Neequote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef -skippybal- het volgende:
Komen er nog boeiende artiesten of zit dat er niet in?
quote:Diana-concert verliest topacts aan Live Earth
De Peppers kiezen voor Live Earth.
De organisatoren van het herdenkingsconcert voor de overleden prinses Diana hebben de grootste moeite om topartiesten te strikken en vast te houden. Het Diana-concert verloor eerder topacts zoals Madonna en Red Hot Chili Peppers aan de Live Earth-concerten op 7 juli dit jaar.
Prinsen
De zonen van de overleden prinses Diana, prins William en prins Harry, zetten de organisatoren onder druk om de huidige line-up, waaronder Jason Donovan en Donny Osmond, te herzien. De prinsen vinden dat meer trendy en hedendaagse groepen een groter publiek kunnen aantrekken.
Een bron vertelde in de Britse krant News of the World dat "jonge mensen hun gading niet vinden in de huidige line-up. Met uitzondering van Elton John, zijn de acts niet aantrekkelijk en groots genoeg, zoals die van Live Earth".
Line-up
Sir Elton John, Duran Duran, James Morrison, Kanye West, Pharrel Williams, Rod Stewart en Keane zijn enkelen uit de line-up van het herdenkingsconcert op 1 juli in Londen. Prinses Diana zou op die dag haar 46ste verjaardag vieren.
Dat betekend gewoon dat ze artiesten hebben gevraagd en echte organisatoren hebben ingehuurd hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Joss Stone die Under Pressure zingt van Freddie Mercury/David Bowie.
Waarom nou?
Misschien omdat de prinsen dat hebben gevraagd.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Joss Stone die Under Pressure zingt van Freddie Mercury/David Bowie.
Waarom nou?
Ik ben het in 't algemeen met je eens, maar Queen verkrachten gaat me ook wat verquote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef MissX het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zo zitten te zeiken hier over de optredens en dat het niet hoort.
Ik vind die mix eigenlijk wel leukquote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef MissX het volgende:
[..]
Misschien omdat de prinsen dat hebben gevraagd.
Ik snap al die mensen niet die zo zitten te zeiken hier over de optredens en dat het niet hoort. De jongens hebben meerdere keren laten weten dat het een mix is tussen wat Diana prachtig vond, wat zij zelf mooi vinden en dingen waarvan ze denken dat Diana het leuk had gevonden.
Het eerste nummer vond ik anders zeer primaquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef Omkron het volgende:
Zo die is een partij slecht die joss stone..
Zou ie School doenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef Omkron het volgende:
supertramp is dan wel weer cool.
Jij kijkt BBC, die lopen voorquote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
When I Was Young....
Natuurlijk niet. Er is maar één die het nog steeds aankan en dat is Tom Jones.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Roger Hodgson
Maar die kan het vast ook niet meer aan
Hij haalt sommige hoge noten niet meer.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Roger Hodgson
Maar die kan het vast ook niet meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |