hihi je zei plassertquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:37 schreef Frutsel het volgende:
Idd TerugVindtPlasser
Ik ga d'r dan ook maar van tussen, tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat voor dit tijdstip en mijn huidige staat. Ik sta er ook van te kijken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:28 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 29 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
006. 151 Kuukske
008. 137 Papierversnipperaar
038. 085 juon_jacket1
044. 078 Frutsel
067. 062 OA
085. 056 Paaskonijn
117. 048 JortK
150. 042 vrolijke-frits
153. 041 MPG
185. 036 Jo0Lz
208. 032 Lenny_Leonard
Mijn held.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:54 schreef Sander170 het volgende:
Max Havelaar.![]()
Ik zoek me bed maar eens op, morgennacht ben ik er weer, ben wel aardig op tijd morgen.![]()
Trusten voor mensen die nog naar bed moeten, maar ik ga nu, doei.....![]()
![]()
![]()
Thuis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar is iedereen?
Indah...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com steekt sigaretje op en kijkt eens rond.
Goedemorgen
Morgen Indahquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com steekt sigaretje op en kijkt eens rond.
Goedemorgen
hey Papier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen Indah [afbeelding][afbeelding]
ja ken ik....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
grbml... WinXP blijft vragen offie opnieuw op mag starten.. NEE ik ben bezig gvd...
2e keer in 2 dagenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ken ik......zoooooo irritant....
![]()
* indahnesia.com geeft vuurtje aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
*JJ pakt koffie en steek peuk aan...![]()
![]()
![]()
Dank je....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2e keer in 2 dagen
[..]
* indahnesia.com geeft vuurtje aan
ja, rietsuiker is het, ook goed?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Dank je......heb jij nog suiker in huis, de mijne is op....
![]()
is ook goed...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, rietsuiker is het, ook goed?
het regent en waait hier al de hele week....lijkt net herfst....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
het waait en het is bewolkt, maar regenen ho maa... tsssk.
herfst... dat is lang geleden alweer. Mijn laatste was in 2005quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het regent en waait hier al de hele week....lijkt net herfst....![]()
CGM....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeie morgen![]()
Crossover is hetr nou zo nodig om zoveel van dezelfde artiest te luisteren
ik vind machine head net niet mijn smaak maarja ieder zijn eigen![]()
terwijl we vorig jaar bijna dood gingen van de hitte rond deze tijd...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
herfst... dat is lang geleden alweer. Mijn laatste was in 2005
Juon Jacketquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
CGM....![]()
![]()
![]()
...ik zit nu naar NIGHTWISH te luisteren...
![]()
![]()
heycableguyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeie morgen![]()
Crossover is hetr nou zo nodig om zoveel van dezelfde artiest te luisteren
ik vind machine head net niet mijn smaak maarja ieder zijn eigen![]()
beetje variatie is nooit weg toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
terwijl we vorig jaar bijna dood gingen van de hitte rond deze tijd...![]()
Hebben ze daar ook al koffie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de meesten gebruiken indah, dus dat mag jij ook
Oplichterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
maarja, de TT in assen is weer begonnen
Gisteravond stond ik in de binnenstad van Assen, Shirts en Merchandise te verkopen van TT assen.
Shirts 20 europolo's 27 euro , Pinnetjes 6 euro
3 paar sokken 8 euro
Weet ze nog uit mijn hoofd heerlijk nutteloos.Wel veel vekocht.
![]()
Hier!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar komt koffie eigenlij kvandaan?![]()
Tis OFFICIAL merchandisequote:
DAT noem ik pas oplichting.quote:
ja, mensen geven aan van alles hun geld uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tis OFFICIAL merchandiseikwerd ervoor betaald om het te verkopen
![]()
we hebben nog redelijk verkocht ook nog![]()
Zelf meegenomenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja, mensen geven aan van alles hun geld uit.
Dit vind ik 1 van de minder zinnige maar als die mensen er blij van worden![]()
en dan 10.000 man allemaal met hetzelde shirtje![]()
![]()
Verwegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar komt koffie eigenlij kvandaan?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
DAT noem ik pas oplichting.
ik vroeg waar koffie oorspronkelijk vandaan kwam, niet Douwe egberts![]()
Afrika dusquote:The history of coffee can be traced to at least as early as the 9th century, when it appeared in the highlands of Ethiopia. Shepherds were the first to observe the influences of caffeine from the coffee beans when, after their goats consumed some naturally occurring coffee beans in the pasture, the goats appeared to "dance" and have an increased level of energy. From Ethiopia, it spread to Egypt and Yemen,[7] and by the fifteenth century had reached Persia, Turkey, and northern Africa.
From the Muslim world, coffee spread to Europe, and became popular there during the seventeenth century. The Dutch were the first to import it large-scale into Europe, and eventually smuggled in some seedlings in 1690, defying the Arab prohibition on exporting the plants or unroasted seeds. The Dutch later grew the crop in their colony of Java.[8] In 1583, Leonhard Rauwolf, a German physician, after returning from a ten-year trip to the Near East, gave this description of coffee:[9][10]
“ A beverage as black as ink, useful against numerous illnesses, particularly those of the stomach. Its consumers take it in the morning, quite frankly, in a porcelain cup that is passed around and from which each one drinks a cupful. It is composed of water and the fruit from a bush called bunnu. ”
When coffee reached the American colonies, it was initially not as successful as it had been in Europe, as colonists found it a poor substitute for alcohol. However, during the Revolutionary War, the demand for coffee increased so much that dealers had to hoard their scarce supplies and raise prices dramatically; this was partly owing to the reduced availability of tea from British merchants. After the War of 1812, in which Britain had temporarily cut off access to tea imports, the Americans' taste for coffee grew during the early nineteenth century, and high demand during the American Civil War together with the advancements of brewing technology secured the position of coffee as an everyday commodity in the United States. Today coffee is a common beverage of the North American breakfast and morning commute.
bedankt dat je het opgezocht ,quote:
Opgezocht?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bedankt dat je het opgezocht ,![]()
nu nog hopen dat die avond meer verdiend heb dan ik dacht dat ik verdiend heb![]()
![]()
NEGERSquote:
Waar is de suiker en melk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat dachten ze toen zehet hadden uitgevonden.![]()
Ehm, tja,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
NEGERSnou zwartelingen
om ff niet discriminerend over te komen tis niet zo bedoeld maar
Tis toch ironisch dat werelds armste wereld deel koffie heeft uitgevonden.
Er staat ook 'muslems' in de tekstquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
NEGERSnou zwartelingen
om ff niet discriminerend over te komen tis niet zo bedoeld maar
Tis toch ironisch dat werelds armste wereld deel koffie heeft uitgevonden.
suiker en melk in koffiequote:
ja daar heb ik over nagedachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, tja,
dat is nog beter dan melk, wat dacht de eerste man/vrouw toen die aan de tepels van koeien ging liggen trekken?
maarja, goed dat ze het hebben uitgevonden![]()
Klopt, kan veranderd worden, maar ik weet ff zo niet hoequote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja daar heb ik over nagedachtwat zal hij gedacht hebben toen die persoon dat deed?
Hmm... ff een koe klaartrekken![]()
maar hey! niemand dat witte vlekje rechtsonder in de Fipo TT gemerkt? overal zwart en dan 1 wit vlakje![]()
nog niet gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja daar heb ik over nagedachtwat zal hij gedacht hebben toen die persoon dat deed?
Hmm... ff een koe klaartrekken![]()
maar hey! niemand dat witte vlekje rechtsonder in de Fipo TT gemerkt? overal zwart en dan 1 wit vlakje![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, tja,
dat is nog beter dan melk, wat dacht de eerste man/vrouw toen die aan de tepels van koeien ging liggen trekken?
maarja, goed dat ze het hebben uitgevonden![]()
das familie van muesli en cruesliquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er staat ook 'muslems' in de tekst
owh, nooit geweten. De mensen hier zien er niet echt uit als muesli en cruesli zeg maar (veel bruiner en minder krokant van buitenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das familie van muesli en cruesli![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |