour van de DGK- dagploegquote:Op maandag 2 juli 2007 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je weten of je de libelle leest en bezig bent met een haatcampagne?![]()
Dat wás wel eens anders hierquote:Op maandag 2 juli 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
De stats zijn zwaar in favour van de DGK- dagploeg![]()
Er is overal wel een gat in te vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
enne... waar een wil is, is een weg[die geldt voor rat specifiek, natuurlijk]
Volgens mij heeft ze best veel geoefendquote:
Na jouw actie op de radio zeker nietquote:Op maandag 2 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Nou, ik sta op nr. 66, en voel me niet aangesproken.![]()
Daag me niet uitquote:
Ze was aanwezig meer nietquote:Op maandag 2 juli 2007 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze best veel geoefend
Van de Fok statistics staat Tong op 1 en Beequeen op 2quote:Op maandag 2 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Afgelopen 3 maanden 24ste nog onder Properaquote:Op maandag 2 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Van heel fok staat BQ op 2quote:Op maandag 2 juli 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daag me niet uit![]()
Trouwens...
ian en ik disana veel nacht toch?
Staan in top4
(Beequeen op 1)
Maar er zal toch altijd iemand op die plekken staan, daar is Fok toch voor?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Van de Fok statistics staat Tong op 1 en Beequeen op 2
Ian op 3
Leandera ook in de top 10, KZ op 13
Tis droevig![]()
Waar vind je die?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Van heel fok staat BQ op 2
en jij niet in de top 10.
goed werkquote:Op maandag 2 juli 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Jaap zn geheimpje gaat verklappen in zn slaap.![]()
wat flik jij nou, daar is helemaal niemandquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef avonne het volgende:
[..]
goed werk
Mag ik het gezelschap verzoeken hiernaar te verhuizen? [sc#173] Slikken kreng
Ben ik al akelaquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef avonne het volgende:
[..]
goed werk
Mag ik het gezelschap verzoeken hiernaar te verhuizen? [sc#173] Slikken kreng
oke ik hap.....quote:Op maandag 2 juli 2007 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's dekbed beweegt behoorlijk, het lijkt een BiBroZaLo te gaan worden.
Die nobody ligt nog steeds in dat bed en draait zich geregeld om.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
Het bed naast Huub en Lieke lijkt erg leeg. Daar lag toch iemand of niet? Een een of andere nobody toch..
Nou ik zie echt niets wat op een levend wezen lijkt. Is mijn vermoeden toch juist! Het lulletje stelt geen reet voor....quote:Op maandag 2 juli 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die nobody ligt nog steeds in dat bed en draait zich geregeld om.
quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van een BinnenBroekse ZaadLozing ?
Maar val niet te hart in slaapquote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef ppi het volgende:
[..]
jakkiebah..........
Maar nu kan ik tenminste met een gerust hard slapen gaan
Nada gaat nooit meer tussen hen in liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Veel heeft het snode plan van Melissa, Amanda en Brian per saldo niet opgeleverd.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |