michael j...... dirty dianaquote:Op zondag 1 juli 2007 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een Brian May verwacht ik toch ook eik nog wel op het podium. Als verrassingact ofzo.
heeft geopend (en sluit vanavond geloof ik)quote:Op zondag 1 juli 2007 17:59 schreef koejoeloek het volgende:
Is Elton John al geweest? Aangezien ik daar op zit te wachten, dit Fergie gedoe is wel vreselijk zeg.
Nee.. Allee 1 nummer van Elton John, Duran Duran, James Morrison, Lily nogwat, Fergie en nu The Feeling.quote:
KIEFMEISTERquote:
Dat krijg je als je overal netjes stoeltjes neerzet.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef ABBAfan het volgende:
Ik mis het uitzinnige publiek van Live8 uit 1985. Tja, dat waren toch andere tijden.
Hij werd aangekondigd als 'the king of cool'quote:Op zondag 1 juli 2007 18:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
KIEFMEISTER.
Ik heb het net gemist alleen. Toch wel leuk dat hij ook even komt om de dood van Diana te vieren [afbeelding] [afbeelding] .
Precies, ik krijg hier een beetje het EO-jongerendag gevoel bij.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je overal netjes stoeltjes neerzet.
Zeer terechtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werd aangekondigd als 'the king of cool'
Idd vind ik ook, juist tof dat er zoveel verschillende muziek isquote:Op zondag 1 juli 2007 18:17 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een stelletje zeikerds hier ook.
Precies, een beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd vind ik ook, juist tof dat er zoveel verschillende muziek is
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Vet dat Jack er is. Maar ja, hij zat natuurlijk al in Londen vanwege die autobommen![]()
Clinton !!!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef ABBAfan het volgende:
He, fijn, Clinton. Ik krijg even weer een warm gevoel van binnen.
Ze zit in het vak achter Harry en William. Het vriendinnetje van Harry zit naast hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef Cybart het volgende:
is die kate middleton er trouwens niet bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |