Advies?!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:20 schreef robert2006 het volgende:
amanda geeft haar zusje advies, lief!
Wat zegt ze?quote:
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Debora heeft alle spullen van haar vreemdgaande relatie in de gracht gegooid.
Ja dat als hij vreemdgaat dat ze er maar beter klaar mee kan zijn en dat ze zich geen hoofdpijn moest maken als Amanda niet thuis isquote:Op zondag 1 juli 2007 11:20 schreef robert2006 het volgende:
amanda geeft haar zusje advies, lief!
Iets van je kunt het beter netjes afsluiten en zijn spullen in vuilniszakken doen....quote:
Dat Deborah de spullen van haar ex niet in de gracht moet gooien, maar moet inpakken en laten ophalen.quote:
Sorry!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.
Maar wat eenfamilie zeg,.
... en die vuilniszakken dan in de hens steken en hem de rest van zijn leven stalken?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
Iets van je kunt het beter netjes afsluiten en zijn spullen in vuilniszakken doen....
Je hoort echt dat die twee zussen samen qua IQ nog niet aan de 100 komenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.
Maar wat eenfamilie zeg,.
klinkt als......??quote:Op zondag 1 juli 2007 11:21 schreef ericahysterica het volgende:
hij is erg klampvast weet je, maar als hij alcohol opheeft kan hij vreemdgaan weet je.
...
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zal wel de hele avond 'sterruf jonguh' weet je hebben geroepen tegen die vriend weet je, op wie ze wel gek is weet je maar nu is het voor hem 10 anderen.weet je
Volgens mij kom je daar nog niet aan wanneer je ook het IQ van mamma en die andere zus erbij optelt...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Je hoort echt dat die twee zussen samen qua IQ nog niet aan de 100 komen
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
... en die vuilniszakken dan in de hens steken en hem de rest van zijn leven stalken?
Of draaf ik nu door?
Precies, als je zusje wordt verneukt dan moet ze die vent dumpen maar als ze zelf wordt verneukt dan natuurlijk gewoon doorgaan, precies iets voor een prinsesjequote:Op zondag 1 juli 2007 11:24 schreef robert2006 het volgende:
amanda is wijs, wat is het toch een schattig prinsesje
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zal wel de hele avond 'sterruf jonguh' hebben geroepen tegen die vriend, op wie ze wel gek is maar nu is het voor hem 10 anderen.
Zou Jaap erachter gekomen zijn dat Cora niet echt van hem houdt ofzo ??quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef noekje het volgende:
Jaap, als ik had geweten wat ik nu weet dan was ik nooit de kooi ingegaan.
Zou die vriend iets verteld hebben achter ofzo? Die vage gast.
Ik denk dat er wel echt iets aan de hand is. Als het gespeeld zou zijn dan was er geen streamlock geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Jaap weet je nooit of het echt, of een deel van een toneelspel is.
Maar hij heeft de afgelopen dagen wel meerdere keren geklaagd in de trend van dat hij teveel instructies moet opvolgen.
Jaapquote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef Kinga het volgende:
Over wie hebben ze het nou?
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!
Wat gedaan heeft?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat die vriend van Jaap die tijdens boot camp is weggegaan het gedaan heeft.
Amanda: "Jeetje, wat een dilemma's allemaal"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |