Mij ook niet, maar ik speur graag.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien omdat Jaap bekend is en Cora niet (of minder). Dus onbekenden zullen misschien wel op Anesz zoeken en niet op 'van slooten'. Maar verder boeit het ook voor geen meter trouwens
Klopt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:11 schreef noekje het volgende:
Er wordt hevig gefluisterd onder de dekens. Ik denk dat het Amanda en Brian zijn.
Is dat zo? Dan zet ik alles even op MUTE. Bedankt voor de tipquote:
Gelukkig, voelde me al een beetje een eenzame bioloog..quote:
Pssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:
Kunnen we geen COS aanmaken over de zee-arend webcam? Ik voel een sterke drang om erover te pratenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
Deze stream is mooier, de zeearens staat op het punt om uit te vliegen. Ik hoop dat het geen spam is.![]()
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}
Nou, eerst leek het alsof Brian zich van Amanda afdraaide maar hij heeft zich toch naar haar toe gedraaid.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zet ik alles even op MUTE. Bedankt voor de tip![]()
![]()
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik kijk naar dat gedoe onder die warme dekbedden.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, eerst leek het alsof Brian zich van Amanda afdraaide maar hij heeft zich toch naar haar toe gedraaid.
Wel fijn dat hij het nu kan zonder een glaasje water te moeten halen.
Super spannend idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
Deze stream is mooier, de zeearend staat op het punt om uit te vliegen. Ik hoop dat het geen spam is.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik kijk naar dat gedoe onder die warme dekbedden.
Je kunt gewoon een topic openen op FOK hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kunnen we geen COS aanmaken over de zee-arend webcam? Ik voel een sterke drang om erover te praten![]()
Dit staat er nu op de Tien-site:quote:Op zondag 1 juli 2007 10:54 schreef Marrije het volgende:
-edit- het schijnt toch dat Jaap niet slaapwandelde, hij was echt in paniek, hij schijnt gezegd te hebben dat er iets was gebeurd wat nog erger was dan de dood van zijn broer en dat als ie dit vantevoren had geweten dat ie nooit dgk was ingegaan. Waar het over gaat weet niemand en Jaap mag er niet over praten.
Een heel subforum staat tot je beschikking!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kunnen we geen COS aanmaken over de zee-arend webcam? Ik voel een sterke drang om erover te praten![]()
Had Roevka al geplaatst om 12.11 uur.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit staat er nu op de Tien-site:
11:31 - Zware nacht voor Jaap...
Heeft ze dat gewonnen? Wow die chick begin ik zwaar okay te vinden. Lef, bijdehand, slim.......en de rest maar zeiken over haar lichaam! Fuck af, misschien iets te gespierde benen en schouders. Maar dat vind ik 1000x beter dan blubber billen en dril benen en een pudding buik. Ze is gewoon ok!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Die aflevering van Fear Factor die Lieke gewonnen heeft, zou ik best nog een keer willen zien trouwens. Zal wel erg moeilijk worden aangezien het al 5 jaar geleden is.
Het ziet er nogal onrustig uit, onder de dekbedden.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken. Wat zijn ze toch aan het doen??
Ze heeft ook meegedaan aan die fitness-wedstrijd op RTL dacht ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:25 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft ze dat gewonnen? Wow die chick begin ik zwaar okay te vinden. Lef, bijdehand, slim.......en de rest maar zeiken over haar lichaam! Fuck af, misschien iets te gespierde benen en schouders. Maar dat vind ik 1000x beter dan blubber billen en dril benen en een pudding buik. Ze is gewoon ok!
Hij is zelf weg gelopenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:
Die vriend van Jaap heeft blijkbaar allemaal negatieve dingen over Talpa/Tien gezegd en daarna hebben we hem niet meer gezien. Verwijderd door de redaktie? Want ik neem aan dat dat de persoon is waar Natasja etc niet over mag praten...
nee ik heb hem ook eens gepost hier en iedereen vond het top. nou ja velen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
Deze stream is mooier, de zeearend staat op het punt om uit te vliegen. Ik hoop dat het geen spam is.![]()
quote:
Denk dat dat gewoon speculatie was en dat er geen ruiten ingegooid zijn. Ik acht de kans groter dat het iets met de bruiloft en die vriend van gisteren te maken heeft, het is gewoon net ietsjes te toevallig dat dit allemaal binnen 24 uur gebeurd. Voor het ingooien van iemands ruit hoef je Jaap niet de hele dag op een streamlock te zetten...quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef Adothehague het volgende:
Kan het niet iets te maken hebben met waar Cora woont? Aangezien Brian het adres heeft verteld moet het wel iets met Cora zijn aangezien hij zielsveel om haar geeft wat ik altijd hoor. Maar dit weet ik natuurlijk niet maar het zou best kunnen omdat die achterlijke brian dat adress heeft verteld. Dat hij er niet over wil praten maakt het vreemder aangezien je over iemands dood toch wel iets kan loslaten. En hij zei dat dit veel erger is.
Heeft ie dat zelf gezegd? Als hij weggestuurt is door de redaktie dan gaan ze natuurlijk niet zeggen "we hebben hem weggestuurt omdat ie negatief over ons programma was", dan is het meer voor de handliggend dat ze zeggen dat ie zelf weggegaan is...quote:Op zondag 1 juli 2007 12:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hij is zelf weg gelopen
Maar goed dat Beequeen alles nog een keer controleert!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]Ik kwam het tegen bij Tien, en dacht nog: eerst even checken of het al geplaatst is. Omwille van de snelheid koos ik ervoor om even op trefwoord te zoeken: Het eerst woord van de titel van het stukje: "Zware". Geen hits.
Dus gepost.
Blijkt dat akveor de titel er niet bij heeft geplaatst.![]()
Cora wist al dat Brian dit had gedaan, maar gaf desondanks tóch bij Jaap aan dat hij Brian's kant moest kiezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef Adothehague het volgende:
Kan het niet iets te maken hebben met waar Cora woont? Aangezien Brian het adres heeft verteld moet het wel iets met Cora zijn aangezien hij zielsveel om haar geeft wat ik altijd hoor. Maar dit weet ik natuurlijk niet maar het zou best kunnen omdat die achterlijke brian dat adress heeft verteld. Dat hij er niet over wil praten maakt het vreemder aangezien je over iemands dood toch wel iets kan loslaten. En hij zei dat dit veel erger is.
Wil je niet chocola in deze context gebruiken...?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken. Wat zijn ze toch aan het doen??
Nee toch? Hij wilde niet meedoen en was hoogst verontwaardigt hoe de soldaten hem behandelden. Ik dacht dat hij de poort uitrende?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:
Die vriend van Jaap heeft blijkbaar allemaal negatieve dingen over Talpa/Tien gezegd en daarna hebben we hem niet meer gezien. Verwijderd door de redaktie? Want ik neem aan dat dat de persoon is waar Natasja etc niet over mag praten...
Dat zou het idd ook weleens kunnen zijn. Maar als dat zo is zullen we het snel genoeg weten want dan gaat hij dus niet meer afvallen en niet op huwelijksreis.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Cora wist al dat Brian dit had gedaan, maar gaf desondanks tóch bij Jaap aan dat hij Brian's kant moest kiezen.
Het blijft pure speculatie, maar ik gok er op dat Cora niet meer wil trouwen n.a.v. wat ze op TV van Jaap heeft gezien. En Jaap neemt het de redactie kwalijk dat hij "zo slecht neer wordt gezet".
Bespaar me de details, dit zijn de momenten dat ik een vreugdedansje maak zonder streamsquote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
Vaginaal lukt het dus weer niet, dan maar anaal, denkt Brian.
Nou als het je blij maakt zal ik die van jou nog een keertje lezen, goed?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]Ik kwam het tegen bij Tien, en dacht nog: eerst even checken of het al geplaatst is. Omwille van de snelheid koos ik ervoor om even op trefwoord te zoeken: Het eerst woord van de titel van het stukje: "Zware". Geen hits.
Dus gepost.
Wees blij dat het er maar twee zijn!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
Godver streams zet ik voor het eerst na een dag aan en hoppa liggen er weer twee te neuken.
Dat doet hij toch echt zelf.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Cora wist al dat Brian dit had gedaan, maar gaf desondanks tóch bij Jaap aan dat hij Brian's kant moest kiezen.
Het blijft pure speculatie, maar ik gok er op dat Cora niet meer wil trouwen n.a.v. wat ze op TV van Jaap heeft gezien. En Jaap neemt het de redactie kwalijk dat hij "zo slecht neer wordt gezet".
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
Dus gepost.
Gaat het een beetje met je benauwdheid?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
Vaginaal lukt het dus weer niet, dan maar anaal, denkt Brian.
Die gast liep zelf weg, richting de poortquote:Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft ie dat zelf gezegd? Als hij weggestuurt is door de redaktie dan gaan ze natuurlijk niet zeggen "we hebben hem weggestuurt omdat ie negatief over ons programma was", dan is het meer voor de handliggend dat ze zeggen dat ie zelf weggegaan is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |