Hier leveren wij Commentaar Op de Streamsquote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit staat er nu op de Tien-site:
11:31 - Zware nacht voor Jaap...
Jaap heeft gisteravond flink wat tranen gestort. De Miljonair was aardig overstuur, maar wil niet loslaten waarom. “Ik heb hem nog nooit zo overstuur gezien”, zegt Natasia bezorgd tegen Amanda en Brian. De drie tasten in het duister over de reden. “Ik vind het zo erg voor Jaap”, zegt Amanda meelevend. “Het heeft te maken met Cora, maar je weet het gewoon niet. Het kan echt van alles zijn, schat!”, speculeert Natasia. Zal Jaap zijn mede-Miljonairs vandaag wel in vertrouwen nemen?
Ik ben in staat om er een paar uur vrij voor te nemen, dat wordt zoooooooo genietenquote:Op zondag 1 juli 2007 10:51 schreef 2live het volgende:
[..]
vooral Natas kwam bijna klaar van Lieke, maar dat zijn ze vandaag alweer vergeten hoor.![]()
Tegenactie; ik las dat Amanda op Jaaps bruiloft wil dansen, want Brian vond dat Lieke haar na-aapte.
Nou Lieke heeft meer klasse in 1 teen als Amanda in heel haar lichaam, dus kom maar op!
Amanda die het uitgekauwde, ongeïnspireerde Teaser-dansje op je bruiloft doet... Hoe slecht kun je je huwelijk beginnen.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:51 schreef 2live het volgende:
Tegenactie; ik las dat Amanda op Jaaps bruiloft wil dansen, want Brian vond dat Lieke haar na-aapte.
Nou Lieke heeft meer klasse in 1 teen als Amanda in heel haar lichaam, dus kom maar op!
Het meest trieste is uiteraard nog dat de 'wraak' is dat Amanda Lieke die Amanda nadoet, nadoet. Of zoietsquote:Op zondag 1 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Brian vond dat Lieke Amanda nadeed? Die jonguh ging helemaal uit z'n dak met zijn fototoestel. Heb ik hem bij Amanda niet zien doen ooit.
omg, die moest ik even een paar keer lezen... maar zoiets gaat het idd worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het meest trieste is uiteraard nog dat de 'wraak' is dat Amanda Lieke die Amanda nadoet, nadoet. Of zoiets.
Allemaal gis werk, en Jaap is vandaag nog niet in beeld geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:11 schreef scanman01 het volgende:
Dus wat er staat in het andere topic over Jaap is flauwekul?
Er staat 00.:05:00 op het plasma. Zij heeft ook vast 5 minuten nodig om haar 24u aan te vragen."ik wil graag mijn 24sec aan...oh kut...ik wil graag mijn 20 uur aanvragen..oooh sterf jonguh etc.."quote:Op zondag 1 juli 2007 11:09 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda eindelijk haar 24 uur aanvragen??!!!!!!!
en de klok looptquote:Op zondag 1 juli 2007 11:14 schreef braaksel het volgende:
Heerlijk, Amanda houdt d'r waffel dicht!
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:14 schreef Marrije het volgende:
Tot mijn genoegen zie ik dat amanda nog steeds niet uit de zuur-modus is gekomen
hij is vreemd gegaanquote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Debora, het gaat fout met haar relatie.
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar erger, denk ik. Nadia heeft aangegeven dat ze buiten het getut niets met Amanda gemeen heeft en dat ze haar verre van classy vindt. Nu nog even wat pijnlijke pijltjes op Brian richten en Amanda wordt Para Pussy.
Want voor je het weet, weet je, vlieg je er zelf achteraan, weet je.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:19 schreef ericahysterica het volgende:
Ze denkt erover omdat allemaal in de gracht te pleuren weet je....maar ja dat kan ze ook weer niet maken weet je.
Advies?!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:20 schreef robert2006 het volgende:
amanda geeft haar zusje advies, lief!
Wat zegt ze?quote:
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Debora heeft alle spullen van haar vreemdgaande relatie in de gracht gegooid.
Ja dat als hij vreemdgaat dat ze er maar beter klaar mee kan zijn en dat ze zich geen hoofdpijn moest maken als Amanda niet thuis isquote:Op zondag 1 juli 2007 11:20 schreef robert2006 het volgende:
amanda geeft haar zusje advies, lief!
Iets van je kunt het beter netjes afsluiten en zijn spullen in vuilniszakken doen....quote:
Dat Deborah de spullen van haar ex niet in de gracht moet gooien, maar moet inpakken en laten ophalen.quote:
Sorry!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.
Maar wat eenfamilie zeg,.
... en die vuilniszakken dan in de hens steken en hem de rest van zijn leven stalken?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
Iets van je kunt het beter netjes afsluiten en zijn spullen in vuilniszakken doen....
Je hoort echt dat die twee zussen samen qua IQ nog niet aan de 100 komenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.
Maar wat eenfamilie zeg,.
klinkt als......??quote:Op zondag 1 juli 2007 11:21 schreef ericahysterica het volgende:
hij is erg klampvast weet je, maar als hij alcohol opheeft kan hij vreemdgaan weet je.
...
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zal wel de hele avond 'sterruf jonguh' weet je hebben geroepen tegen die vriend weet je, op wie ze wel gek is weet je maar nu is het voor hem 10 anderen.weet je
Volgens mij kom je daar nog niet aan wanneer je ook het IQ van mamma en die andere zus erbij optelt...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Je hoort echt dat die twee zussen samen qua IQ nog niet aan de 100 komen
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
... en die vuilniszakken dan in de hens steken en hem de rest van zijn leven stalken?
Of draaf ik nu door?
Precies, als je zusje wordt verneukt dan moet ze die vent dumpen maar als ze zelf wordt verneukt dan natuurlijk gewoon doorgaan, precies iets voor een prinsesjequote:Op zondag 1 juli 2007 11:24 schreef robert2006 het volgende:
amanda is wijs, wat is het toch een schattig prinsesje
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zal wel de hele avond 'sterruf jonguh' hebben geroepen tegen die vriend, op wie ze wel gek is maar nu is het voor hem 10 anderen.
Zou Jaap erachter gekomen zijn dat Cora niet echt van hem houdt ofzo ??quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef noekje het volgende:
Jaap, als ik had geweten wat ik nu weet dan was ik nooit de kooi ingegaan.
Zou die vriend iets verteld hebben achter ofzo? Die vage gast.
Ik denk dat er wel echt iets aan de hand is. Als het gespeeld zou zijn dan was er geen streamlock geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Jaap weet je nooit of het echt, of een deel van een toneelspel is.
Maar hij heeft de afgelopen dagen wel meerdere keren geklaagd in de trend van dat hij teveel instructies moet opvolgen.
Jaapquote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef Kinga het volgende:
Over wie hebben ze het nou?
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!
Wat gedaan heeft?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat die vriend van Jaap die tijdens boot camp is weggegaan het gedaan heeft.
Amanda: "Jeetje, wat een dilemma's allemaal"
ach ja zelfs prinsesjes maken wel fouten, dat is menselijk, die lieverdquote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, als je zusje wordt verneukt dan moet ze die vent dumpen maar als ze zelf wordt verneukt dan natuurlijk gewoon doorgaan, precies iets voor een prinsesje![]()
Ja, het klinkt heel erg gemeend iddquote:Op zondag 1 juli 2007 11:29 schreef noekje het volgende:
Amanda schreeuwt dat ze hele erge kippenvel krijgt.
De gevoeligheid van dat meisje hoor je echt door het geschreeuw heen.![]()
Hell hath no fury like a woman scorned!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ach ja zelfs prinsesjes maken wel fouten, dat is menselijk, die lieverd
Tja, dat weten we dus niet. Maar het schijnt erg te zijn.quote:
Oei, de verkeerde autoquote:Op zondag 1 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hell hath no fury like a woman scorned!
[afbeelding]
Maar zoiets zegt Jaap wel vaker. Je weet nooit of je het serieus moet nemen. Dat is het nadeel van een type als Jaap.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef riri het volgende:
hij riep gisteren toen die begon te schreeuwen...ik vermoord ze,ik vermoord ze
Vannacht riep hij wel steeds Cora breek, teringlijers etc.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:29 schreef braaksel het volgende:
Heeft Cora 'm verlaten?
Ga nou niet te ver.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef akveor het volgende:
Wieet iemand nog welke plaats Cora woont? Misschien staat er iets bij politeiberichten.
Brian zou het je zo kunnen vertellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef akveor het volgende:
Wieet iemand nog welke plaats Cora woont? Misschien staat er iets bij politeiberichten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef noekje het volgende:
Cora vreemdgegaan zegt Amanda?
Natas: je weet het niet
Amanda: Huub en Lieke er zeker de hele tijd omheen.
Oh God Amanda, rancuneus kutkreng!
ongeveer een uur van Eemnes maar ik weet niet waarquote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef akveor het volgende:
iemand ?????quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom heeft Nadia niet bij Denis geslapen ????
wie is favorietje en polo?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef ericahysterica het volgende:
favorietje en polo ineens iin het huis (N)
O wat is ze toch begaan met iedereen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "En Huub en Lieke natuurlijk de hele tijd er omheen?"
Jij wordt milder naarmate je ouder wordt, he?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
en zei dat ie graag de huwelijksreis naar egypte zou willen verkloten (toen die drill instructor zei dit doe je voor jaap zodat hij naar egypte kan, dat wil je toch niet verkloten, toen zei die gozer dat wil ik juist wél!)quote:Op zondag 1 juli 2007 11:34 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, doet me denken aan de brief die Bart kreeg. En wel heel toevallig dat dit gebeurd 1 week voor de bruiloft, en dat die beste vriend wegging gisteren...
joehoe, iemand ????quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom heeft Nadia niet bij Denis geslapen ????
Favorietje is waarschijnlijk Stein, want lijkt me sterk dat Huub Deborah als 'favorietje' zou aanduiden. Geen idee wie polo is...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef maril het volgende:
wie is favorietje en polo?
Kan niet. Holleeder zit nog vast.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Misschien is Cora ontvoerd?? Haar adres is genoemd..
Op de één of andere manier ligt Dennis hier niet zo goed. Hij wordt vaak gemute enzo ..dus reken niet teveel op antwoorden als je een vraag stelt over Dennis. Ik weet het iig niet en ik wil het ook niet weten.quote:
Via utjoep of tinypicquote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef riri het volgende:
ik heb gisteren die toestand opgenomen met jaap....hoe plaats je zoiets zodat anderen het kunnen zien?
clipser of Youtubequote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef riri het volgende:
ik heb gisteren die toestand opgenomen met jaap....hoe plaats je zoiets zodat anderen het kunnen zien?
Dank jequote:Op zondag 1 juli 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier ligt Dennis hier niet zo goed. Hij wordt vaak gemute enzo ..dus reken niet teveel op antwoorden als je een vraag stelt over Dennis. Ik weet het iig niet en ik wil het ook niet weten.
Aah mooi, dat zocht ikquote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef riri het volgende:
Zoiets roep je niet als beste vriend, en zeker niet waar iedereen het kan horen. Dus dit hele gedoe is gespeeld. Die hele brijloft is gewoon van A tot Z gescript, het was nooit de bedoeling dat ie door zou gaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef Marrije het volgende:
en zei dat ie graag de huwelijksreis naar egypte zou willen verkloten (toen die drill instructor zei dit doe je voor jaap zodat hij naar egypte kan, dat wil je toch niet verkloten, toen zei die gozer dat wil ik juist wél!)
YouTube?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef riri het volgende:
Was ook echt een rare gast hoor. Al voor de bootcamp deed hij hele vage uitspraken.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zoiets roep je niet als beste vriend, en zeker niet waar iedereen het kan horen. Dus dit hele gedoe is gespeeld. Die hele brijloft is gewoon van A tot Z gescript, het was nooit de bedoeling dat ie door zou gaan.
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is dat boeiend om te weten dan? Nadia slaapt nou eenmaal bij Natasia.
Natuurlijk schat maar ik weet het écht niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las terug dat ze even bij Dennis in bed is gaan liggen en net zei Natasja dat Nadia had liggen woelen. Dus voor mn spelinzicht wil ik dat graag weten. Maar ik mag toch gewoon vragen stellen ? Ook over bewoners die hier niet zo goed liggen
![]()
Dat dacht ik ook tot Jaap begon te roepen........ Dit is nog erger dan de dood van mijn broer .......of zou hij echt zover gaan met acterenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zoiets roep je niet als beste vriend, en zeker niet waar iedereen het kan horen. Dus dit hele gedoe is gespeeld. Die hele brijloft is gewoon van A tot Z gescript, het was nooit de bedoeling dat ie door zou gaan.
Geeft niksquote:Op zondag 1 juli 2007 11:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Natuurlijk schat maar ik weet het écht niet.![]()
Eerst was Jaap er in gezet enkel en alleen omdat hij ging trouwen. Toen kon Jaap er niet uit worden gestemd want TIEN wil koste wat het kost het huwelijk in de gouden kooi... en nu is het allemaal gescript en was het nooit de bedoeling dat het huwelijk door zou gaan. Dat is fok.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ja dat ging over het verkopen van de bruiloft enzo. Alsof het om Brad en Angelina gaat..quote:Op zondag 1 juli 2007 11:40 schreef CoT het volgende:
Die vriend was ook niet blij met Tien volgens mij, hij zei ook dat Jaap genaaid wordt door Tien
Waarom zou ze in vredesnaam bij Dennis slapen? Hij had zijn SJAALTJE niet eens om!quote:
voor het praatje bij Dennis in bed en voor de sex bij natasja in bed? of niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las terug dat ze even bij Dennis in bed is gaan liggen en net zei Natasja dat Nadia had liggen woelen. Dus voor mn spelinzicht wil ik dat graag weten. Maar ik mag toch gewoon vragen stellen ? Ook over bewoners die hier niet zo goed liggen
![]()
Ja, dat kán haast niet andersquote:Op zondag 1 juli 2007 11:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot Jaap begon te roepen........ Dit is nog erger dan de dood van mijn broer .......of zou hij echt zover gaan met acteren![]()
Nee, dat geloof ik niet. Waarom anders een streamlock als hij EmoJaap zou zijn? Dat zijn uitzendmomenten zelfs. Hij vindt echt iets heel erg.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot Jaap begon te roepen........ Dit is nog erger dan de dood van mijn broer .......of zou hij echt zover gaan met acteren![]()
Als de redaktie eens zou ophouden met stream/soundlocks en constant de bewoners te verbieden over dit soort onderwerpen te praten, dan hoeven we niet te speculeren over wat er nu precies aan de hand is...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Eerst was Jaap er in gezet enkel en alleen omdat hij ging trouwen. Toen kon Jaap er niet uit worden gestemd want TIEN wil koste wat het kost het huwelijk in de gouden kooi... en nu is het allemaal gescript en was het nooit de bedoeling dat het huwelijk door zou gaan. Dat is fok.![]()
tsjah er wordt hooguit een piepklein beetje bijgestuurd.....quote:Op zondag 1 juli 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst was Jaap er in gezet enkel en alleen omdat hij ging trouwen. Toen kon Jaap er niet uit worden gestemd want TIEN wil koste wat het kost het huwelijk in de gouden kooi... en nu is het allemaal gescript en was het nooit de bedoeling dat het huwelijk door zou gaan. Dat is fok.![]()
En kort daarna riep hij 'Ik ga ze vermoorden' en volgde een streamlock.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Godverdomme kutlijers. Cora breekt. Mooi, klootzak. Mooi, mooi. F*cking klootzak. Ik maak ze af. Tering, f*cking hell". En hij blijft het maar herhalen.
Uiteindelijk komen we daar toch wel achter gok ik zo. Internet gaat razendsnel en er hoeft maar één iemand iets te weten.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de redaktie eens zou ophouden met stream/soundlocks en constant de bewoners te verbieden over dit soort onderwerpen te praten, dan hoeven we niet te speculeren over wat er nu precies aan de hand is...
EENSCH en dan krijgen we eindelijk waar voor ons geld nl echte LIVEstreamsquote:Op zondag 1 juli 2007 11:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de redaktie eens zou ophouden met stream/soundlocks en constant de bewoners te verbieden over dit soort onderwerpen te praten, dan hoeven we niet te speculeren over wat er nu precies aan de hand is...
Wij niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De regie zit op ochtendseks te wachten.
Oh, wat vreselijkquote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het ging iig over Cora:
[..]
En kort daarna riep hij 'Ik ga ze vermoorden' en volgde een streamlock.
ik hoop dat die vriend ff de moeite neemt om te postenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen we daar toch wel achter gok ik zo. Internet gaat razendsnel en er hoeft maar één iemand iets te weten.
Na wat gisteren over hem is geschreven acht ik die kans niet erg groot. Wat een eikel is dat zeg!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik hoop dat die vriend ff de moeite neemt om te posten![]()
Zullen er echt mensen zijn die die foto's kopen? Ik kan me het toch niet voorstellen. En niet omdat het om Cora gaat, maar sowieso dat soort foto's.quote:
Nee maar ik heb jaap ook nog niet in beeld gezien in zijn bed in de MB en ik zit hier ongeveer vanaf 7.30 uurquote:Op zondag 1 juli 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Maar is Jaap nog gewoon in de villa... of hebben ze hem tijdelijk laten gaan? Weet iemand dat?
Cora en Jaap zelf misschien en hun ouders?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zullen er echt mensen zijn die die foto's kopen? Ik kan me het toch niet voorstellen. En niet omdat het om Cora gaat, maar sowieso dat soort foto's.
volgens mij is hij niet meer gezien maar ik denk dat ie er nog isquote:Op zondag 1 juli 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Maar is Jaap nog gewoon in de villa... of hebben ze hem tijdelijk laten gaan? Weet iemand dat?
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
Het is raar. Mocht er iets aan het thuisfront gebeurt zijn met Cora dan is het vreemd dat er niet overgesproken mag worden. Het spel gaat er toch juist om dat de wannabee miljonair afwegingen moet maken of hij/zij er voor het thuisfront moet zijn? Maar misschien voelt de redactie zich wel gechanteerd mocht er werkelijk iets met Cora gebeurt zijn en wil daar op deze manier niet aan toe geven. Toch is het nog zo dat eerlijkheid en openheid vaak het verstandigst is.
klopt het ware verhaal komt toch wel uit en gebeurtenissen worden alleen maar extra beladen.
Vreemd dat die foto's staan onder de naam Anesz,en niet Cora's eigen achternaam. Btw, Jaap heet Amesz.quote:
Ja, met uitzondering van die natuurlijk. Maar daarvoor hoef je ze dus niet op die site te zetten alsof veel meer mensen er belang bij hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Cora en Jaap zelf misschien en hun ouders?
jawel , Cora van Slooten.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat die foto's staan onder de naam Anesz,en niet Cora's eigen achternaam. Btw, Jaap heet Amesz.
Schijnt van niet, want de hoge pieten zijn in de villa geweest en er waren streamlocks en ze mogen er niets over zeggen. Wel degelijk serieus dus, denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:00 schreef Kinga het volgende:
Wat ik heb begrepen uit die vorige COS, is dat Jaap gewoon slaapwandelde.
Dat was een aanname die niet correct was.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:00 schreef Kinga het volgende:
Wat ik heb begrepen uit die vorige COS, is dat Jaap gewoon slaapwandelde.
Ik bedoel onder Trefwoord zoekterm, daat staat Anesz.quote:
staat toch duidelijk bij van sloten.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat die foto's staan onder de naam Anesz,en niet Cora's eigen achternaam. Btw, Jaap heet Amesz.
Lees mijn vorige post.quote:
Misschien omdat Jaap bekend is en Cora niet (of minder). Dus onbekenden zullen misschien wel op Anesz zoeken en niet op 'van slooten'. Maar verder boeit het ook voor geen meter trouwensquote:Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, hij zit ook in de redactie. Dit weet ik dan weer door het taartincident. Hij had een mailtje gestuurd naar de beheerder van Now Live.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:06 schreef maril het volgende:
Is polo misschien een bijnaam voor politie.
Tuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 12:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
Heel erg Off-topic:@ Beequeen: Ik denk dat het nu echt bijna zover is. Ze heeft veel geslapen afgelopen week en is nu erg onrustig.... Hou je het ook in de gaten?
Mij ook niet, maar ik speur graag.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien omdat Jaap bekend is en Cora niet (of minder). Dus onbekenden zullen misschien wel op Anesz zoeken en niet op 'van slooten'. Maar verder boeit het ook voor geen meter trouwens
Klopt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:11 schreef noekje het volgende:
Er wordt hevig gefluisterd onder de dekens. Ik denk dat het Amanda en Brian zijn.
Is dat zo? Dan zet ik alles even op MUTE. Bedankt voor de tipquote:
Gelukkig, voelde me al een beetje een eenzame bioloog..quote:
Pssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:
Kunnen we geen COS aanmaken over de zee-arend webcam? Ik voel een sterke drang om erover te pratenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
Deze stream is mooier, de zeearens staat op het punt om uit te vliegen. Ik hoop dat het geen spam is.![]()
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}
Nou, eerst leek het alsof Brian zich van Amanda afdraaide maar hij heeft zich toch naar haar toe gedraaid.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zet ik alles even op MUTE. Bedankt voor de tip![]()
![]()
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik kijk naar dat gedoe onder die warme dekbedden.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, eerst leek het alsof Brian zich van Amanda afdraaide maar hij heeft zich toch naar haar toe gedraaid.
Wel fijn dat hij het nu kan zonder een glaasje water te moeten halen.
Super spannend idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
Deze stream is mooier, de zeearend staat op het punt om uit te vliegen. Ik hoop dat het geen spam is.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik kijk naar dat gedoe onder die warme dekbedden.
Je kunt gewoon een topic openen op FOK hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kunnen we geen COS aanmaken over de zee-arend webcam? Ik voel een sterke drang om erover te praten![]()
Dit staat er nu op de Tien-site:quote:Op zondag 1 juli 2007 10:54 schreef Marrije het volgende:
-edit- het schijnt toch dat Jaap niet slaapwandelde, hij was echt in paniek, hij schijnt gezegd te hebben dat er iets was gebeurd wat nog erger was dan de dood van zijn broer en dat als ie dit vantevoren had geweten dat ie nooit dgk was ingegaan. Waar het over gaat weet niemand en Jaap mag er niet over praten.
Een heel subforum staat tot je beschikking!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kunnen we geen COS aanmaken over de zee-arend webcam? Ik voel een sterke drang om erover te praten![]()
Had Roevka al geplaatst om 12.11 uur.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit staat er nu op de Tien-site:
11:31 - Zware nacht voor Jaap...
Heeft ze dat gewonnen? Wow die chick begin ik zwaar okay te vinden. Lef, bijdehand, slim.......en de rest maar zeiken over haar lichaam! Fuck af, misschien iets te gespierde benen en schouders. Maar dat vind ik 1000x beter dan blubber billen en dril benen en een pudding buik. Ze is gewoon ok!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Die aflevering van Fear Factor die Lieke gewonnen heeft, zou ik best nog een keer willen zien trouwens. Zal wel erg moeilijk worden aangezien het al 5 jaar geleden is.
Het ziet er nogal onrustig uit, onder de dekbedden.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken. Wat zijn ze toch aan het doen??
Ze heeft ook meegedaan aan die fitness-wedstrijd op RTL dacht ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:25 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft ze dat gewonnen? Wow die chick begin ik zwaar okay te vinden. Lef, bijdehand, slim.......en de rest maar zeiken over haar lichaam! Fuck af, misschien iets te gespierde benen en schouders. Maar dat vind ik 1000x beter dan blubber billen en dril benen en een pudding buik. Ze is gewoon ok!
Hij is zelf weg gelopenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:
Die vriend van Jaap heeft blijkbaar allemaal negatieve dingen over Talpa/Tien gezegd en daarna hebben we hem niet meer gezien. Verwijderd door de redaktie? Want ik neem aan dat dat de persoon is waar Natasja etc niet over mag praten...
nee ik heb hem ook eens gepost hier en iedereen vond het top. nou ja velen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
Deze stream is mooier, de zeearend staat op het punt om uit te vliegen. Ik hoop dat het geen spam is.![]()
quote:
Denk dat dat gewoon speculatie was en dat er geen ruiten ingegooid zijn. Ik acht de kans groter dat het iets met de bruiloft en die vriend van gisteren te maken heeft, het is gewoon net ietsjes te toevallig dat dit allemaal binnen 24 uur gebeurd. Voor het ingooien van iemands ruit hoef je Jaap niet de hele dag op een streamlock te zetten...quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef Adothehague het volgende:
Kan het niet iets te maken hebben met waar Cora woont? Aangezien Brian het adres heeft verteld moet het wel iets met Cora zijn aangezien hij zielsveel om haar geeft wat ik altijd hoor. Maar dit weet ik natuurlijk niet maar het zou best kunnen omdat die achterlijke brian dat adress heeft verteld. Dat hij er niet over wil praten maakt het vreemder aangezien je over iemands dood toch wel iets kan loslaten. En hij zei dat dit veel erger is.
Heeft ie dat zelf gezegd? Als hij weggestuurt is door de redaktie dan gaan ze natuurlijk niet zeggen "we hebben hem weggestuurt omdat ie negatief over ons programma was", dan is het meer voor de handliggend dat ze zeggen dat ie zelf weggegaan is...quote:Op zondag 1 juli 2007 12:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hij is zelf weg gelopen
Maar goed dat Beequeen alles nog een keer controleert!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]Ik kwam het tegen bij Tien, en dacht nog: eerst even checken of het al geplaatst is. Omwille van de snelheid koos ik ervoor om even op trefwoord te zoeken: Het eerst woord van de titel van het stukje: "Zware". Geen hits.
Dus gepost.
Blijkt dat akveor de titel er niet bij heeft geplaatst.![]()
Cora wist al dat Brian dit had gedaan, maar gaf desondanks tóch bij Jaap aan dat hij Brian's kant moest kiezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef Adothehague het volgende:
Kan het niet iets te maken hebben met waar Cora woont? Aangezien Brian het adres heeft verteld moet het wel iets met Cora zijn aangezien hij zielsveel om haar geeft wat ik altijd hoor. Maar dit weet ik natuurlijk niet maar het zou best kunnen omdat die achterlijke brian dat adress heeft verteld. Dat hij er niet over wil praten maakt het vreemder aangezien je over iemands dood toch wel iets kan loslaten. En hij zei dat dit veel erger is.
Wil je niet chocola in deze context gebruiken...?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken. Wat zijn ze toch aan het doen??
Nee toch? Hij wilde niet meedoen en was hoogst verontwaardigt hoe de soldaten hem behandelden. Ik dacht dat hij de poort uitrende?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:
Die vriend van Jaap heeft blijkbaar allemaal negatieve dingen over Talpa/Tien gezegd en daarna hebben we hem niet meer gezien. Verwijderd door de redaktie? Want ik neem aan dat dat de persoon is waar Natasja etc niet over mag praten...
Dat zou het idd ook weleens kunnen zijn. Maar als dat zo is zullen we het snel genoeg weten want dan gaat hij dus niet meer afvallen en niet op huwelijksreis.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Cora wist al dat Brian dit had gedaan, maar gaf desondanks tóch bij Jaap aan dat hij Brian's kant moest kiezen.
Het blijft pure speculatie, maar ik gok er op dat Cora niet meer wil trouwen n.a.v. wat ze op TV van Jaap heeft gezien. En Jaap neemt het de redactie kwalijk dat hij "zo slecht neer wordt gezet".
Bespaar me de details, dit zijn de momenten dat ik een vreugdedansje maak zonder streamsquote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
Vaginaal lukt het dus weer niet, dan maar anaal, denkt Brian.
Nou als het je blij maakt zal ik die van jou nog een keertje lezen, goed?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]Ik kwam het tegen bij Tien, en dacht nog: eerst even checken of het al geplaatst is. Omwille van de snelheid koos ik ervoor om even op trefwoord te zoeken: Het eerst woord van de titel van het stukje: "Zware". Geen hits.
Dus gepost.
Wees blij dat het er maar twee zijn!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
Godver streams zet ik voor het eerst na een dag aan en hoppa liggen er weer twee te neuken.
Dat doet hij toch echt zelf.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Cora wist al dat Brian dit had gedaan, maar gaf desondanks tóch bij Jaap aan dat hij Brian's kant moest kiezen.
Het blijft pure speculatie, maar ik gok er op dat Cora niet meer wil trouwen n.a.v. wat ze op TV van Jaap heeft gezien. En Jaap neemt het de redactie kwalijk dat hij "zo slecht neer wordt gezet".
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
Dus gepost.
Gaat het een beetje met je benauwdheid?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
Vaginaal lukt het dus weer niet, dan maar anaal, denkt Brian.
Die gast liep zelf weg, richting de poortquote:Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft ie dat zelf gezegd? Als hij weggestuurt is door de redaktie dan gaan ze natuurlijk niet zeggen "we hebben hem weggestuurt omdat ie negatief over ons programma was", dan is het meer voor de handliggend dat ze zeggen dat ie zelf weggegaan is...
Ik meen hier wat sarcasme te horen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef demins het volgende:
[..]
Maar goed dat Beequeen alles nog een keer controleert!![]()
Vooral Amanda, die hoor je nooit een kreuntje geven. Behalve die keer dat Huub haar aan het beffen was.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
Ik vind het ook zo knap dat die 2 altijd geluidloos neuken.
Kan me niet voorstellen dat Amanda "geniet" van de anale seks. In porno-films maken ze eerst de anus goed schoon met een reinigend glijmiddel en zetten ze een buttplug om de anus op te rekken. Amanda doet geen van beide, dus dat moet best wel pijn doen. Of misschien is juist die pijn hetgene waar ze op kickt?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:
Vooral Amanda, die hoor je noot een kreuntje geven. Behalve die keer dat Huub haar aan het beffen was.![]()
Ze stond vanmorgen vleugel-/vliegoefeningen te doenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
Geen idee, bij mij komt daar alleen iets uit en gaat er niets in!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Amanda "geniet" van de anale seks. In porno-films maken ze eerst de anus goed schoon met een reinigend glijmiddel en zetten ze een buttplug om de anus op te rekken. Amanda doet geen van beide, dus dat moet best wel pijn doen. Of misschien is juist die pijn hetgene waar ze op kickt?
Natuurlijk, als Jaap zich als een koorknaapje gedraagt, wordt het lastig om hem slecht neer te zetten. Maar dat de redactie flink kan sturen, weten we allemaal.quote:
Het lijkt er wel een beetje op dat ze Huub op een zijspoor willen plaatsen. Daarnaast de geruchten dat het allemaal wat minder moet. RTL Jaap is al geboren en Huub heeft eigenlijk weinig gedaan afgelopen week.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is Jaap ook niet blij dat ie vriendjes moet spelen met Dennis.
Niet volgens Scanquote:Op zondag 1 juli 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk, als Jaap zich als een koorknaapje gedraagt, wordt het lastig om hem slecht neer te zetten. Maar dat de redactie flink kan sturen, weten we allemaal.
Sterker nog Huub heeft er niets meer te doen. Motorrijlessen zijn er niet gekomen voor hem. DJ lessen zijn afgeblazen, zangles, acteerles. Hij hangt de hele dag beetje in het rond.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op dat ze Huub op een zijspoor willen plaatsen. Daarnaast de geuchten dat het allemaal wat minder moet. RTL Jaap is al geboren en Huub heeft eigenlijk weinig gedaan afgelopen week.
Tuurlijk, maar van wie komen die idiote plannen, ik neem aan van Jaap. Jaap is een absolute miscast, ze hadden hem nooit in die Kooi moeten zetten. Hij is een gevaar voor zichzelf en zeker voor vrouwen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk, als Jaap zich als een koorknaapje gedraagt, wordt het lastig om hem slecht neer te zetten. Maar dat de redactie flink kan sturen, weten we allemaal.
Ik roep al vanaf dag 1 dat de redactie wel enigszins stuurt, dus ga nou niet zeggen dat dat niet zo is.quote:
Okee, verkeerd begrepen dus, ik dacht dat jij dacht dat er ook niet gestuurd werd.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf dag 1 dat de redactie wel enigszins stuurt, dus ga nou niet zeggen dat dat niet zo is.
Ik ben er alleen wel van overtuigd dat er geen script is (wat ook niet zo is, want anders hoeven ze geen toestemming voor acties te vragen) en ook zo ongeveer 98% van alle andere 'conspiracies' flauwekul is.
Riri heeft een filmpje maar ze zou nog kijken of ze het op youtube kon zetten.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:45 schreef F04 het volgende:
iemand filmpje van Jaap gisteren?
Datzelfde bericht stond gisteren ook in Villa Vandaag, check maar. Stelletje amateurs.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
12:09 - Tweede nachtje
Het tweede nachtje van Nadia zit er bijna op. Zou de Miljonaire al gewend zijn aan het luxe grote bed? En wat te denken van haar bedpartner? Was dat gister nog Natasia, vannacht kroop ze lekker bij Dennis in bed. Wat dat betreft valt er nog niet veel te wennen… Voorlopig verkeert ze nog in dromenland…
Bron 10
Ze lag toch gewoon bij Natas
Die gozer kan zo op FOK komen posten met zijn opmerkingenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:49 schreef schatje het volgende:
Ook suggereerde die gozer dat Jaap enkel als kijkcijferkanon werd gebruikt.
Ik hoorde Jaap wel zeggen dat ie een hekel aan de tuinman heeft.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef CoT het volgende:
Als hint gaf die de naam "Ton", maar Jaap snapte niet wat die bedoelde
Misschien het winnen van een ton?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef CoT het volgende:
Als hint gaf die de naam "Ton", maar Jaap snapte niet wat die bedoelde
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf dag 1 dat de redactie wel enigszins stuurt, dus ga nou niet zeggen dat dat niet zo is.
Ik ben er alleen wel van overtuigd dat er geen script is (wat ook niet zo is, want anders hoeven ze geen toestemming voor acties te vragen) en ook zo ongeveer 98% van alle andere 'conspiracies' flauwekul is.
De kijkcijfers wijzen anders uit.quote:
Leven?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
De kijkcijfers wijzen anders uit.
En persoonlijk vind ik Jaap zéker geen miscast, maar iemand die leven in de brouwerij brengt.
Oke dan, thanx!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel subforum staat tot je beschikking!
Flora & Fauna
Wie weet waar Tilly en de yogajuf zich buiten de kooi mee bezig houden?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:58 schreef Inukshuk het volgende:
Alles aan de gouden kooi is een beetje vaag. Een tijdje geleden stond er in de krant dat de zaak waar Jaap zijn pakken van kreeg over de kop was gegaan. Nu bleek dat de eigenaar de zaak had verkocht aan een andere zakenman ene T.P. uit het hoge noorden, die al heel veel zaken kapot heeft zien gaan, en zelfs al eens een tijdje in een echte kooi heeft mogen wonen vanwege dat dus.
Maar dat is nog niet alles, de zoon van de zakenman T.P. heeft een bedrijf wat weer goederen gaat leveren voor Tien/Talpa. Ik sta toch iedere keer weer verbaasd dat iemand zoals Tilly en de Yoga juf zich nog opgeven voor dit soort programma's, want blijkbaar via de crimi-sfeer in NL is het ouwe jongens krentebrood daar achter die tralies van DGK.
er zijn mensen die bij sex nooit veel geluid maken, en dat heeft niet met genieten of niet genieten te maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooral Amanda, die hoor je nooit een kreuntje geven. Behalve die keer dat Huub haar aan het beffen was.![]()
illegaal rozeblaadjes jatten uit de gemeente tuin om thee van te trekken heb ik via via vernomen... crimi bendequote:Op zondag 1 juli 2007 13:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet waar Tilly en de yogajuf zich buiten de kooi mee bezig houden?
Waarom een sekslijn bellen als je naar de gouden kooi kunt kijken?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er zijn mensen die bij sex nooit veel geluid maken, en dat heeft niet met genieten of niet genieten te maken.
begrijp ook niet dat als er bewoners liggen te krikken dat streamers nog naar de geluiden willen luisteren, ik zou zeggen als je daarop kickt bel een sexlijn, ik zou het niet voorover hebben maar voor ieder wat wils
ieuwww die mitch...........quote:Op zondag 1 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Iemand deze al gezien?
http://goudenkooi.headlin(...)ch-zijn-ze-een-stel/
Tilly heeft verschillende nagelstudio's en Nancy haar eigen Yogacentrum.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet waar Tilly en de yogajuf zich buiten de kooi mee bezig houden?
deze ochtend lijkt niet goed voor jaap, hij ziet er ietwat unhappy uit.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:03 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Goedemorgen Jaap..
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:47 schreef CoT het volgende:
Misschien heeft het wel hiermee te maken, van Nowlive, ik hoorde het ook:
Wat ik gisteren een beetje apart vond was het gesprek tussen Jaap en die Jelte. Ze liepen door de tuin en die Jelte deed heel vaag. Hij vertelde Jaap dat hij uit betrouwbare bronhad vernomen dat het al lang vast stond wie het programma ging winnen. En dat was niet Jaap.
Hij zei tegen Jaap dat hij nu al moest zorgen dat hij geld ging verdienen aan zichzelf. Hij vond het stom dat Tien alle rechten had. ZO ook bv van de foto's vande bruiloft. Die Jelte vond dat Jaap het beter voor zichzelf moest regelen.
En dan is er nog een twééde manier waarop er gestuurd wordt, namelijk: hoe mensen neer worden gezet in de uitzendingen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Dat er gestuurd wordt is ook helemaal geen geheim en wordt zelf ook gewoon toegegeven dat het gebeurt door DGK_Redaktie.
Al ben ik wel van mening dat het sturen vandaag de dag een stuk meer is dan in het begin... Zeg maar dat vanaf Huub erin is...
geen idee, ik vind beide opties niet interessant, eerlijk gezegd kijk ik voornamelijk naar DGK voor de ruzies, het liefste met veel geschreeuw en geweld. en uiteraard voor amandaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom een sekslijn bellen als je naar de gouden kooi kunt kijken?![]()
Wat probeer je eigenlijk te zeggen nu?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:58 schreef Inukshuk het volgende:
Alles aan de gouden kooi is een beetje vaag. Een tijdje geleden stond er in de krant dat de zaak waar Jaap zijn pakken van kreeg over de kop was gegaan. Nu bleek dat de eigenaar de zaak had verkocht aan een andere zakenman ene T.P. uit het hoge noorden, die al heel veel zaken kapot heeft zien gaan, en zelfs al eens een tijdje in een echte kooi heeft mogen wonen vanwege dat dus.
Maar dat is nog niet alles, de zoon van de zakenman T.P. heeft een bedrijf wat weer goederen gaat leveren voor Tien/Talpa. Ik sta toch iedere keer weer verbaasd dat iemand zoals Tilly en de Yoga juf zich nog opgeven voor dit soort programma's, want blijkbaar via de crimi-sfeer in NL is het ouwe jongens krentebrood daar achter die tralies van DGK.
Je mammie zal de 06 lijnen wel geblokeerd hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geen idee, ik vind beide opties niet interessant, eerlijk gezegd kijk ik voornamelijk naar DGK voor de ruzies, het liefste met veel geschreeuw en geweld. en uiteraard voor amanda
hahahaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mammie zal de 06 lijnen wel geblokeerd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |