Ik ook.quote:
Ja gaat goed, eindelijk vakantie.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
Heey frits, ja gaat lekker en goed met mij.
En hoe gaat het met jou?
Al een vermoeden waar je heen wilt gaan dit jaar (vakantie)?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja gaat goed, eindelijk vakantie.Nu fulltime werken en de zakken vullen zodat ik lekker onbezorgd op vakantie kan gaan straks!
De reis is al geboekt vriend! 15 Dagen naar Kretaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Al een vermoeden waar je heen wilt gaan dit jaar (vakantie)?
DAAR BEN IK OOK GEWEEST!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede nacht!:W
Ik kom net thuis van het concert van Genesis:)Super!!:)
ik ben er echter niet altijdquote:Op maandag 2 juli 2007 05:07 schreef Sander170 het volgende:
Tuurlijk ik ben er toch altijd samen met jou indah.
slaap zequote:Op maandag 2 juli 2007 05:17 schreef Sander170 het volgende:
Maar nu ga ik je verlaten indah, trouwens jullie allemaal.![]()
Morgennacht ben ik er zo rond de klok van 2 uur s'nachts, tot dan.
![]()
![]()
werk zequote:Op maandag 2 juli 2007 06:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat lees ik vanavond wel!
Ik ga richting werk
Hey Indahquote:
Heel goed...quote:Op maandag 2 juli 2007 06:50 schreef indahnesia.com het volgende:ik zie nu pas dat het plaatje in de OP anders is dan bij topics < 300
ja, ja, ja, ja.. eigenlijk alles wel in orde dusquote:Op maandag 2 juli 2007 06:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Indah
Alles goed daar met het weer, de vrouwen, werk, etc?
[..]
is netjes geworden dus.quote:Heel goed... [afbeelding]
eer-ik is even aan het knutselen geweest.
Ik ga er vandoor richting mijn arbeidsplaats. Ben over 3 kwartier weer aanwezig.![]()
Mja...quote:Op maandag 2 juli 2007 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik krijg allemaal SMS-jes met onduidelijk Indonesische slang. Ze zijn wel voor mij bedoeld trouwens. Misschien moet ik er maar een sport van maken om ze te ontcijferen.Tevens eens kijken wie nu de zender is, want dat is me nog niet geheel duidelijk. De naam herken ik wel, maar ik heb er geen gezicht bij. Lekker handig heb ik dat weer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |