quote:
16.55-23.00 uur CONCERT FOR DIANA
Duran Duran,Elton John,James Morrison,
Rod Stewart,Take That,Joss Stone en Tom
Jones.Het zijn enkele van de vele
artiesten die op zondag 1 juli zullen
optreden tijdens het 'Concert for
Diana'.Op de dag dat prinses Diana 46
jaar zou zijn geworden,en 10 jaar na
haar overlijden,herdenken de twee zonen
van Lady Di met dit concert hun moeder.
Presentator Winfried Baijens is in
Londen om verslag te doen van het
concert.Tijdens de pauzes praat hij met
correspondent Tim Overdiek over o.a. de
de betekenis van Diana,haar erfenis en
de positie van het Britse koningshuis.
Is al een kwartiertje bezig op ned3 ofzoquote:Op zondag 1 juli 2007 17:11 schreef SnowCockroach het volgende:
BBC doet het hier niet meer, hoe laat komt het op NL 3?
Ned. 3 is ook bezig toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:11 schreef SnowCockroach het volgende:
BBC doet het hier niet meer, hoe laat komt het op NL 3?
Dankje.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Is al een kwartiertje bezig op ned3 ofzo
Alles voor de verkopen hèquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Duran Duran zingt even een nieuw nummer ofzo? Leek me iets gepaster als ze muziek uit het Diana tijdperk spelen. Mar zal wel aan mij liggen.
Ik heb het niet echt gevolg nog maar eerder zeiden ze op de BBC 'this place will be packed'quote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Het zit alles behalve vol. Zullen ze dat met opzet hebben gedaan?
Vraag ik me af. Als ze het konden uitverkopen, hadden ze dat toch wel gedaan? Een half uur geleden dacht ik dat er mensen misschien nog door de strenge controle moesten, maar het lijkt erop dat dit het is.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Zouden uiteindelijk toch zo'n 63.000 mensen moeten zijn. http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6257986.stmquote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Viel me ook al op jaquote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Er zouden ook favorieten van de prinsen komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef nipeng het volgende:
Tja James... hij was 10 jaar geleden niet eens begonnen. Wat doet hij daar?
Diana heeft nooit van hem gehoordquote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef nipeng het volgende:
TV geschiedenis denk ik....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef SnowCockroach het volgende:
TV doet het niet. We hebben een schotel, die zal er wel afgepleurd zijn.
![]()
Mis ik iets?
Er zijn ook muzikanten bij die mams mooi had gevonden, zeiden de prinsen van de week.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef nipeng het volgende:
Probeer anders een online tv zender te vinden, volgens mij zijn die er best welquote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef SnowCockroach het volgende:
TV doet het niet. We hebben een schotel, die zal er wel afgepleurd zijn.
![]()
Mis ik iets?
Hij valt me helemaal niet tegen inderdaad... ik vond het altijd zo'n vervelend mannetje, maar dit is erg goed..quote:
Er zit een vertraging tussen. Check BBC1 maar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Die ondertiteling... Zelfs bij de live toespraak van Harry en William in het begin. Ze hebben zeker alle omroepen de scripts gestuurd.
Heel iets ja.. maar zo snel kan niemand typen, dus ze hebben de toespraak gewoon toegestuurd gekregen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Er zit een vertraging tussen. Check BBC1 maar.
Beeb kan natuurlijk ook iets vertraagd zijn en Nederland 3 nog net iets meer. Dan is vertalen nog wel mogelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel iets ja.. maar zo snel kan niemand typen, dus ze hebben de toespraak gewoon toegestuurd gekregen.
De namen van artiesten die nog gaan komen, nu opgenoemd door Sienna Miller, stonden er al voordat ze ze had uitgesproken
Ik denk toch van wel hoor. De NOS doet het wel vaker op deze manier. Met een vertraging van ongeveer 30 sec. Maar het kan ook wat jij zegt hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel iets ja.. maar zo snel kan niemand typen, dus ze hebben de toespraak gewoon toegestuurd gekregen.
Die tussenstukjes zijn denk ik van tevoren gestuurd. De toespraken zijn goed te doen hoor voor vertalers (ga maar na hoe snel ze het soms voor doven moeten doen op 888). En nu hebben ze nog een dikke vertraging ook. Eitjequote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep even niet dat er een 30 seconden verschil is met de BBC. Ja, dan is het idd goed te doenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Die tussenstukjes zijn denk ik van tevoren gestuurd. De toespraken zijn goed te doen hoor voor vertalers (ga maar na hoe snel ze het soms voor doven moeten doen op 888). En nu hebben ze nog een dikke vertraging ook. Eitje
Jaquote:Op zondag 1 juli 2007 17:43 schreef nipeng het volgende:
Lily is loik.
Ja, hij was toch in de buurt i.v.m. z'n werk.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt???? Zou ik wel cool vindenJack
Dankje! Ik had er zelf een paar geprobeerd maar die werkten niet echt.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:46 schreef Majar het volgende:
Deens livestreampje voor de mensen met tv-problemen: http://sputnik-dyn.tv2.dk/popup.php?nodeId=2831498&channelId=0
Hijgenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JaMaar gauw naar zangles, want ze loopt me een pak te hijgen!
![]()
ghe ghe, dr micro staat gewoon niet aan, voor het geval ze wel live wilde gaan zingen !quote:Op zondag 1 juli 2007 17:51 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo, playbackt daar iemand?!
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe, dr micro staat gewoon niet aan, voor het geval ze wel live wilde gaan zingen !
nou inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Beetje jammer dat zo'n playbackend annorexia/ex-drugsverslaafd zieltje daar dan weer je beeldscherm komt vervuilen
Ik dacht aan iemand anders toen ze 'Fergie' aankondigden trouwens.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hijgen![]()
en wat is dit voor flauwekul nu? Fergie
Had Live Earth London liever vanuit Hyde Park gehad.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat dit niet een voorbode is van wat Live Earth ons volgende week gaat brengen vanuit o.a. Wembley Stadium.
Even het laatste stukje... Net doen alsof alles live wasquote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef Toad het volgende:
en toen ging er een microfoon aan
Line up kan je al checken via http://www.liveearth.org/quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat dit niet een voorbode is van wat Live Earth ons volgende week gaat brengen vanuit o.a. Wembley Stadium.
George Michael ja... Geen idee of hij nog komt. Maar er komen nog flink wat jaren 80/90 sterren. Dus nog genoeg leuke acts.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef ABBAfan het volgende:
Ik had toch meer aan acts als bijvoorbeeld Madonna en George Michael gedacht.
Veelbelovendquote:Op zondag 1 juli 2007 17:57 schreef Toad het volgende:
Line up van dit concert: http://www.concertfordiana.com/performers/index.asp
Samen met Roger danquote:Op zondag 1 juli 2007 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een Brian May verwacht ik toch ook eik nog wel op het podium. Als verrassingact ofzo.
michael j...... dirty dianaquote:Op zondag 1 juli 2007 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een Brian May verwacht ik toch ook eik nog wel op het podium. Als verrassingact ofzo.
heeft geopend (en sluit vanavond geloof ik)quote:Op zondag 1 juli 2007 17:59 schreef koejoeloek het volgende:
Is Elton John al geweest? Aangezien ik daar op zit te wachten, dit Fergie gedoe is wel vreselijk zeg.
Nee.. Allee 1 nummer van Elton John, Duran Duran, James Morrison, Lily nogwat, Fergie en nu The Feeling.quote:
KIEFMEISTERquote:
Dat krijg je als je overal netjes stoeltjes neerzet.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef ABBAfan het volgende:
Ik mis het uitzinnige publiek van Live8 uit 1985. Tja, dat waren toch andere tijden.
Hij werd aangekondigd als 'the king of cool'quote:Op zondag 1 juli 2007 18:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
KIEFMEISTER.
Ik heb het net gemist alleen. Toch wel leuk dat hij ook even komt om de dood van Diana te vieren [afbeelding] [afbeelding] .
Precies, ik krijg hier een beetje het EO-jongerendag gevoel bij.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je overal netjes stoeltjes neerzet.
Zeer terechtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werd aangekondigd als 'the king of cool'
Idd vind ik ook, juist tof dat er zoveel verschillende muziek isquote:Op zondag 1 juli 2007 18:17 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een stelletje zeikerds hier ook.
Precies, een beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd vind ik ook, juist tof dat er zoveel verschillende muziek is
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Vet dat Jack er is. Maar ja, hij zat natuurlijk al in Londen vanwege die autobommen![]()
Clinton !!!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef ABBAfan het volgende:
He, fijn, Clinton. Ik krijg even weer een warm gevoel van binnen.
Ze zit in het vak achter Harry en William. Het vriendinnetje van Harry zit naast hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef Cybart het volgende:
is die kate middleton er trouwens niet bij?
Je kan ook de geplaybackte versie krijgen hoorquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haar nieuwe stijl bevalt me stukken beter.
Er is nu pause, dus daar ligt het misschien aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:01 schreef SnowCockroach het volgende:
Nu ligt m'n Deense Sputnikverbinding eruit.![]()
Uhuh, hij doet het nu ook weer.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef Majar het volgende:
[..]
Er is nu pause, dus daar ligt het misschien aan.![]()
Was twee jaar terug bij Live8 ook al zo.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:15 schreef scanman01 het volgende:
Die kunnen het vocaal absoluut niet meer aan. Tijd om met persioen te gaan luitjes.
Dat was zatquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat Status Quo maar 1 nummer speelde trouwens.
ja,beetje jammerquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat Status Quo maar 1 nummer speelde trouwens.
Ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef amaranta het volgende:
1. Zijn er nou speciale maatregelen genomen ivm de aanslagen enzo??
2. Gaat Take That ook optreden? Ben wel benieuwd.
2x ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef amaranta het volgende:
2. Gaat Take That ook optreden? Ben wel benieuwd.
Ja. extra agenten e.d. op de been.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef amaranta het volgende:
Er is zo'n 500 man aan beveiliging rond het stadionquote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef amaranta het volgende:
Was dat niet uit??quote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef Cybart het volgende:
is die kate middleton er trouwens niet bij?
Neequote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef -skippybal- het volgende:
Komen er nog boeiende artiesten of zit dat er niet in?
quote:Diana-concert verliest topacts aan Live Earth
De Peppers kiezen voor Live Earth.
De organisatoren van het herdenkingsconcert voor de overleden prinses Diana hebben de grootste moeite om topartiesten te strikken en vast te houden. Het Diana-concert verloor eerder topacts zoals Madonna en Red Hot Chili Peppers aan de Live Earth-concerten op 7 juli dit jaar.
Prinsen
De zonen van de overleden prinses Diana, prins William en prins Harry, zetten de organisatoren onder druk om de huidige line-up, waaronder Jason Donovan en Donny Osmond, te herzien. De prinsen vinden dat meer trendy en hedendaagse groepen een groter publiek kunnen aantrekken.
Een bron vertelde in de Britse krant News of the World dat "jonge mensen hun gading niet vinden in de huidige line-up. Met uitzondering van Elton John, zijn de acts niet aantrekkelijk en groots genoeg, zoals die van Live Earth".
Line-up
Sir Elton John, Duran Duran, James Morrison, Kanye West, Pharrel Williams, Rod Stewart en Keane zijn enkelen uit de line-up van het herdenkingsconcert op 1 juli in Londen. Prinses Diana zou op die dag haar 46ste verjaardag vieren.
Dat betekend gewoon dat ze artiesten hebben gevraagd en echte organisatoren hebben ingehuurd hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Joss Stone die Under Pressure zingt van Freddie Mercury/David Bowie.
Waarom nou?
Misschien omdat de prinsen dat hebben gevraagd.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Joss Stone die Under Pressure zingt van Freddie Mercury/David Bowie.
Waarom nou?
Ik ben het in 't algemeen met je eens, maar Queen verkrachten gaat me ook wat verquote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef MissX het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zo zitten te zeiken hier over de optredens en dat het niet hoort.
Ik vind die mix eigenlijk wel leukquote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef MissX het volgende:
[..]
Misschien omdat de prinsen dat hebben gevraagd.
Ik snap al die mensen niet die zo zitten te zeiken hier over de optredens en dat het niet hoort. De jongens hebben meerdere keren laten weten dat het een mix is tussen wat Diana prachtig vond, wat zij zelf mooi vinden en dingen waarvan ze denken dat Diana het leuk had gevonden.
Het eerste nummer vond ik anders zeer primaquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef Omkron het volgende:
Zo die is een partij slecht die joss stone..
Zou ie School doenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef Omkron het volgende:
supertramp is dan wel weer cool.
Jij kijkt BBC, die lopen voorquote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
When I Was Young....
Natuurlijk niet. Er is maar één die het nog steeds aankan en dat is Tom Jones.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Roger Hodgson
Maar die kan het vast ook niet meer aan
Hij haalt sommige hoge noten niet meer.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Roger Hodgson
Maar die kan het vast ook niet meer aan
Ik vind het veel leuker dan Joss Stonequote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind het een beetje genant eigenlijk![]()
Het deed het toch nog best okee. Met wat meer muzikale ondersteuning kan hij nog een aardig concertje weggeven denk ik. Nu was het wat kaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er is maar één die het nog steeds aankan en dat is Tom Jones.
Klein beetje wel ja. Het is gewoon te kaal. Supertramp moest het juist heel erg van de muziek hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind het een beetje genant eigenlijk![]()
ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 19:40 schreef freecell het volgende:
Tof
Ik vind hem lief zo
Wat heeft die man nog een toffe uitstraling zeg!
Ik zou hem zo een knuffel willen geven
Ik ook niet... staan blijkbaar in UK aardig hoog in de hitlijstquote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef amaranta het volgende:
Hmmm, die ken ik dan weer niet...
"you did it"quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
"You know what guys......."
Zo zie ik hier in Nederland niemand van het koninklijk huis aangesproken worden.
Ik wil Queen, maar dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef RobertVH het volgende:
elton john is al even geweest
Ik wil paul mccartney![]()
![]()
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef amaranta het volgende:
Wie is Orson?
Van No Tomorrow, die wil ik dus nog zien, zijn die nu bezig?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef amaranta het volgende:
Wie is Orson?
ik bedoelde ook die vrouw trouwens,om misverstanden te voorkomenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef amaranta het volgende:
@dj smiley, ik bedoelde in eerste instantie die vrouw, maar het geldt net zo goed voor die orson...
beide ken ik niet
helemaal aan het begin met ' your song'quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Shit... zeker met 'Candle in the wind' ??
Waarom heb ik het niet opgenomen?
ja die jaquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?![]()
Nitpick: Orson Welles heeft War of the Worlds ingesproken. H.G. Wells heeft het geschreven.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?![]()
Nee, want zo'n zanger hebben ze al bij Status Quoquote:Op zondag 1 juli 2007 19:47 schreef Wickedangel het volgende:
Deze zanger kan zó bij Status Quo aan de slag![]()
Ook live?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef ABBAfan het volgende:
Voor de echte grote acts moeten we wachten tot de 7de juli.
Dat zal wel van hen verwacht worden.quote:
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking als je weet wat er op die dag wordt gehouden.quote:
Hij heeft dat hoorspel ervan gemaakt ja. Veel mensen dachten dat het echt was.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nitpick: Orson Welles heeft War of the Worlds ingesproken. H.G. Wells heeft het geschreven.
Of met Freddiequote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Doet hij nog een duet met John lennon ?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking als je weet wat er op die dag wordt gehouden.
Live Earth. 7 mega-concerten over de gehele wereld georganiseerd door Al Gore tegen de klimaatverandering.
nee,wel de jeff wayne musical versie van war of the worldsquote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Richard Burton heeft de War of the Worlds ingesproken toch.
Dat was de musical versie van Jeff Wayne... uit de jaren 70. Het hoorspel is veel ouder.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Richard Burton heeft de War of the Worlds ingesproken toch.
Meer informatie: http://www.liveearth.org/ Ik heb alvast een banner op mijn website geplaatst.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
thanx voor de info, zwaar weekend gehad
![]()
Blof en de Dijk vielen live niet door de mand(concert @ sea, weekendje camping
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |