Beeb kan natuurlijk ook iets vertraagd zijn en Nederland 3 nog net iets meer. Dan is vertalen nog wel mogelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel iets ja.. maar zo snel kan niemand typen, dus ze hebben de toespraak gewoon toegestuurd gekregen.
De namen van artiesten die nog gaan komen, nu opgenoemd door Sienna Miller, stonden er al voordat ze ze had uitgesproken
Ik denk toch van wel hoor. De NOS doet het wel vaker op deze manier. Met een vertraging van ongeveer 30 sec. Maar het kan ook wat jij zegt hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel iets ja.. maar zo snel kan niemand typen, dus ze hebben de toespraak gewoon toegestuurd gekregen.
Die tussenstukjes zijn denk ik van tevoren gestuurd. De toespraken zijn goed te doen hoor voor vertalers (ga maar na hoe snel ze het soms voor doven moeten doen op 888). En nu hebben ze nog een dikke vertraging ook. Eitjequote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep even niet dat er een 30 seconden verschil is met de BBC. Ja, dan is het idd goed te doenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Die tussenstukjes zijn denk ik van tevoren gestuurd. De toespraken zijn goed te doen hoor voor vertalers (ga maar na hoe snel ze het soms voor doven moeten doen op 888). En nu hebben ze nog een dikke vertraging ook. Eitje
Jaquote:Op zondag 1 juli 2007 17:43 schreef nipeng het volgende:
Lily is loik.
Ja, hij was toch in de buurt i.v.m. z'n werk.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt???? Zou ik wel cool vindenJack
Dankje! Ik had er zelf een paar geprobeerd maar die werkten niet echt.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:46 schreef Majar het volgende:
Deens livestreampje voor de mensen met tv-problemen: http://sputnik-dyn.tv2.dk/popup.php?nodeId=2831498&channelId=0
Hijgenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JaMaar gauw naar zangles, want ze loopt me een pak te hijgen!
![]()
ghe ghe, dr micro staat gewoon niet aan, voor het geval ze wel live wilde gaan zingen !quote:Op zondag 1 juli 2007 17:51 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo, playbackt daar iemand?!
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe, dr micro staat gewoon niet aan, voor het geval ze wel live wilde gaan zingen !
nou inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Beetje jammer dat zo'n playbackend annorexia/ex-drugsverslaafd zieltje daar dan weer je beeldscherm komt vervuilen
Ik dacht aan iemand anders toen ze 'Fergie' aankondigden trouwens.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hijgen![]()
en wat is dit voor flauwekul nu? Fergie
Had Live Earth London liever vanuit Hyde Park gehad.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat dit niet een voorbode is van wat Live Earth ons volgende week gaat brengen vanuit o.a. Wembley Stadium.
Even het laatste stukje... Net doen alsof alles live wasquote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef Toad het volgende:
en toen ging er een microfoon aan
Line up kan je al checken via http://www.liveearth.org/quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat dit niet een voorbode is van wat Live Earth ons volgende week gaat brengen vanuit o.a. Wembley Stadium.
George Michael ja... Geen idee of hij nog komt. Maar er komen nog flink wat jaren 80/90 sterren. Dus nog genoeg leuke acts.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef ABBAfan het volgende:
Ik had toch meer aan acts als bijvoorbeeld Madonna en George Michael gedacht.
Veelbelovendquote:Op zondag 1 juli 2007 17:57 schreef Toad het volgende:
Line up van dit concert: http://www.concertfordiana.com/performers/index.asp
Samen met Roger danquote:Op zondag 1 juli 2007 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een Brian May verwacht ik toch ook eik nog wel op het podium. Als verrassingact ofzo.
michael j...... dirty dianaquote:Op zondag 1 juli 2007 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een Brian May verwacht ik toch ook eik nog wel op het podium. Als verrassingact ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |