nee, bossen zijn vrijwel op hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?
Regenwouden genoeg...![]()
Dan zit ze nu hier.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof
M'n ex zit er nu ook ergens, doe d'r maar de groeten als je dr ziet. Ze heeft zwart haar
Ik ben voor het papierloze kanoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?
Regenwouden genoeg...![]()
i wattes?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben voor het papierloze kanoor.
Hebben jullie trouwens al een i-phone?
Dat is de nieuwste rage, iets van die Apple meneer. Een telefoon, mp3 spelert en zakpjoeter in 1. Ik heb al 1,5 jaar een Qtec die hetzelde doet, maar de I-phone is plotseling modern en revolutionair.quote:
betaal je dan ook 300 USD meer voor het merkstikkertje alleen?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste rage, iets van die Apple meneer. Een telefoon, mp3 spelert en zakpjoeter in 1. Ik heb al 1,5 jaar een Qtec die hetzelde doet, maar de I-phone is plotseling modern en revolutionair.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
doei.quote:
Elders zijn er nog wel bossen...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, bossen zijn vrijwel op hoor
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....quote:
combopostquote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
doei. [afbeelding]
[..]
Elders zijn er nog wel bossen...
Brazilië, China, etc...![]()
[..]
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....
12 nog dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.![]()
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.![]()
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de weekquote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!![]()
En zij versnippert nu voor je!?![]()
Oh, geen 13.. Nou ja, 19 dan ofzo...![]()
neem een bak koffie meequote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kortquote:
aah, kijk aanquote:Op maandag 2 juli 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kort![]()
Hoiquote:
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!quote:
Dat is waarquote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!![]()
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?quote:
dat is een mooi beginquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?
Ontbijt?quote:
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, da's ook niet duur voor zo'n lang telefoongesprek. Betaal maar 5 eurocent (omgerekend) naar nummers van hetzelfde netwerk
Ik heb ze toch liever onder spanningquote:
Ik heb alleen het unplugged album bij mequote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ze toch liever onder spanning![]()
Oh toch niet! 1 nummer onder spanningquote:Op maandag 2 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb alleen het unplugged album bij me
Berlijn was zeker gaaf ja. Maar vooral het vroegere Oost - Berlijn trok me erg aanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef crossover het volgende:
Berlijn is wel een toffe stad he? Ben er ook 2 keer geweest.
Ze hebben nogal wat mcdonalds daar
Tsja het symbool van Berlijn hequote:Op maandag 2 juli 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Die beren die overal staan zijn ook cool trouwens.
nee, dat is bij mijn provider vanaf de eerste seconde al zo, en dan zelfs nog gewoon prepaid ookquote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?
Zal nog vaker trakteren voor me verjaardagquote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef OA het volgende:
Mogge Fruts. [afbeelding]
Probeer je onze mede KSC'er vet te mesten met al die taarten?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal nog vaker trakteren voor me verjaardag![]()
feliquote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey brandquote:Op maandag 2 juli 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!!!
en ik mag vandaag lekker meesnoependus je verjaardag is perfect getimed, dearest Fruts!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Even gauw zijn liefde volle medeKSC'ers verwend
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de sterke drank is alleen hier thuis verkrijgbaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Thxxx.. ik ga weer even naar de visite
misschien tot laterz![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat dan meteen....quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:
Wat je zegt....quote:Die TT... Die TS
![]()
![]()
![]()
Nogal ja... Je kan niet eens eens vroeg de mand induiken met de vrouw als koffiemod zijndequote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nogal ja... Je kan niet eens eens vroeg de mand induiken met de vrouw als koffiemod zijnde![]()
Meteen loopt alles hier in de soep
Nogal ja... Je kan niet eens eens vroeg de mand induiken met de vrouw als koffiemod zijndequote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
herhaal dat eensch....
![]()
Of had je het over mij?![]()
Whehe...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nogal ja... Je kan niet eens eens vroeg de mand induiken met de vrouw als koffiemod zijnde
Meteen loopt alles hier in de soep
Ik had het natuurlijk ook over jou
Tentamen ging niet zo best, daarna naar huus gegaan, Shrek3 gekeken van dvd, aan de pils geweest, geslapen, gewerkt van 8-20, gegeten, gedouchet, naar het ZOKS festival en daarna de stad nog in.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:01 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens zaterdagnacht (dacht ik) de wiki nog up to date gebracht, maar dat is inmiddels ook alweer achterhaald...![]()
Heb jij eens lekker uitgeslapen of hoe zit het?
En hoe ging je tentamen?
Balen dat het niet zo best ging...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tentamen ging niet zo best, daarna naar huus gegaan, Shrek3 gekeken van dvd, aan de pils geweest, geslapen, gewerkt van 8-20, gegeten, gedouchet, naar het ZOKS festival en daarna de stad nog in.
Zondag tot half 1 in mn bed liggen rotten, daarna beetje gelambald en des avonds weer hier present, tot een uur of kwart voor twaalf, waarna ik de mand in ging en het hier schijnbaar weer kloonfestijn was
(Ja, ik lees terug)...
Goed bezigquote:Op maandag 2 juli 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ik ben niet zo vroeg de mand ingedoken hoor. Heb eerst 24 gekeken en daarna nog wat anders om vervolgens rond 00:10 uur het waterbed met een bezoek te vereren!![]()
ik wilde jullie alleen ff van taart voorzienquote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]doe jij ook tussendoor internetten
Klonenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tentamen ging niet zo best, daarna naar huus gegaan, Shrek3 gekeken van dvd, aan de pils geweest, geslapen, gewerkt van 8-20, gegeten, gedouchet, naar het ZOKS festival en daarna de stad nog in.
Zondag tot half 1 in mn bed liggen rotten, daarna beetje gelambald en des avonds weer hier present, tot een uur of kwart voor twaalf, waarna ik de mand in ging en het hier schijnbaar weer kloonfestijn was
(Ja, ik lees terug)...
Achja, komt wel weer goedquote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Balen dat het niet zo best ging...![]()
Verder heb je je weekend dus weer 'nuttig' besteed...![]()
Tot half 1 in je nest liggen stinken....![]()
![]()
Dat kloonfestijn heb ik ook waargenomen...![]()
En je hebt er zelfquote:
Ik hoop het van harte voor je!quote:
Mijn dank is oneindig, O Grote MPGquote:Nuttig besteed wel. Jij kan weer verse groenters kopen hamsterenbij de diverse supermarkten
Das waar, maar toch...quote:Hee, zo vaak komt dat niet voor... het is dat het vakantie is van het zwemmen .....
Je bedoelt die schobbejak sloeber boven je?quote:Ernstig was dat welen dan opent zoeen kwibus nog dit topic ook
Ik gebruik m nooitquote:
Dank jequote:
Tis maar gewoon mn werk hoor, ook hier moet brood op de plank bier in het glas komenquote:[..]
Mijn dank is oneindig, O Grote MPG![]()
Kansloos he?quote:[..]
Das waar, maar toch...![]()
Ik bedoel die sloebert jaquote:[..]
Je bedoelt die schobbejak sloeber boven je?![]()
Heel goed!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Tis maar gewoon mn werk hoor, ook hier moet brood op de plank bier in het glas komen
7 uur is idd wel het andere uiterste...quote:[..]
Kansloos he?
Maar voor die ene keer vind ik het wel best... normaal elke zondag om 7 uur opstaan
quote:[..]
Ik bedoel die sloebert ja
Normaal is het indd elke zondag 7 uur op.... vandaar dat ik voor deze ene keer van 4 uur des nachts tot half 1 in bed heb gelegenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed! [afbeelding]
[..]
7 uur is idd wel het andere uiterste...![]()
Gisteren heb ik trouwens ook "uitgeslapen"...![]()
Ik ging pas om half 10 uit bed, maar lag er pas rond 3 uur in, dus in principe was het geen hele lange nacht.![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wilde jullie alleen ff van taart voorzien
voor de rest geniet ik van de rust en van
Wel interessant dat ze toen al email hadden.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
Dit is echt altijd vaag...![]()
Open je via outlook express een mail vanuit Hotmail, die dan nog niet daar vandaan gedownload is, staat er altijd dat ie verzonden is op maandag 01-01-1601![]()
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07271/vaag.png]afbeelding][/url]
Bengelquote:
Waerde Vrind, gij hebt een bericht ontvangen per eelektrooniesche post uijt een ver verleeden. Gij hebt hier een bijzonder bewijsstuck van oude beschaavingh in Neederlandquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
Dit is echt altijd vaag...![]()
Open je via outlook express een mail vanuit Hotmail, die dan nog niet daar vandaan gedownload is, staat er altijd dat ie verzonden is op maandag 01-01-1601![]()
[afbeelding,link]
Hoi Bengelquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel interessant dat ze toen al email hadden.
Jaa, dat stemt mij zeer tevreeden. Echter, wij zullen nooit ende te nimmer weeten wie de zender is...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Bengel![]()
[..]
Waerde Vrind, gij hebt een bericht ontvangen per eelektrooniesche post uijt een ver verleeden. Gij hebt hier een bijzonder bewijsstuck van oude beschaavingh in Neederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |