Voor zulke mensen is 2 weken al langquote:Op maandag 2 juli 2007 01:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan....Die chick is straks voor haar 20e zwanger, wordt het ook nog een raadsel van wie het is. 19 jaar en al met 9 mannen naar bed geweest( heeft ze zelf gezegd, excl hand en mond werk) , en zogenaamd altijd lange relaties hebben.....
Nee de indruk heb ik ook! Maar slapen doet ze niet haar pupillen bewegen veel te veel!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen spier bewogen; volgens mij durft ze niet eens te bewegen.
Ze bewoog haar rechterarm daarstraks ook even. Wedden dat dit de eerste en de laatste keer is dat ze daar gaat liggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee de indruk heb ik ook! Maar slapen doet ze niet haar pupillen bewegen veel te veel!
Je kijkt hier naar trash. Geen schaamte.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Sex is toch iets intiems ?
Denniksquote:Op maandag 2 juli 2007 01:52 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk ik kon het al niet plaatsen maar Nadia ligt gezellig naast een wippende Brian en Amanda.... Arme Honneponnetje en ze wordt niet eens gered door mr. Wehkamp.
Ja, 'onderdanig' is niet helemaal het juiste woord. Hij laat Japio gewoon zien dat hij ook ergens (schaken) goed in is. Japio vind het best leuk als hij iemand iets kan uitleggen, zeker als het op enig niveau is.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Onderdanig wil ik het niet noemen.
Huub noemt het zelf "je hoofd even leeg maken"
Zo zie ik het ook.
Ja en Amanda liet het altijd aan Brian over en nu is ze ineens actief, hoe doorzichtigquote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef carpediem23 het volgende:
Nu gaat Del wel opeens los? Zeker veel geluid maken om indruk te maken op Nadia.......Sneu....
Dit kon Nadia toch weten...dat het ging gebeuren.
ja ik weet hetquote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kijkt hier naar trash. Geen schaamte.
Nadia denkt nu zoiets van: "Ik blijf liggen, moet je zien hoeveel respect ze voor me hebben, en dan morgenochtend zeggen dat ze niks gemerkt heeft".quote:Op maandag 2 juli 2007 01:55 schreef ricofromrio het volgende:
Die Nadia slaapt echt niet
Amanda gaat elke dag aan Nadia vragen om naast ze te liggen. Heeft ze er eindelijk een beetje plezier van. Het is wel weer tekenend voor B&Aquote:
Ja Huub is een slimme kerelquote:Op maandag 2 juli 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, 'onderdanig' is niet helemaal het juiste woord. Hij laat Japio gewoon zien dat hij ook ergens (schaken) goed in is. Japio vind het best leuk als hij iemand iets kan uitleggen, zeker als het op enig niveau is.
Merk ook op dat Huub verder helemaal geen kritische vragen stelt of gaat praten over 'de gebeurtenis'. Het is gewoon een relaxed potje schaak.
Ik ook... hij legt het duidelijk uit en heeft er een mooie stem voor.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit echt te genieten van de schaakles van Jaap.
Dit moet Jaap idd ook goed doen, afleiding in iets waar hij goed in is.
Amanda heeft met iedereen enige diepgang en intimiteitquote:Op maandag 2 juli 2007 01:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ja ik weet het
ergens is het best zielig, hoe kan je nu werkelijk een relatie hebben met enige diepgang en intimiteit als je het meest intieme gewoon voor de camera doet waar een vreemde naast ligt.
ze zijn wel lang bezigquote:Op maandag 2 juli 2007 01:58 schreef wolferl het volgende:
Brain en Amanda is toch geen relatie meer.
Dat is kleuterliefde, met de nadruk op leuter.
Ik vind het wel een sterke actie van ze, hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:58 schreef wolferl het volgende:
Brain en Amanda is toch geen relatie meer.
Dat is kleuterliefde, met de nadruk op leuter.
lekker laten neuken....nadia blijft mooi stoiicijns liggen....Amanda en Brian denken niet verder dan hun geslachtsorganen,die hebben al maanden de plek van hun hersenen vervangen,hersenen die ze sowieso al niet bezaten...dus,who gives a fuck,het laat mooi zien waar hun spelkwaliteiten liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Ze neucken gewoon terwijl Nad er naast ligt![]()
[afbeelding]
Het is een statement![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe stelletje viezerikken zijn t
gewoon om 2 uur s nachts schaken, doe je toch niet
En waarom danwel niet ..... Staat dat in een schaakboek ?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe stelletje viezerikken zijn t
gewoon om 2 uur s nachts schaken, doe je toch niet
Amanda: "Diepgang is toch zoiets als een grote hal?"quote:Op maandag 2 juli 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda heeft met iedereen enige diepgang en intimiteit![]()
Alleen als ik te veel gezopen heb.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn hier nog meer dames die met eyeliner en mascara naar bed gaan![]()
Het is dus gewoon een zwaktebod omdat ze het kennelijk alleen maar op de platste manier kunnen laten merken.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sterke actie van ze, hoor.
Het is helemaal aan Nadia hoe ze er mee omgaat.
Had ze maar niet moeten gaan stoken.
Brian en Amanda laten nu duidelijk zien dat ze een buitenstaander is die niet zomaar even mensen kan piepelen.
Dat doet ze pas als er volgende keer een man in bed komt bij liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:00 schreef tipsch het volgende:
sorry, ik vind dit wel prachtigadel is getting even
Je ziet dat Japio helemaal op z'n gemak is. Sterker nog, hij heeft gewoon plezier. Dit is altijd de grootste hobby van Japio geweest. En Huub weet genoeg van schaken om het voor Japio aardig te houden, Dennis of Brian zouden dit niet kunnen.quote:
maar hoezo, ze ZIJN plat - dit past bij ze, klaar, vind het top! (maar jammer genoeg pakt het niet zo uit dat ze enige reactie bij nada ontlokken)quote:Op maandag 2 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een zwaktebod omdat ze het kennelijk alleen maar op de platste manier kunnen laten merken.
Ik vind dat Nadia niet heeft gestookt, het is maar net hoe sterk je als koppel staat.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sterke actie van ze, hoor.
Het is helemaal aan Nadia hoe ze er mee omgaat.
Had ze maar niet moeten gaan stoken.
Brian en Amanda laten nu duidelijk zien dat ze een buitenstaander is die niet zomaar even mensen kan piepelen.
Ja, ze zijn inderdaad plat. Met woorden of andere acties kunnen ze het niet af, ze gebruiken dat wat voor anderen iets intiems tussen 2 personen is.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar hoezo, ze ZIJN plat - dit past bij ze, klaar, vind het top! (maar jammer genoeg pakt het niet zo uit dat ze enige reactie bij nada ontlokken)
Bij Amanda een grote lege halquote:Op maandag 2 juli 2007 02:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amanda: "Diepgang is toch zoiets als een grote hal?"
Vind ik ook. En Amanda vroeg vanavond aan Nada of zij bij hen kwam liggen. Het blijven stumperds.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een zwaktebod omdat ze het kennelijk alleen maar op de platste manier kunnen laten merken.
't Is gewoon dierlijk primitief.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind ik ook. En Amanda vroeg vanavond aan Nada of zij bij hen kwam liggen. Het blijven stumperds.
Dit is gewoon een mooie actie - uitvoering niet helemaal top (te weinig geluid) - huub en lieke zouden deze actie beter hebben uitgevoerd, maar goed - alle begin is moeilijkquote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze zijn inderdaad plat. Met woorden of andere acties kunnen ze het niet af, ze gebruiken dat wat voor anderen iets intiems tussen 2 personen is.
Wie is er nou plat.... Nadia vroeg de eerste avond al of ze daar mocht liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze zijn inderdaad plat. Met woorden of andere acties kunnen ze het niet af, ze gebruiken dat wat voor anderen iets intiems tussen 2 personen is.
Kun je nagaan wat je door dit programma allemaal gewoon gaat vinden... zie je jezelf zoiets doen, of je vrienden, collega's, buren? Ik niet hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mooie actie - uitvoering niet helemaal top (te weinig geluid) - huub en lieke zouden deze actie beter hebben uitgevoerd, maar goed - alle begin is moeilijk
Zonder Amanda zat hij al lang thuisquote:Op maandag 2 juli 2007 02:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Brian zou zich ook niet tot zo'n niveau moeten verlagen, volgens mij was hij zonder Amanda een stuk beschaafder.
Hoezo is dit niet tussen 2 personen?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda begon er zelf over inderdaad, het lijkt nu alsof ze dit van te voren had geplandquote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind ik ook. En Amanda vroeg vanavond aan Nada of zij bij hen kwam liggen. Het blijven stumperds.
Ik zou het veel leuker vinden als ze vroeg of ze mee mocht doenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
Het zou leuk zijn als Nada nu zou zeggen; "Goh, het wil niet errrrg lukken he?"
Daarom geniet hij ..... Huub kan een beetje tegenspel bieden. Dat maakt het vele malen leuker voor beiden.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik dacht, ik laat je een beetje komen, in win het toch wel. Dat had ik fucking niet moeten doen.
Had ze ook, dit was een idee van Melisa.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda begon er zelf over inderdaad, het lijkt nu alsof ze dit van te voren had gepland
Ik heb persoonlijk meer het gevoel dat dit meer van Amanda komt dan van Brianquote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoezo is dit niet tussen 2 personen?
Ze bonden, omdat ze samen een plan hebben bedacht en het samen uitvoeren.
Dat is evengoed een bevestiging van hun relatie en samenwerking. Ook voor hun gevoel is het een versterking van hun bondgenootschap.
Brian meer niveau? Brian, die bij de minste frustratie een adres gaat roepen dat hij stiekem heeft genoteerd?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Brian zou zich ook niet tot zo'n niveau moeten verlagen, volgens mij was hij zonder Amanda een stuk beschaafder.
Lees mijn andere post: wat we allemaal wel niet normaal gaan vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is evengoed een bevestiging van hun relatie en samenwerking. Ook voor hun gevoel is het een versterking van hun bondgenootschap.
Dat is het verschil tussen jou en mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het veel leuker vinden als ze vroeg of ze mee mocht doen
Dus ze gebruikt nu Brian ook voor haar plannetjesquote:Op maandag 2 juli 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Had ze ook, dit was een idee van Melisa.
Zo schakend, zou dat nou de echte Jaap zijn? Hij had ook bijna een andere lach, spontaner oid.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Jaap praat aan één stuk door. Goed teken, lijkt me.
Shit, hij gaat naar bed...
Is er dan opeens geen script meer?quote:
Euh ik bedoelde het andersquote:Op maandag 2 juli 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij.![]()
Precies.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je door dit programma allemaal gewoon gaat vinden... zie je jezelf zoiets doen, of je vrienden, collega's, buren? Ik niet hoor![]()
![]()
Denk het welquote:Op maandag 2 juli 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo schakend, zou dat nou de echte Jaap zijn? Hij had ook bijna een andere lach, spontaner oid.
Het was fijn om naar te kijken, idd.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef agter het volgende:
Dit was voor het eerst dat ik geboeid naar een schaakpartij gekeken heb.
Complimenten aan Jaap en zijn leerling!!
Melsa liep Amanda op te stoken. Amanda zou steeds dieper wegkruipen voor Nadia. Dus kwam Melisa met het plan om A manda Nadia toch bij hen in bed, uit te nodigen, om te laten zien dat ze niet bang voor haar is.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus ze gebruikt nu Brian ook voor haar plannetjes
Leuk he vooral die uitleg was goed en soms ook goed te volgenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef agter het volgende:
Ik denk dat wij de echte Jaap nog maar weinig gezien hebben, hij was nu meer spontaner vind ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo schakend, zou dat nou de echte Jaap zijn? Hij had ook bijna een andere lach, spontaner oid.
Ik heb voor het eerst gebeoid naar een neukpartij van Brian en Amanda zitten kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef agter het volgende:
Dan heb jij gisteren niet gekeken ......quote:Op maandag 2 juli 2007 02:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is het saai he de laatste dagen
Tja, ieder zn normen en waarden, maar vind je het niet een klein beetje vreemd om te gaan liggen neuken terwijl er een wildvreemde in je bed ligt? Even afgezien van het praktische nut in deze situatie.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat nadia er naast gaat liggen, ze had dit kunnen verwachten.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:49 schreef BarryK het volgende:
Ik vind het echt onwijs smerig die Amanda en Brianless nu... dat doe je toch niet als Nadia ernaast ligt.. pff
Kijk ze werkt gewoon met de middelen waar ze goed in is en in neuken is Amanda beregoed. rat is daar weerr minder goed in, maar OK, die voelt een toneelhaak in z'n nek hangen en zal volgen. Ik vond de actie van Huub om met aDEL in bed te belanden ook prachtigquote:Op maandag 2 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |