Het deed het toch nog best okee. Met wat meer muzikale ondersteuning kan hij nog een aardig concertje weggeven denk ik. Nu was het wat kaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er is maar één die het nog steeds aankan en dat is Tom Jones.
Klein beetje wel ja. Het is gewoon te kaal. Supertramp moest het juist heel erg van de muziek hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind het een beetje genant eigenlijk![]()
ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 19:40 schreef freecell het volgende:
Tof
Ik vind hem lief zo
Wat heeft die man nog een toffe uitstraling zeg!
Ik zou hem zo een knuffel willen geven
Ik ook niet... staan blijkbaar in UK aardig hoog in de hitlijstquote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef amaranta het volgende:
Hmmm, die ken ik dan weer niet...
"you did it"quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
"You know what guys......."
Zo zie ik hier in Nederland niemand van het koninklijk huis aangesproken worden.
Ik wil Queen, maar dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef RobertVH het volgende:
elton john is al even geweest
Ik wil paul mccartney![]()
![]()
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef amaranta het volgende:
Wie is Orson?
Van No Tomorrow, die wil ik dus nog zien, zijn die nu bezig?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef amaranta het volgende:
Wie is Orson?
ik bedoelde ook die vrouw trouwens,om misverstanden te voorkomenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef amaranta het volgende:
@dj smiley, ik bedoelde in eerste instantie die vrouw, maar het geldt net zo goed voor die orson...
beide ken ik niet
helemaal aan het begin met ' your song'quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Shit... zeker met 'Candle in the wind' ??
Waarom heb ik het niet opgenomen?
ja die jaquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?![]()
Nitpick: Orson Welles heeft War of the Worlds ingesproken. H.G. Wells heeft het geschreven.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?![]()
Nee, want zo'n zanger hebben ze al bij Status Quoquote:Op zondag 1 juli 2007 19:47 schreef Wickedangel het volgende:
Deze zanger kan zó bij Status Quo aan de slag![]()
Ook live?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef ABBAfan het volgende:
Voor de echte grote acts moeten we wachten tot de 7de juli.
Dat zal wel van hen verwacht worden.quote:
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking als je weet wat er op die dag wordt gehouden.quote:
Hij heeft dat hoorspel ervan gemaakt ja. Veel mensen dachten dat het echt was.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nitpick: Orson Welles heeft War of the Worlds ingesproken. H.G. Wells heeft het geschreven.
Of met Freddiequote:Op zondag 1 juli 2007 19:50 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Doet hij nog een duet met John lennon ?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking als je weet wat er op die dag wordt gehouden.
Live Earth. 7 mega-concerten over de gehele wereld georganiseerd door Al Gore tegen de klimaatverandering.
nee,wel de jeff wayne musical versie van war of the worldsquote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Richard Burton heeft de War of the Worlds ingesproken toch.
Dat was de musical versie van Jeff Wayne... uit de jaren 70. Het hoorspel is veel ouder.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Richard Burton heeft de War of the Worlds ingesproken toch.
Meer informatie: http://www.liveearth.org/ Ik heb alvast een banner op mijn website geplaatst.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
thanx voor de info, zwaar weekend gehad
![]()
Blof en de Dijk vielen live niet door de mand(concert @ sea, weekendje camping
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |