Ik ook.quote:
Ja gaat goed, eindelijk vakantie.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
Heey frits, ja gaat lekker en goed met mij.
En hoe gaat het met jou?
Al een vermoeden waar je heen wilt gaan dit jaar (vakantie)?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja gaat goed, eindelijk vakantie.Nu fulltime werken en de zakken vullen zodat ik lekker onbezorgd op vakantie kan gaan straks!
De reis is al geboekt vriend! 15 Dagen naar Kretaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Al een vermoeden waar je heen wilt gaan dit jaar (vakantie)?
DAAR BEN IK OOK GEWEEST!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede nacht!:W
Ik kom net thuis van het concert van Genesis:)Super!!:)
ik ben er echter niet altijdquote:Op maandag 2 juli 2007 05:07 schreef Sander170 het volgende:
Tuurlijk ik ben er toch altijd samen met jou indah.
slaap zequote:Op maandag 2 juli 2007 05:17 schreef Sander170 het volgende:
Maar nu ga ik je verlaten indah, trouwens jullie allemaal.![]()
Morgennacht ben ik er zo rond de klok van 2 uur s'nachts, tot dan.
![]()
![]()
werk zequote:Op maandag 2 juli 2007 06:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat lees ik vanavond wel!
Ik ga richting werk
Hey Indahquote:
Heel goed...quote:Op maandag 2 juli 2007 06:50 schreef indahnesia.com het volgende:ik zie nu pas dat het plaatje in de OP anders is dan bij topics < 300
ja, ja, ja, ja.. eigenlijk alles wel in orde dusquote:Op maandag 2 juli 2007 06:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Indah
Alles goed daar met het weer, de vrouwen, werk, etc?
[..]
is netjes geworden dus.quote:Heel goed... [afbeelding]
eer-ik is even aan het knutselen geweest.
Ik ga er vandoor richting mijn arbeidsplaats. Ben over 3 kwartier weer aanwezig.![]()
Mja...quote:Op maandag 2 juli 2007 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik krijg allemaal SMS-jes met onduidelijk Indonesische slang. Ze zijn wel voor mij bedoeld trouwens. Misschien moet ik er maar een sport van maken om ze te ontcijferen.Tevens eens kijken wie nu de zender is, want dat is me nog niet geheel duidelijk. De naam herken ik wel, maar ik heb er geen gezicht bij. Lekker handig heb ik dat weer gedaan.
moah, ik kom er nog wel achter binnenkort.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:53 schreef OA het volgende:
[..]
Mja...goed bezig...
![]()
Shit.. het heeft 54 min geduurd i.p.v. 45...![]()
da's vervelend inderdaad. Ik heb er ook eens in gezeten, op de motorquote:Op maandag 2 juli 2007 07:55 schreef OA het volgende:
Er valt hier trouwens een bui, zoals jij ws in Indonesië wel gewend bent...![]()
Net op de snelweg, zag ik zo goed als niets meer, met de ruitenwissers op volle snelheid...![]()
Zo hard regende het dus idd...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's vervelend inderdaad. Ik heb er ook eens in gezeten, op de motorVoordeel is wel dat je geen moeite hoeft te doen een droge plek op te zoeken. Binnen 5 seconden ben je doorweekt tot je onderbroek
schandelijke situatie waarin je beland bent door je vriendin inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zo hard regende het dus idd...![]()
Ik moet altijd eerst even 4 minuten fietsen tot aan mijn collega/schoonpa om in de auto te stappen.. Als het een klein beetje regent, overleef ik dat wel met een grote paraplu...![]()
Vanochtend regende het dus nog niet zo hard, dus ik wilde de paraplu pakken... is ie weg... [afbeelding]
Heeft m'n vriendin dat ding meegegeven aan een vriendin van haar....| Zij was op bezoek, woont 3 meter verder en mocht niet nat regenen vorige week...
![]()
Gevolg: zij was droog thuis gekomen en ik had een doorweekte broek...![]()
Indah!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 01 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 191 Memento-Mori
011. 124 Papierversnipperaar
043. 073 juon_jacket1
065. 063 eer-ik
080. 055 MPG
106. 046 Sander170
164. 035 OA
184. 032 cablegunmaster
Goedemorgen papierke!quote:
Goeie OAquote:
Deel jouw binnenpretje eens met ons, kunnen wij wellicht ook nog lachen!!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, ik heb in eens een flauw vermoeden welk gezicht er bij de sms-jes horen
SM-s?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, ik heb in eens een flauw vermoeden welk gezicht er bij de sms-jes horen
ik kreeg sms-jes van iemand, maar ik wist zo snel niet wie het was (wel naam, geen gezicht erbij). Nu weet ik wel wie het is. Niet echt verwacht zeg maar, zeker niet zo snel (om diverse redenen).quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Deel jou binnenpretje eens met ons, kunnen wij wellicht ook nog lachen!!![]()
al bijna 1 jaarquote:Op maandag 2 juli 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is wel rustig. Is iedereen op vakantie?
Ooooh, ik wil ook naar een derde wereld land?quote:
wat is dat voor een onzinquote:Op maandag 2 juli 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
(: ʞnǝ1 sı ʇıp ǝǝɥ
¿ɥɔoʇ uظız ɯǝǝ1qoɹd uǝǝb ʇǝoɯ ʇɐpquote:Op maandag 2 juli 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooh, ik wil ook naar een derde wereld land?![]()
Nah lijkt mij niks. Althans, nog niet. Geef mij maar een beetje moderniteit.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooh, ik wil ook naar een derde wereld land?![]()
Wat versta je onder modern? Hier is voldoende te vinden hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah lijkt mij niks. Althans, nog niet. Geef mij maar een beetje moderniteit.
Hm dat zou kunnen, ik heb er een te slecht beeld van dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat versta je onder modern? Hier is voldoende te vinden hoorZe zijn hier eerder met technische snufjes dan in Nederland over het algemeen (komt allemaal uit Azie namelijk).
dan zul je hier niet slecht verdienen met een meervoud aan bellers vergeleken met Nederlandquote:Op maandag 2 juli 2007 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
çzø}☼
(Ik ga solliciteren al als directeur van een derde wereld telecombedrijf)
Druk en smerig? Het is wellicht viezer dan in Nederland idd, maar smerig is dan weer wat je er zelf van maakt. Mijn huisje ruikt schoon tenminste. Het is in de steden wel (veel) drukker als in Nederland, maar een woonwijk in of de stad uit en het is weer lekker rustig.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm dat zou kunnen, ik heb er een te slecht beeld van dan.
Wat me ook niet aanstaat is de drukte, en ik heb het idee dat het overal smerig is. (ik zou wel een keer naar singapore willen)
Pas de helft van de wereld heeft een mobieltje. Er is nog veel werk te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan zul je hier niet slecht verdienen met een meervoud aan bellers vergeleken met Nederland
ook dat idd.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas de helft van de wereld heeft een mobieltje. Er is nog veel werk te doen.![]()
ja, stereotiepe... niets mis mee hoor verder. Had ik eerst ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:09 schreef crossover het volgende:
Dat is dus het beeld wat ik er van heb van de steden in die hoek van de wereld
Maar ik zou wel eens bij jou op bezoek willen, kan me herinneren dat je een mooie tuin hebt
Tofquote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, stereotiepe... niets mis mee hoor verder. Had ik eerst ook.
Als je eens in de buurt bent, drop maar een mailtje, kun je de tuin komen bekijken
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas de helft van de wereld heeft een mobieltje. Er is nog veel werk te doen.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ja dit kan geen toeval zijnquote:
Lang en stijl? Dan heb ik haar misschien wel gezien jaquote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof
M'n ex zit er nu ook ergens, doe d'r maar de groeten als je dr ziet. Ze heeft zwart haar
nee, bossen zijn vrijwel op hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?
Regenwouden genoeg...![]()
Dan zit ze nu hier.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof
M'n ex zit er nu ook ergens, doe d'r maar de groeten als je dr ziet. Ze heeft zwart haar
Ik ben voor het papierloze kanoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?
Regenwouden genoeg...![]()
i wattes?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben voor het papierloze kanoor.
Hebben jullie trouwens al een i-phone?
Dat is de nieuwste rage, iets van die Apple meneer. Een telefoon, mp3 spelert en zakpjoeter in 1. Ik heb al 1,5 jaar een Qtec die hetzelde doet, maar de I-phone is plotseling modern en revolutionair.quote:
betaal je dan ook 300 USD meer voor het merkstikkertje alleen?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste rage, iets van die Apple meneer. Een telefoon, mp3 spelert en zakpjoeter in 1. Ik heb al 1,5 jaar een Qtec die hetzelde doet, maar de I-phone is plotseling modern en revolutionair.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
doei.quote:
Elders zijn er nog wel bossen...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, bossen zijn vrijwel op hoor
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....quote:
combopostquote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
doei. [afbeelding]
[..]
Elders zijn er nog wel bossen...
Brazilië, China, etc...![]()
[..]
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....
12 nog dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.![]()
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.![]()
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de weekquote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!![]()
En zij versnippert nu voor je!?![]()
Oh, geen 13.. Nou ja, 19 dan ofzo...![]()
neem een bak koffie meequote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kortquote:
aah, kijk aanquote:Op maandag 2 juli 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kort![]()
Hoiquote:
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!quote:
Dat is waarquote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!![]()
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?quote:
dat is een mooi beginquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?
Ontbijt?quote:
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, da's ook niet duur voor zo'n lang telefoongesprek. Betaal maar 5 eurocent (omgerekend) naar nummers van hetzelfde netwerk
Ik heb ze toch liever onder spanningquote:
Ik heb alleen het unplugged album bij mequote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ze toch liever onder spanning![]()
Oh toch niet! 1 nummer onder spanningquote:Op maandag 2 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb alleen het unplugged album bij me
Berlijn was zeker gaaf ja. Maar vooral het vroegere Oost - Berlijn trok me erg aanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef crossover het volgende:
Berlijn is wel een toffe stad he? Ben er ook 2 keer geweest.
Ze hebben nogal wat mcdonalds daar
Tsja het symbool van Berlijn hequote:Op maandag 2 juli 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Die beren die overal staan zijn ook cool trouwens.
nee, dat is bij mijn provider vanaf de eerste seconde al zo, en dan zelfs nog gewoon prepaid ookquote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?
Zal nog vaker trakteren voor me verjaardagquote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef OA het volgende:
Mogge Fruts. [afbeelding]
Probeer je onze mede KSC'er vet te mesten met al die taarten?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal nog vaker trakteren voor me verjaardag![]()
feliquote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey brandquote:Op maandag 2 juli 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!!!
en ik mag vandaag lekker meesnoependus je verjaardag is perfect getimed, dearest Fruts!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Even gauw zijn liefde volle medeKSC'ers verwend
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de sterke drank is alleen hier thuis verkrijgbaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Thxxx.. ik ga weer even naar de visite
misschien tot laterz![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat dan meteen....quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:
Wat je zegt....quote:Die TT... Die TS
![]()
![]()
![]()
Nogal ja... Je kan niet eens eens vroeg de mand induiken met de vrouw als koffiemod zijndequote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nogal ja... Je kan niet eens eens vroeg de mand induiken met de vrouw als koffiemod zijnde![]()
Meteen loopt alles hier in de soep
Nogal ja... Je kan niet eens eens vroeg de mand induiken met de vrouw als koffiemod zijndequote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
herhaal dat eensch....
![]()
Of had je het over mij?![]()
Whehe...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nogal ja... Je kan niet eens eens vroeg de mand induiken met de vrouw als koffiemod zijnde
Meteen loopt alles hier in de soep
Ik had het natuurlijk ook over jou
Tentamen ging niet zo best, daarna naar huus gegaan, Shrek3 gekeken van dvd, aan de pils geweest, geslapen, gewerkt van 8-20, gegeten, gedouchet, naar het ZOKS festival en daarna de stad nog in.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:01 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens zaterdagnacht (dacht ik) de wiki nog up to date gebracht, maar dat is inmiddels ook alweer achterhaald...![]()
Heb jij eens lekker uitgeslapen of hoe zit het?
En hoe ging je tentamen?
Balen dat het niet zo best ging...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tentamen ging niet zo best, daarna naar huus gegaan, Shrek3 gekeken van dvd, aan de pils geweest, geslapen, gewerkt van 8-20, gegeten, gedouchet, naar het ZOKS festival en daarna de stad nog in.
Zondag tot half 1 in mn bed liggen rotten, daarna beetje gelambald en des avonds weer hier present, tot een uur of kwart voor twaalf, waarna ik de mand in ging en het hier schijnbaar weer kloonfestijn was
(Ja, ik lees terug)...
Goed bezigquote:Op maandag 2 juli 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ik ben niet zo vroeg de mand ingedoken hoor. Heb eerst 24 gekeken en daarna nog wat anders om vervolgens rond 00:10 uur het waterbed met een bezoek te vereren!![]()
ik wilde jullie alleen ff van taart voorzienquote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]doe jij ook tussendoor internetten
Klonenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tentamen ging niet zo best, daarna naar huus gegaan, Shrek3 gekeken van dvd, aan de pils geweest, geslapen, gewerkt van 8-20, gegeten, gedouchet, naar het ZOKS festival en daarna de stad nog in.
Zondag tot half 1 in mn bed liggen rotten, daarna beetje gelambald en des avonds weer hier present, tot een uur of kwart voor twaalf, waarna ik de mand in ging en het hier schijnbaar weer kloonfestijn was
(Ja, ik lees terug)...
Achja, komt wel weer goedquote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Balen dat het niet zo best ging...![]()
Verder heb je je weekend dus weer 'nuttig' besteed...![]()
Tot half 1 in je nest liggen stinken....![]()
![]()
Dat kloonfestijn heb ik ook waargenomen...![]()
En je hebt er zelfquote:
Ik hoop het van harte voor je!quote:
Mijn dank is oneindig, O Grote MPGquote:Nuttig besteed wel. Jij kan weer verse groenters kopen hamsterenbij de diverse supermarkten
Das waar, maar toch...quote:Hee, zo vaak komt dat niet voor... het is dat het vakantie is van het zwemmen .....
Je bedoelt die schobbejak sloeber boven je?quote:Ernstig was dat welen dan opent zoeen kwibus nog dit topic ook
Ik gebruik m nooitquote:
Dank jequote:
Tis maar gewoon mn werk hoor, ook hier moet brood op de plank bier in het glas komenquote:[..]
Mijn dank is oneindig, O Grote MPG![]()
Kansloos he?quote:[..]
Das waar, maar toch...![]()
Ik bedoel die sloebert jaquote:[..]
Je bedoelt die schobbejak sloeber boven je?![]()
Heel goed!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Tis maar gewoon mn werk hoor, ook hier moet brood op de plank bier in het glas komen
7 uur is idd wel het andere uiterste...quote:[..]
Kansloos he?
Maar voor die ene keer vind ik het wel best... normaal elke zondag om 7 uur opstaan
quote:[..]
Ik bedoel die sloebert ja
Normaal is het indd elke zondag 7 uur op.... vandaar dat ik voor deze ene keer van 4 uur des nachts tot half 1 in bed heb gelegenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed! [afbeelding]
[..]
7 uur is idd wel het andere uiterste...![]()
Gisteren heb ik trouwens ook "uitgeslapen"...![]()
Ik ging pas om half 10 uit bed, maar lag er pas rond 3 uur in, dus in principe was het geen hele lange nacht.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wilde jullie alleen ff van taart voorzien
voor de rest geniet ik van de rust en van
Wel interessant dat ze toen al email hadden.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
Dit is echt altijd vaag...![]()
Open je via outlook express een mail vanuit Hotmail, die dan nog niet daar vandaan gedownload is, staat er altijd dat ie verzonden is op maandag 01-01-1601![]()
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07271/vaag.png]afbeelding][/url]
Bengelquote:
Waerde Vrind, gij hebt een bericht ontvangen per eelektrooniesche post uijt een ver verleeden. Gij hebt hier een bijzonder bewijsstuck van oude beschaavingh in Neederlandquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
Open je via outlook express een mail vanuit Hotmail, die dan nog niet daar vandaan gedownload is, staat er altijd dat ie verzonden is op maandag 01-01-1601![]()
[afbeelding,link]
Hoi Bengelquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel interessant dat ze toen al email hadden.
Jaa, dat stemt mij zeer tevreeden. Echter, wij zullen nooit ende te nimmer weeten wie de zender is...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Bengel![]()
[..]
Waerde Vrind, gij hebt een bericht ontvangen per eelektrooniesche post uijt een ver verleeden. Gij hebt hier een bijzonder bewijsstuck van oude beschaavingh in Neederland
Eerquote:
Jaezeeker. Den Oud-Neederlansche spraek ende tael is een wonderschoon phenoomeenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef Bengeltje het volgende:Heeft toch wel iets he, die taal van vroeger.
Dat is wis ende waerachtig een buitengewoone teleurstellingh bij dit bericht.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Jaa, dat stemt mij zeer tevreeden. Echter, wij zullen nooit ende te nimmer weeten wie de zender is...![]()
Noch wie de beoogde ontvanger is...![]()
Hoihoiquote:
Dat is allemaal oud nieuwschquote:Op maandag 2 juli 2007 14:39 schreef OA het volgende:
Ik heb nog een aantal lijstjes voor U allen!!![]()
De halfjaarcijfers
De cijfers van vrijdag 29 juni
De cijfers van zaterdag 30 juni
De cijfers van zondag 1 juli
Leuk! Hoe stel je Outlook trouwens in voor hotmail? Bij mij werkt het niet. Hij blijft om een of andere server zeurenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07271/vaag.png]afbeelding][/url]
outlookquote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leuk! Hoe stel je Outlook trouwens in voor hotmail? Bij mij werkt het niet. Hij blijft om een of andere server zeuren![]()
Ha, ik sta nergens, ik heb een levenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:39 schreef OA het volgende:
Ik heb nog een aantal lijstjes voor U allen!!![]()
De halfjaarcijfers
De cijfers van vrijdag 29 juni
De cijfers van zaterdag 30 juni
De cijfers van zondag 1 juli
Zal ik een tutorial bouwen??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leuk! Hoe stel je Outlook trouwens in voor hotmail? Bij mij werkt het niet. Hij blijft om een of andere server zeuren![]()
Het is slechts een verwijzing voor de mensen die het nog niet hadden gezien...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is allemaal oud nieuwsch
4x mosterd-maaltijd = 4x koffie...
Vlaardingen was het nietwaar?
Daar heb ik slechte ervaringen mee. Ik krijg nog steeds een smilies-tutorial van Eer-Ikquote:
Ohja, kafquote:Op maandag 2 juli 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar heb ik slechte ervaringen mee. Ik krijg nog steeds een smilies-tutorial van Eer-Ik![]()
Aantal posts: ± 49.000quote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of je houdt hoofdzakelijk van lezen.
Dank u. Ergens denk ik dat ik dit zelf had kunnen bedenkenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:58 schreef OA het volgende:
Extra → Accounts → Toevoegen → email → naam + email opgeven → servertype = HTTP → provider = Hotmail.
Graag gedaan!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u. Ergens denk ik dat ik dit zelf had kunnen bedenken![]()
prima, met jou ook?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef BrandX het volgende:
zwaait eventjes tussen de werkzaamheden door.
Alles goed hier, beste KSC-ers?
Ik heb me nooit echt met grafische dingen bezig gehouden. Mijn eerste gif-je moet ik nog maken.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, kaf
Maar wat wil je daarover weten eigenlijk?
het spreekt nogal voor zich namelijk.
Althans, hetgeen ík eraan kan doen dan..
Dat is gewoon de ene over de ander heenplakken namelijk...
Dat probeerde ik nog eens te onderstrepen...quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Dat probeerde ik nog eens te onderstrepen...![]()
Whehe... Vld is groot... Is het huisnummer 4?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Het is slechts een verwijzing voor de mensen die het nog niet hadden gezien...![]()
En ja, Vld.. Je bent welkom!![]()
Nee, niet nr. 4quote:Op maandag 2 juli 2007 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Vld is groot... Is het huisnummer 4?
En als ik welkom ben... is 278743 ook welkom dan?
Dag Indah.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
De tyd ist aengebrooken dat ik denne laptop uit schaekel ende opberg voor deschen avont. Ik ga zodaadelyk lekker televischi kyken.
Doei
Godver... dan kloppen mijn inlichtingen nietquote:Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, niet nr. 4![]()
Uiteraard is 278743 ook welkom. Mijn 278743 is tenslotte ook aanwezig!![]()
Teveel gezopen jong?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik ben brak.
Das wel verrot jaquote:Op maandag 2 juli 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gister nul bier op
kon alleen niet pitten, en moest werken net.
Maar je gaat er toch niet achter komen waar ik woon, daar we in het telefoonboek staan onder de achternaam van 278743...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver... dan kloppen mijn inlichtingen niet
Puick, gaat gezellig worden
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je gaat er toch niet achter komen waar ik woon, daar we in het telefoonboek staan onder de achternaam van 278743...![]()
quote:
Snotnondejuuquote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je gaat er toch niet achter komen waar ik woon, daar we in het telefoonboek staan onder de achternaam van 278743...![]()
Zekersquote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef OA het volgende:
Vandaag is het eindelijk weer eens een echte SC![]()
een huis is toch vrij belangrijk of niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Niet alles hoeft op mijn naam te staan...![]()
De belangrijke zaken uiteraard wel.![]()
Maar een telefoonabonnement minderquote:Op maandag 2 juli 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een huis is toch vrij belangrijk of niet?
Ah, handig, iemand die voor mij antwoordt!quote:
Goed hequote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, handig, iemand die voor mij antwoordt!![]()
Whehequote:
spreekbuisquote:Op maandag 2 juli 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, handig, iemand die voor mij antwoordt!![]()
Dat zal het zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of je houdt hoofdzakelijk van lezen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef OA het volgende:
Turkse smsjes
Mooi topic!Zelfs als het niet waar is...
![]()
Goe bezigquote:Op maandag 2 juli 2007 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net ingeschreven bij uitzendbureaus.
Matige fipoquote:Op maandag 2 juli 2007 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
vond je het eng?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
had al een fipo in dit topicquote:Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Matige fipo![]()
Verder wel goed bezig geweest dan!!![]()
die werken vaak daarquote:Op maandag 2 juli 2007 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig werd ik geholpen door een lekkere vrouw/milf.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
weer geen kater trouwens [afbeelding]
Ik ook!quote:
Goed bezig... en een kwartetquote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
weer geen kater trouwens [afbeelding]
Prima redenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik weetmoest toch even bier halen dus was maar meteen langs uitzendbureau gegaan
Zit jij in eindhoven ja?quote:
Fruts en JJ hebben een week vakantie...quote:
alleen als je in groningen woontquote:Op maandag 2 juli 2007 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zucht, niemand die gaat zuipen vanavond. Ene school, ander rijexamen, rest vakantiewerk.
Bagger.
Ik zeg dit 1x.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen als je in groningen woontkan ik komen zuipen hihi
![]()
waarom niet :S kan ook HAHA zeggen heel sarcastisch maarjaquote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zeg dit 1x.
Mannen doen geen "Hihi"
understood?
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, hihi is niet echt een stoere mannen lach.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zeg dit 1x.
Mannen doen geen "Hihi"
understood?
MUHAHAHAHAHHAH ?!!?!?!?!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, hihi is niet echt een stoere mannen lach.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom niet :S kan ook HAHA zeggen heel sarcastisch maarja![]()
ik doe zoals ik wilde alto style ruled omfg
Nande dattebayo barga mondiale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |