Ik ook.quote:
Ja gaat goed, eindelijk vakantie.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
Heey frits, ja gaat lekker en goed met mij.
En hoe gaat het met jou?
Al een vermoeden waar je heen wilt gaan dit jaar (vakantie)?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja gaat goed, eindelijk vakantie.Nu fulltime werken en de zakken vullen zodat ik lekker onbezorgd op vakantie kan gaan straks!
De reis is al geboekt vriend! 15 Dagen naar Kretaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Al een vermoeden waar je heen wilt gaan dit jaar (vakantie)?
DAAR BEN IK OOK GEWEEST!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede nacht!:W
Ik kom net thuis van het concert van Genesis:)Super!!:)
ik ben er echter niet altijdquote:Op maandag 2 juli 2007 05:07 schreef Sander170 het volgende:
Tuurlijk ik ben er toch altijd samen met jou indah.
slaap zequote:Op maandag 2 juli 2007 05:17 schreef Sander170 het volgende:
Maar nu ga ik je verlaten indah, trouwens jullie allemaal.![]()
Morgennacht ben ik er zo rond de klok van 2 uur s'nachts, tot dan.
![]()
![]()
werk zequote:Op maandag 2 juli 2007 06:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat lees ik vanavond wel!
Ik ga richting werk
Hey Indahquote:
Heel goed...quote:Op maandag 2 juli 2007 06:50 schreef indahnesia.com het volgende:ik zie nu pas dat het plaatje in de OP anders is dan bij topics < 300
ja, ja, ja, ja.. eigenlijk alles wel in orde dusquote:Op maandag 2 juli 2007 06:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Indah
Alles goed daar met het weer, de vrouwen, werk, etc?
[..]
is netjes geworden dus.quote:Heel goed... [afbeelding]
eer-ik is even aan het knutselen geweest.
Ik ga er vandoor richting mijn arbeidsplaats. Ben over 3 kwartier weer aanwezig.![]()
Mja...quote:Op maandag 2 juli 2007 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik krijg allemaal SMS-jes met onduidelijk Indonesische slang. Ze zijn wel voor mij bedoeld trouwens. Misschien moet ik er maar een sport van maken om ze te ontcijferen.Tevens eens kijken wie nu de zender is, want dat is me nog niet geheel duidelijk. De naam herken ik wel, maar ik heb er geen gezicht bij. Lekker handig heb ik dat weer gedaan.
moah, ik kom er nog wel achter binnenkort.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:53 schreef OA het volgende:
[..]
Mja...goed bezig...
![]()
Shit.. het heeft 54 min geduurd i.p.v. 45...![]()
da's vervelend inderdaad. Ik heb er ook eens in gezeten, op de motorquote:Op maandag 2 juli 2007 07:55 schreef OA het volgende:
Er valt hier trouwens een bui, zoals jij ws in Indonesië wel gewend bent...![]()
Net op de snelweg, zag ik zo goed als niets meer, met de ruitenwissers op volle snelheid...![]()
Zo hard regende het dus idd...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's vervelend inderdaad. Ik heb er ook eens in gezeten, op de motorVoordeel is wel dat je geen moeite hoeft te doen een droge plek op te zoeken. Binnen 5 seconden ben je doorweekt tot je onderbroek
schandelijke situatie waarin je beland bent door je vriendin inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zo hard regende het dus idd...![]()
Ik moet altijd eerst even 4 minuten fietsen tot aan mijn collega/schoonpa om in de auto te stappen.. Als het een klein beetje regent, overleef ik dat wel met een grote paraplu...![]()
Vanochtend regende het dus nog niet zo hard, dus ik wilde de paraplu pakken... is ie weg... [afbeelding]
Heeft m'n vriendin dat ding meegegeven aan een vriendin van haar....| Zij was op bezoek, woont 3 meter verder en mocht niet nat regenen vorige week...
![]()
Gevolg: zij was droog thuis gekomen en ik had een doorweekte broek...![]()
Indah!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 01 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 191 Memento-Mori
011. 124 Papierversnipperaar
043. 073 juon_jacket1
065. 063 eer-ik
080. 055 MPG
106. 046 Sander170
164. 035 OA
184. 032 cablegunmaster
Goedemorgen papierke!quote:
Goeie OAquote:
Deel jouw binnenpretje eens met ons, kunnen wij wellicht ook nog lachen!!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, ik heb in eens een flauw vermoeden welk gezicht er bij de sms-jes horen
SM-s?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, ik heb in eens een flauw vermoeden welk gezicht er bij de sms-jes horen
ik kreeg sms-jes van iemand, maar ik wist zo snel niet wie het was (wel naam, geen gezicht erbij). Nu weet ik wel wie het is. Niet echt verwacht zeg maar, zeker niet zo snel (om diverse redenen).quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Deel jou binnenpretje eens met ons, kunnen wij wellicht ook nog lachen!!![]()
al bijna 1 jaarquote:Op maandag 2 juli 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is wel rustig. Is iedereen op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |