Ooooh, ik wil ook naar een derde wereld land?quote:
wat is dat voor een onzinquote:Op maandag 2 juli 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
(: ʞnǝ1 sı ʇıp ǝǝɥ
¿ɥɔoʇ uظız ɯǝǝ1qoɹd uǝǝb ʇǝoɯ ʇɐpquote:Op maandag 2 juli 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooh, ik wil ook naar een derde wereld land?![]()
Nah lijkt mij niks. Althans, nog niet. Geef mij maar een beetje moderniteit.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooh, ik wil ook naar een derde wereld land?![]()
Wat versta je onder modern? Hier is voldoende te vinden hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah lijkt mij niks. Althans, nog niet. Geef mij maar een beetje moderniteit.
Hm dat zou kunnen, ik heb er een te slecht beeld van dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat versta je onder modern? Hier is voldoende te vinden hoorZe zijn hier eerder met technische snufjes dan in Nederland over het algemeen (komt allemaal uit Azie namelijk).
dan zul je hier niet slecht verdienen met een meervoud aan bellers vergeleken met Nederlandquote:Op maandag 2 juli 2007 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
çzø}☼
(Ik ga solliciteren al als directeur van een derde wereld telecombedrijf)
Druk en smerig? Het is wellicht viezer dan in Nederland idd, maar smerig is dan weer wat je er zelf van maakt. Mijn huisje ruikt schoon tenminste. Het is in de steden wel (veel) drukker als in Nederland, maar een woonwijk in of de stad uit en het is weer lekker rustig.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm dat zou kunnen, ik heb er een te slecht beeld van dan.
Wat me ook niet aanstaat is de drukte, en ik heb het idee dat het overal smerig is. (ik zou wel een keer naar singapore willen)
Pas de helft van de wereld heeft een mobieltje. Er is nog veel werk te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan zul je hier niet slecht verdienen met een meervoud aan bellers vergeleken met Nederland
ook dat idd.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas de helft van de wereld heeft een mobieltje. Er is nog veel werk te doen.![]()
ja, stereotiepe... niets mis mee hoor verder. Had ik eerst ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:09 schreef crossover het volgende:
Dat is dus het beeld wat ik er van heb van de steden in die hoek van de wereld
Maar ik zou wel eens bij jou op bezoek willen, kan me herinneren dat je een mooie tuin hebt
Tofquote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, stereotiepe... niets mis mee hoor verder. Had ik eerst ook.
Als je eens in de buurt bent, drop maar een mailtje, kun je de tuin komen bekijken
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas de helft van de wereld heeft een mobieltje. Er is nog veel werk te doen.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ja dit kan geen toeval zijnquote:
Lang en stijl? Dan heb ik haar misschien wel gezien jaquote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof
M'n ex zit er nu ook ergens, doe d'r maar de groeten als je dr ziet. Ze heeft zwart haar
nee, bossen zijn vrijwel op hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?
Regenwouden genoeg...![]()
Dan zit ze nu hier.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof
M'n ex zit er nu ook ergens, doe d'r maar de groeten als je dr ziet. Ze heeft zwart haar
Ik ben voor het papierloze kanoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?
Regenwouden genoeg...![]()
i wattes?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben voor het papierloze kanoor.
Hebben jullie trouwens al een i-phone?
Dat is de nieuwste rage, iets van die Apple meneer. Een telefoon, mp3 spelert en zakpjoeter in 1. Ik heb al 1,5 jaar een Qtec die hetzelde doet, maar de I-phone is plotseling modern en revolutionair.quote:
betaal je dan ook 300 USD meer voor het merkstikkertje alleen?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste rage, iets van die Apple meneer. Een telefoon, mp3 spelert en zakpjoeter in 1. Ik heb al 1,5 jaar een Qtec die hetzelde doet, maar de I-phone is plotseling modern en revolutionair.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
doei.quote:
Elders zijn er nog wel bossen...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, bossen zijn vrijwel op hoor
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....quote:
combopostquote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
doei. [afbeelding]
[..]
Elders zijn er nog wel bossen...
Brazilië, China, etc...![]()
[..]
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....
12 nog dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.![]()
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.![]()
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de weekquote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!![]()
En zij versnippert nu voor je!?![]()
Oh, geen 13.. Nou ja, 19 dan ofzo...![]()
neem een bak koffie meequote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kortquote:
aah, kijk aanquote:Op maandag 2 juli 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kort![]()
Hoiquote:
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!quote:
Dat is waarquote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!![]()
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?quote:
dat is een mooi beginquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?
Ontbijt?quote:
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, da's ook niet duur voor zo'n lang telefoongesprek. Betaal maar 5 eurocent (omgerekend) naar nummers van hetzelfde netwerk
Ik heb ze toch liever onder spanningquote:
Ik heb alleen het unplugged album bij mequote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ze toch liever onder spanning![]()
Oh toch niet! 1 nummer onder spanningquote:Op maandag 2 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb alleen het unplugged album bij me
Berlijn was zeker gaaf ja. Maar vooral het vroegere Oost - Berlijn trok me erg aanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef crossover het volgende:
Berlijn is wel een toffe stad he? Ben er ook 2 keer geweest.
Ze hebben nogal wat mcdonalds daar
Tsja het symbool van Berlijn hequote:Op maandag 2 juli 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Die beren die overal staan zijn ook cool trouwens.
nee, dat is bij mijn provider vanaf de eerste seconde al zo, en dan zelfs nog gewoon prepaid ookquote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |