quote:Op zondag 1 juli 2007 11:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is dat boeiend om te weten dan? Nadia slaapt nou eenmaal bij Natasia.
Natuurlijk schat maar ik weet het écht niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las terug dat ze even bij Dennis in bed is gaan liggen en net zei Natasja dat Nadia had liggen woelen. Dus voor mn spelinzicht wil ik dat graag weten. Maar ik mag toch gewoon vragen stellen ? Ook over bewoners die hier niet zo goed liggen
![]()
Dat dacht ik ook tot Jaap begon te roepen........ Dit is nog erger dan de dood van mijn broer .......of zou hij echt zover gaan met acterenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zoiets roep je niet als beste vriend, en zeker niet waar iedereen het kan horen. Dus dit hele gedoe is gespeeld. Die hele brijloft is gewoon van A tot Z gescript, het was nooit de bedoeling dat ie door zou gaan.
Geeft niksquote:Op zondag 1 juli 2007 11:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Natuurlijk schat maar ik weet het écht niet.![]()
Eerst was Jaap er in gezet enkel en alleen omdat hij ging trouwen. Toen kon Jaap er niet uit worden gestemd want TIEN wil koste wat het kost het huwelijk in de gouden kooi... en nu is het allemaal gescript en was het nooit de bedoeling dat het huwelijk door zou gaan. Dat is fok.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zoiets roep je niet als beste vriend, en zeker niet waar iedereen het kan horen. Dus dit hele gedoe is gespeeld. Die hele brijloft is gewoon van A tot Z gescript, het was nooit de bedoeling dat ie door zou gaan.
Ja dat ging over het verkopen van de bruiloft enzo. Alsof het om Brad en Angelina gaat..quote:Op zondag 1 juli 2007 11:40 schreef CoT het volgende:
Die vriend was ook niet blij met Tien volgens mij, hij zei ook dat Jaap genaaid wordt door Tien
Waarom zou ze in vredesnaam bij Dennis slapen? Hij had zijn SJAALTJE niet eens om!quote:
voor het praatje bij Dennis in bed en voor de sex bij natasja in bed? of niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las terug dat ze even bij Dennis in bed is gaan liggen en net zei Natasja dat Nadia had liggen woelen. Dus voor mn spelinzicht wil ik dat graag weten. Maar ik mag toch gewoon vragen stellen ? Ook over bewoners die hier niet zo goed liggen
![]()
Ja, dat kán haast niet andersquote:Op zondag 1 juli 2007 11:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot Jaap begon te roepen........ Dit is nog erger dan de dood van mijn broer .......of zou hij echt zover gaan met acteren![]()
Nee, dat geloof ik niet. Waarom anders een streamlock als hij EmoJaap zou zijn? Dat zijn uitzendmomenten zelfs. Hij vindt echt iets heel erg.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot Jaap begon te roepen........ Dit is nog erger dan de dood van mijn broer .......of zou hij echt zover gaan met acteren![]()
Als de redaktie eens zou ophouden met stream/soundlocks en constant de bewoners te verbieden over dit soort onderwerpen te praten, dan hoeven we niet te speculeren over wat er nu precies aan de hand is...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Eerst was Jaap er in gezet enkel en alleen omdat hij ging trouwen. Toen kon Jaap er niet uit worden gestemd want TIEN wil koste wat het kost het huwelijk in de gouden kooi... en nu is het allemaal gescript en was het nooit de bedoeling dat het huwelijk door zou gaan. Dat is fok.![]()
tsjah er wordt hooguit een piepklein beetje bijgestuurd.....quote:Op zondag 1 juli 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst was Jaap er in gezet enkel en alleen omdat hij ging trouwen. Toen kon Jaap er niet uit worden gestemd want TIEN wil koste wat het kost het huwelijk in de gouden kooi... en nu is het allemaal gescript en was het nooit de bedoeling dat het huwelijk door zou gaan. Dat is fok.![]()
En kort daarna riep hij 'Ik ga ze vermoorden' en volgde een streamlock.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Godverdomme kutlijers. Cora breekt. Mooi, klootzak. Mooi, mooi. F*cking klootzak. Ik maak ze af. Tering, f*cking hell". En hij blijft het maar herhalen.
Uiteindelijk komen we daar toch wel achter gok ik zo. Internet gaat razendsnel en er hoeft maar één iemand iets te weten.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de redaktie eens zou ophouden met stream/soundlocks en constant de bewoners te verbieden over dit soort onderwerpen te praten, dan hoeven we niet te speculeren over wat er nu precies aan de hand is...
EENSCH en dan krijgen we eindelijk waar voor ons geld nl echte LIVEstreamsquote:Op zondag 1 juli 2007 11:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de redaktie eens zou ophouden met stream/soundlocks en constant de bewoners te verbieden over dit soort onderwerpen te praten, dan hoeven we niet te speculeren over wat er nu precies aan de hand is...
Wij niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De regie zit op ochtendseks te wachten.
Oh, wat vreselijkquote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het ging iig over Cora:
[..]
En kort daarna riep hij 'Ik ga ze vermoorden' en volgde een streamlock.
ik hoop dat die vriend ff de moeite neemt om te postenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen we daar toch wel achter gok ik zo. Internet gaat razendsnel en er hoeft maar één iemand iets te weten.
Na wat gisteren over hem is geschreven acht ik die kans niet erg groot. Wat een eikel is dat zeg!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik hoop dat die vriend ff de moeite neemt om te posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |