Hier leveren wij Commentaar Op de Streamsquote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit staat er nu op de Tien-site:
11:31 - Zware nacht voor Jaap...
Jaap heeft gisteravond flink wat tranen gestort. De Miljonair was aardig overstuur, maar wil niet loslaten waarom. “Ik heb hem nog nooit zo overstuur gezien”, zegt Natasia bezorgd tegen Amanda en Brian. De drie tasten in het duister over de reden. “Ik vind het zo erg voor Jaap”, zegt Amanda meelevend. “Het heeft te maken met Cora, maar je weet het gewoon niet. Het kan echt van alles zijn, schat!”, speculeert Natasia. Zal Jaap zijn mede-Miljonairs vandaag wel in vertrouwen nemen?
Ik ben in staat om er een paar uur vrij voor te nemen, dat wordt zoooooooo genietenquote:Op zondag 1 juli 2007 10:51 schreef 2live het volgende:
[..]
vooral Natas kwam bijna klaar van Lieke, maar dat zijn ze vandaag alweer vergeten hoor.![]()
Tegenactie; ik las dat Amanda op Jaaps bruiloft wil dansen, want Brian vond dat Lieke haar na-aapte.
Nou Lieke heeft meer klasse in 1 teen als Amanda in heel haar lichaam, dus kom maar op!
Amanda die het uitgekauwde, ongeïnspireerde Teaser-dansje op je bruiloft doet... Hoe slecht kun je je huwelijk beginnen.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:51 schreef 2live het volgende:
Tegenactie; ik las dat Amanda op Jaaps bruiloft wil dansen, want Brian vond dat Lieke haar na-aapte.
Nou Lieke heeft meer klasse in 1 teen als Amanda in heel haar lichaam, dus kom maar op!
Het meest trieste is uiteraard nog dat de 'wraak' is dat Amanda Lieke die Amanda nadoet, nadoet. Of zoietsquote:Op zondag 1 juli 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Brian vond dat Lieke Amanda nadeed? Die jonguh ging helemaal uit z'n dak met zijn fototoestel. Heb ik hem bij Amanda niet zien doen ooit.
omg, die moest ik even een paar keer lezen... maar zoiets gaat het idd worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het meest trieste is uiteraard nog dat de 'wraak' is dat Amanda Lieke die Amanda nadoet, nadoet. Of zoiets.
Allemaal gis werk, en Jaap is vandaag nog niet in beeld geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:11 schreef scanman01 het volgende:
Dus wat er staat in het andere topic over Jaap is flauwekul?
Er staat 00.:05:00 op het plasma. Zij heeft ook vast 5 minuten nodig om haar 24u aan te vragen."ik wil graag mijn 24sec aan...oh kut...ik wil graag mijn 20 uur aanvragen..oooh sterf jonguh etc.."quote:Op zondag 1 juli 2007 11:09 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda eindelijk haar 24 uur aanvragen??!!!!!!!
en de klok looptquote:Op zondag 1 juli 2007 11:14 schreef braaksel het volgende:
Heerlijk, Amanda houdt d'r waffel dicht!
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:14 schreef Marrije het volgende:
Tot mijn genoegen zie ik dat amanda nog steeds niet uit de zuur-modus is gekomen
hij is vreemd gegaanquote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Debora, het gaat fout met haar relatie.
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar erger, denk ik. Nadia heeft aangegeven dat ze buiten het getut niets met Amanda gemeen heeft en dat ze haar verre van classy vindt. Nu nog even wat pijnlijke pijltjes op Brian richten en Amanda wordt Para Pussy.
Want voor je het weet, weet je, vlieg je er zelf achteraan, weet je.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:19 schreef ericahysterica het volgende:
Ze denkt erover omdat allemaal in de gracht te pleuren weet je....maar ja dat kan ze ook weer niet maken weet je.
Advies?!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:20 schreef robert2006 het volgende:
amanda geeft haar zusje advies, lief!
Wat zegt ze?quote:
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Debora heeft alle spullen van haar vreemdgaande relatie in de gracht gegooid.
Ja dat als hij vreemdgaat dat ze er maar beter klaar mee kan zijn en dat ze zich geen hoofdpijn moest maken als Amanda niet thuis isquote:Op zondag 1 juli 2007 11:20 schreef robert2006 het volgende:
amanda geeft haar zusje advies, lief!
Iets van je kunt het beter netjes afsluiten en zijn spullen in vuilniszakken doen....quote:
Dat Deborah de spullen van haar ex niet in de gracht moet gooien, maar moet inpakken en laten ophalen.quote:
Sorry!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.
Maar wat eenfamilie zeg,.
... en die vuilniszakken dan in de hens steken en hem de rest van zijn leven stalken?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
Iets van je kunt het beter netjes afsluiten en zijn spullen in vuilniszakken doen....
Je hoort echt dat die twee zussen samen qua IQ nog niet aan de 100 komenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wou ze, Amanda zegt dat ze dat niet moet doen.
Maar wat eenfamilie zeg,.
klinkt als......??quote:Op zondag 1 juli 2007 11:21 schreef ericahysterica het volgende:
hij is erg klampvast weet je, maar als hij alcohol opheeft kan hij vreemdgaan weet je.
...
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zal wel de hele avond 'sterruf jonguh' weet je hebben geroepen tegen die vriend weet je, op wie ze wel gek is weet je maar nu is het voor hem 10 anderen.weet je
Volgens mij kom je daar nog niet aan wanneer je ook het IQ van mamma en die andere zus erbij optelt...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Je hoort echt dat die twee zussen samen qua IQ nog niet aan de 100 komen
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
... en die vuilniszakken dan in de hens steken en hem de rest van zijn leven stalken?
Of draaf ik nu door?
Precies, als je zusje wordt verneukt dan moet ze die vent dumpen maar als ze zelf wordt verneukt dan natuurlijk gewoon doorgaan, precies iets voor een prinsesjequote:Op zondag 1 juli 2007 11:24 schreef robert2006 het volgende:
amanda is wijs, wat is het toch een schattig prinsesje
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zal wel de hele avond 'sterruf jonguh' hebben geroepen tegen die vriend, op wie ze wel gek is maar nu is het voor hem 10 anderen.
Zou Jaap erachter gekomen zijn dat Cora niet echt van hem houdt ofzo ??quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef noekje het volgende:
Jaap, als ik had geweten wat ik nu weet dan was ik nooit de kooi ingegaan.
Zou die vriend iets verteld hebben achter ofzo? Die vage gast.
Ik denk dat er wel echt iets aan de hand is. Als het gespeeld zou zijn dan was er geen streamlock geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Jaap weet je nooit of het echt, of een deel van een toneelspel is.
Maar hij heeft de afgelopen dagen wel meerdere keren geklaagd in de trend van dat hij teveel instructies moet opvolgen.
Jaapquote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef Kinga het volgende:
Over wie hebben ze het nou?
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Banden lek prikken van z'n auto, met grafitti overal neerkalken wat een loser hij en dat wijf zijn en dat wijf op d'r muil timmeren en kaal scheren!
Wat gedaan heeft?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Natasia denkt dat die vriend van Jaap die tijdens boot camp is weggegaan het gedaan heeft.
Amanda: "Jeetje, wat een dilemma's allemaal"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |