Zullen er echt mensen zijn die die foto's kopen? Ik kan me het toch niet voorstellen. En niet omdat het om Cora gaat, maar sowieso dat soort foto's.quote:
Nee maar ik heb jaap ook nog niet in beeld gezien in zijn bed in de MB en ik zit hier ongeveer vanaf 7.30 uurquote:Op zondag 1 juli 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Maar is Jaap nog gewoon in de villa... of hebben ze hem tijdelijk laten gaan? Weet iemand dat?
Cora en Jaap zelf misschien en hun ouders?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zullen er echt mensen zijn die die foto's kopen? Ik kan me het toch niet voorstellen. En niet omdat het om Cora gaat, maar sowieso dat soort foto's.
volgens mij is hij niet meer gezien maar ik denk dat ie er nog isquote:Op zondag 1 juli 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Maar is Jaap nog gewoon in de villa... of hebben ze hem tijdelijk laten gaan? Weet iemand dat?
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
Het is raar. Mocht er iets aan het thuisfront gebeurt zijn met Cora dan is het vreemd dat er niet overgesproken mag worden. Het spel gaat er toch juist om dat de wannabee miljonair afwegingen moet maken of hij/zij er voor het thuisfront moet zijn? Maar misschien voelt de redactie zich wel gechanteerd mocht er werkelijk iets met Cora gebeurt zijn en wil daar op deze manier niet aan toe geven. Toch is het nog zo dat eerlijkheid en openheid vaak het verstandigst is.
klopt het ware verhaal komt toch wel uit en gebeurtenissen worden alleen maar extra beladen.
Vreemd dat die foto's staan onder de naam Anesz,en niet Cora's eigen achternaam. Btw, Jaap heet Amesz.quote:
Ja, met uitzondering van die natuurlijk. Maar daarvoor hoef je ze dus niet op die site te zetten alsof veel meer mensen er belang bij hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Cora en Jaap zelf misschien en hun ouders?
jawel , Cora van Slooten.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat die foto's staan onder de naam Anesz,en niet Cora's eigen achternaam. Btw, Jaap heet Amesz.
Schijnt van niet, want de hoge pieten zijn in de villa geweest en er waren streamlocks en ze mogen er niets over zeggen. Wel degelijk serieus dus, denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:00 schreef Kinga het volgende:
Wat ik heb begrepen uit die vorige COS, is dat Jaap gewoon slaapwandelde.
Dat was een aanname die niet correct was.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:00 schreef Kinga het volgende:
Wat ik heb begrepen uit die vorige COS, is dat Jaap gewoon slaapwandelde.
Ik bedoel onder Trefwoord zoekterm, daat staat Anesz.quote:
staat toch duidelijk bij van sloten.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat die foto's staan onder de naam Anesz,en niet Cora's eigen achternaam. Btw, Jaap heet Amesz.
Lees mijn vorige post.quote:
Misschien omdat Jaap bekend is en Cora niet (of minder). Dus onbekenden zullen misschien wel op Anesz zoeken en niet op 'van slooten'. Maar verder boeit het ook voor geen meter trouwensquote:Op zondag 1 juli 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, hij zit ook in de redactie. Dit weet ik dan weer door het taartincident. Hij had een mailtje gestuurd naar de beheerder van Now Live.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:06 schreef maril het volgende:
Is polo misschien een bijnaam voor politie.
Tuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 12:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
Heel erg Off-topic:@ Beequeen: Ik denk dat het nu echt bijna zover is. Ze heeft veel geslapen afgelopen week en is nu erg onrustig.... Hou je het ook in de gaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |