ach ja zelfs prinsesjes maken wel fouten, dat is menselijk, die lieverdquote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, als je zusje wordt verneukt dan moet ze die vent dumpen maar als ze zelf wordt verneukt dan natuurlijk gewoon doorgaan, precies iets voor een prinsesje![]()
Ja, het klinkt heel erg gemeend iddquote:Op zondag 1 juli 2007 11:29 schreef noekje het volgende:
Amanda schreeuwt dat ze hele erge kippenvel krijgt.
De gevoeligheid van dat meisje hoor je echt door het geschreeuw heen.![]()
Hell hath no fury like a woman scorned!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ach ja zelfs prinsesjes maken wel fouten, dat is menselijk, die lieverd
Tja, dat weten we dus niet. Maar het schijnt erg te zijn.quote:
Oei, de verkeerde autoquote:Op zondag 1 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hell hath no fury like a woman scorned!
[afbeelding]
Maar zoiets zegt Jaap wel vaker. Je weet nooit of je het serieus moet nemen. Dat is het nadeel van een type als Jaap.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef riri het volgende:
hij riep gisteren toen die begon te schreeuwen...ik vermoord ze,ik vermoord ze
Vannacht riep hij wel steeds Cora breek, teringlijers etc.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:29 schreef braaksel het volgende:
Heeft Cora 'm verlaten?
Ga nou niet te ver.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef akveor het volgende:
Wieet iemand nog welke plaats Cora woont? Misschien staat er iets bij politeiberichten.
Brian zou het je zo kunnen vertellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef akveor het volgende:
Wieet iemand nog welke plaats Cora woont? Misschien staat er iets bij politeiberichten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef noekje het volgende:
Cora vreemdgegaan zegt Amanda?
Natas: je weet het niet
Amanda: Huub en Lieke er zeker de hele tijd omheen.
Oh God Amanda, rancuneus kutkreng!
ongeveer een uur van Eemnes maar ik weet niet waarquote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef akveor het volgende:
iemand ?????quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom heeft Nadia niet bij Denis geslapen ????
wie is favorietje en polo?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:33 schreef ericahysterica het volgende:
favorietje en polo ineens iin het huis (N)
O wat is ze toch begaan met iedereen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "En Huub en Lieke natuurlijk de hele tijd er omheen?"
Jij wordt milder naarmate je ouder wordt, he?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!
en zei dat ie graag de huwelijksreis naar egypte zou willen verkloten (toen die drill instructor zei dit doe je voor jaap zodat hij naar egypte kan, dat wil je toch niet verkloten, toen zei die gozer dat wil ik juist wél!)quote:Op zondag 1 juli 2007 11:34 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, doet me denken aan de brief die Bart kreeg. En wel heel toevallig dat dit gebeurd 1 week voor de bruiloft, en dat die beste vriend wegging gisteren...
joehoe, iemand ????quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom heeft Nadia niet bij Denis geslapen ????
Favorietje is waarschijnlijk Stein, want lijkt me sterk dat Huub Deborah als 'favorietje' zou aanduiden. Geen idee wie polo is...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef maril het volgende:
wie is favorietje en polo?
Kan niet. Holleeder zit nog vast.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Misschien is Cora ontvoerd?? Haar adres is genoemd..
Op de één of andere manier ligt Dennis hier niet zo goed. Hij wordt vaak gemute enzo ..dus reken niet teveel op antwoorden als je een vraag stelt over Dennis. Ik weet het iig niet en ik wil het ook niet weten.quote:
Via utjoep of tinypicquote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef riri het volgende:
ik heb gisteren die toestand opgenomen met jaap....hoe plaats je zoiets zodat anderen het kunnen zien?
clipser of Youtubequote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef riri het volgende:
ik heb gisteren die toestand opgenomen met jaap....hoe plaats je zoiets zodat anderen het kunnen zien?
Dank jequote:Op zondag 1 juli 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier ligt Dennis hier niet zo goed. Hij wordt vaak gemute enzo ..dus reken niet teveel op antwoorden als je een vraag stelt over Dennis. Ik weet het iig niet en ik wil het ook niet weten.
Aah mooi, dat zocht ikquote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef riri het volgende:
Zoiets roep je niet als beste vriend, en zeker niet waar iedereen het kan horen. Dus dit hele gedoe is gespeeld. Die hele brijloft is gewoon van A tot Z gescript, het was nooit de bedoeling dat ie door zou gaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef Marrije het volgende:
en zei dat ie graag de huwelijksreis naar egypte zou willen verkloten (toen die drill instructor zei dit doe je voor jaap zodat hij naar egypte kan, dat wil je toch niet verkloten, toen zei die gozer dat wil ik juist wél!)
YouTube?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:36 schreef riri het volgende:
Was ook echt een rare gast hoor. Al voor de bootcamp deed hij hele vage uitspraken.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zoiets roep je niet als beste vriend, en zeker niet waar iedereen het kan horen. Dus dit hele gedoe is gespeeld. Die hele brijloft is gewoon van A tot Z gescript, het was nooit de bedoeling dat ie door zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |