Ik ook niet... staan blijkbaar in UK aardig hoog in de hitlijstquote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef amaranta het volgende:
Hmmm, die ken ik dan weer niet...
"you did it"quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
"You know what guys......."
Zo zie ik hier in Nederland niemand van het koninklijk huis aangesproken worden.
Ik wil Queen, maar dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef RobertVH het volgende:
elton john is al even geweest
Ik wil paul mccartney![]()
![]()
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef amaranta het volgende:
Wie is Orson?
Van No Tomorrow, die wil ik dus nog zien, zijn die nu bezig?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef amaranta het volgende:
Wie is Orson?
ik bedoelde ook die vrouw trouwens,om misverstanden te voorkomenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef amaranta het volgende:
@dj smiley, ik bedoelde in eerste instantie die vrouw, maar het geldt net zo goed voor die orson...
beide ken ik niet
helemaal aan het begin met ' your song'quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Shit... zeker met 'Candle in the wind' ??
Waarom heb ik het niet opgenomen?
ja die jaquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?![]()
Nitpick: Orson Welles heeft War of the Worlds ingesproken. H.G. Wells heeft het geschreven.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Orson heeft War Of The Worlds geschreven. Of bedoel je niet die Orson?![]()
Nee, want zo'n zanger hebben ze al bij Status Quoquote:Op zondag 1 juli 2007 19:47 schreef Wickedangel het volgende:
Deze zanger kan zó bij Status Quo aan de slag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |