quote:
16.55-23.00 uur CONCERT FOR DIANA
Duran Duran,Elton John,James Morrison,
Rod Stewart,Take That,Joss Stone en Tom
Jones.Het zijn enkele van de vele
artiesten die op zondag 1 juli zullen
optreden tijdens het 'Concert for
Diana'.Op de dag dat prinses Diana 46
jaar zou zijn geworden,en 10 jaar na
haar overlijden,herdenken de twee zonen
van Lady Di met dit concert hun moeder.
Presentator Winfried Baijens is in
Londen om verslag te doen van het
concert.Tijdens de pauzes praat hij met
correspondent Tim Overdiek over o.a. de
de betekenis van Diana,haar erfenis en
de positie van het Britse koningshuis.
Is al een kwartiertje bezig op ned3 ofzoquote:Op zondag 1 juli 2007 17:11 schreef SnowCockroach het volgende:
BBC doet het hier niet meer, hoe laat komt het op NL 3?
Ned. 3 is ook bezig toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:11 schreef SnowCockroach het volgende:
BBC doet het hier niet meer, hoe laat komt het op NL 3?
Dankje.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Is al een kwartiertje bezig op ned3 ofzo
Alles voor de verkopen hèquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Duran Duran zingt even een nieuw nummer ofzo? Leek me iets gepaster als ze muziek uit het Diana tijdperk spelen. Mar zal wel aan mij liggen.
Ik heb het niet echt gevolg nog maar eerder zeiden ze op de BBC 'this place will be packed'quote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Het zit alles behalve vol. Zullen ze dat met opzet hebben gedaan?
Vraag ik me af. Als ze het konden uitverkopen, hadden ze dat toch wel gedaan? Een half uur geleden dacht ik dat er mensen misschien nog door de strenge controle moesten, maar het lijkt erop dat dit het is.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Zouden uiteindelijk toch zo'n 63.000 mensen moeten zijn. http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6257986.stmquote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Viel me ook al op jaquote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Er zouden ook favorieten van de prinsen komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef nipeng het volgende:
Tja James... hij was 10 jaar geleden niet eens begonnen. Wat doet hij daar?
Diana heeft nooit van hem gehoordquote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef nipeng het volgende:
TV geschiedenis denk ik....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef SnowCockroach het volgende:
TV doet het niet. We hebben een schotel, die zal er wel afgepleurd zijn.
![]()
Mis ik iets?
Er zijn ook muzikanten bij die mams mooi had gevonden, zeiden de prinsen van de week.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef nipeng het volgende:
Probeer anders een online tv zender te vinden, volgens mij zijn die er best welquote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef SnowCockroach het volgende:
TV doet het niet. We hebben een schotel, die zal er wel afgepleurd zijn.
![]()
Mis ik iets?
Hij valt me helemaal niet tegen inderdaad... ik vond het altijd zo'n vervelend mannetje, maar dit is erg goed..quote:
Er zit een vertraging tussen. Check BBC1 maar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Die ondertiteling... Zelfs bij de live toespraak van Harry en William in het begin. Ze hebben zeker alle omroepen de scripts gestuurd.
Heel iets ja.. maar zo snel kan niemand typen, dus ze hebben de toespraak gewoon toegestuurd gekregen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Er zit een vertraging tussen. Check BBC1 maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |