Sterk overkomen lukt Dennis maar niet...........quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
Dennis zegt dat hij allemaal post heeft gekregen en dat hij een fantastische entree heeft gemaakt in het huis volgens zijn fans.
Dennis: ik zie jou niet snel bij Huub en Lieke gaan.
Nadia: Waarom zie je dat niet? Ik heb met Lieke al best heel leuke gesprekken gehad.
Dennis: Oh uh... je moet ook gewoon doen wat je zelf wil...
Tegen Jaap zeiden ze dat Dennis uitgekotst wordt op fora en dat het voor Jaap niet best is.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zegt dat die vrienden van Jaap tegen hem zeiden dat hij samen met Jaap tegen Huub moest gaan 'vechten'.
Ik hoorde toch duidelijk dat die Sjoerd wat anders zei tegen Jaap.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zegt dat die vrienden van Jaap tegen hem zeiden dat hij samen met Jaap tegen Huub moest gaan 'vechten'.
Gelukkig is hij niet in zijn eerste leugen gestikt.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat idd 6 tegen 2 worden, waardoor Huub en Lieke alle leuke dingen gaan mislopen in de komende tijd. Ook zal Lieke iedere maand op de schopstoel zitten tijdens de exitronde.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef farscapevr6 het volgende:
tien heeft t voor elkaar.
tegeltjes flikkeren bij bosjes van de muur.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef farceman het volgende:
Die verschrikkelijke tegeltjeswijsheid van Dennis...bah
ik ook....... kan die dennix niet uitstaan.... overmorgen begint tie toch weer?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef farscapevr6 het volgende:
tien heeft t voor elkaar.
ik ga 5 keer stemmen voor huub en 5 keer voor lieke
alles om die dennix gek te krijgen tijdens de popo
Nadia schat ik hoger in dan Dennis. Die prikt er wel doorheen. Hij houdt bijna exact hetzelfde praatje als gisteren.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef riri het volgende:
Dennis probeert lekker te sturen alsof hij doet dat hij nadia het zelf laat bepalen
het is een sneaky vals persoon dennix....ik walg van zijn persoon,van zijn karakter
als jij nieuw in de kooi zou komen wat zou jij dan doen qua bonden? (serieuze vraag)quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie dat toch anders.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat idd 6 tegen 2 worden, waardoor Huub en Lieke alle leuke dingen gaan mislopen in de komende tijd. Ook zal Lieke iedere maand op de schopstoel zitten tijdens de exitronde.
Ik hoop maar dat Jaap dat goed tot zich laat doordringen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen Jaap zeiden ze dat Dennis uitgekotst wordt op fora en dat het voor Jaap niet best is.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia schat ik hoger in dan Dennis. Die prikt er wel doorheen. Hij houdt bijna exact hetzelfde praatje als gisteren.
Hij heeft de streams gevolgd voordat hij er in kwam.. Schijnbaar niet genoeg. (Kent hij Fok of Vol?)quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef Desii het volgende:
Dennix gaat weer op mute.... die jongen praat of tie al 10 jaar in DGK zit.
Ik hoop het van harte, maar heb echt twijfels. Ik denk dat hij Nadia ook helemaal gaat inpalmen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders.
Ik denk dat Dennis tegen de tijd dat hij er uit gestemd mag worden door iedereen zo wordt uitgekotst dat hij meteen weggestemd wordt.
Dat laatste raakt Lieke echt niet, wellicht zelfs het tegendeel. Dat bleek afgelopen week wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat idd 6 tegen 2 worden, waardoor Huub en Lieke alle leuke dingen gaan mislopen in de komende tijd. Ook zal Lieke iedere maand op de schopstoel zitten tijdens de exitronde.
ja maandag begreep ikquote:Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook....... kan die dennix niet uitstaan.... overmorgen bent tie toch weer?
Er is NIETS mis met de tieten van Lieke, ze zijn naturel en passen bij haar bouwquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef noltje het volgende:
Geweldig sexy act, allen nu nog een paar tieten laten aanmeten.![]()
Gert, volgens mij moet het COS nummer 1886 zijn ipv 1786.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
Dennis zegt dat hij allemaal post heeft gekregen en dat hij een fantastische entree heeft gemaakt in het huis volgens zijn fans.
Dennis: ik zie jou niet snel bij Huub en Lieke gaan.
Nadia: Waarom zie je dat niet? Ik heb met Lieke al best heel leuke gesprekken gehad.
Dennis: Oh uh... je moet ook gewoon doen wat je zelf wil...
Ik denk ook dat Dennis grote moeite zal hebben om serieuze back up te gaan krijgen. Zeker als hij het 'slim' wil gaan spelen en een beetje tussen de groepen gaat hangen. Dan laten ze hem allemaal vallen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders.
Ik denk dat Dennis tegen de tijd dat hij er uit gestemd mag worden door iedereen zo wordt uitgekotst dat hij meteen weggestemd wordt.
Zo is dat.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Er is NIETS mis met de tieten van Lieke, ze zijn naturel en passen bij haar bouw![]()
Zou denniks soms gecastreerd zijn?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Dennis tegen Nadia:"Water?" met een uitschietende stem , 10 octaven hoger..........![]()
Bij Huub en Lieke natuurlijk. Om populair te worden is dat ook de beste zet. Je gaat niet vechten tegen de lieveling van het publiek als je populair wilt worden. Wat Dennis en Nadia ook vergeten is dat Huub en Lieke vast en zeker graag een tweede backup willen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als jij nieuw in de kooi zou komen wat zou jij dan doen qua bonden? (serieuze vraag)
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Er is NIETS mis met de tieten van Lieke, ze zijn naturel en passen bij haar bouw![]()
Japio zit in een enorme tweestrijd :quote:Op zondag 1 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Jaap dat goed tot zich laat doordringen.
Dat klopt, maar ik zou ook graag een keer iemand van die andere groep op de stoel zien zitten.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat laatste raakt Lieke echt niet, wellicht zelfs het tegendeel. Dat bleek afgelopen week wel.
ja amanda of zo, heeft er nog niet gezeten volgens mij. Eens kijken hoe zij een bashing verdraagt..quote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zou ook graag een keer iemand van die andere groep op de stoel zien zitten.
Klopt, thx.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Gert, volgens mij moet het COS nummer 1886 zijn ipv 1786.
Hem aanhoren, meer gelukkig niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef Sev het volgende:
Fockin hell wat doet nadia bij dennix
ben het met je eensquote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Huub en Lieke natuurlijk. Om populair te worden is dat ook de beste zet. Je gaat niet vechten tegen de lieveling van het publiek als je populair wilt worden. Wat Dennis en Nadia ook vergeten is dat Huub en Lieke vast en zeker graag een tweede backup willen.
Shit, ik heb het zelf eerder gepost. Jelle, Jelte ...... ????quote:Op zondag 1 juli 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is Nick de vriend van Jaap die er niet tegen kon?
Tegen die tijd is het toch al ieder voor zich denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ben het met je eens
en als er dan nog 4 over zijn; jij, lieke, brian en huub?
Ach die gozert is gek met z'n chill , tis een wandelend pammetje die lamzakquote:Op zondag 1 juli 2007 00:16 schreef Meganog het volgende:
Gisteren zei Dennis dat hij zich meteen helemaal thuisvoelde in de kooi en nu zegt hij dat het een week duurde voordat hij zich echt chill voelde.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Shit, ik heb het zelf eerder gepost. Jelte ...... ????
En dat is dus niet zo juist. De anderen wel ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:18 schreef Dark het volgende:
Dennis - Lieke en Huub zijn gewoon 1, ze kunnen heel lief tegen je zijn, maar ze kraken je zo af.
Nadia luistert scan....betekent niet automatisch dat ze zomaar alles overneemt wat hij zegt...ze luistert nu naar alle bewoners om straks pas een keus te maken...ze laat dennis gewoon zijn praatje doen zodat ze hoort wat hij precies vindtquote:Op zondag 1 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, maar heb echt twijfels. Ik denk dat hij Nadia ook helemaal gaat inpalmen.
Dat snap ik dus ook niet...... en die hebben ook Natasja nog erbijquote:Op zondag 1 juli 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
Dennis: Lieke en Huub zijn een stel en ze kunnen je er zo uitgooien.
HALLO Brain en Amanda niet dan?
en wat zegt Nadia?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
Denise zegt tegen Nadia dat hij niet snapt dat zij zo leuk met Lieke omgaat.
Hij lult echt dom, maar Nadia slikt het allemaal. En volgens mij doet ze niet alsof.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
Zo dan.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Euhm nee... ik zei het ook fout voorMoet 1876 zijn dus
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Nadia is het helemaal met Dennis eens. De echte Nadia wordt langzaam maar zeker zichtbaar volgens mij.
Hoe meer ze naar elkaar worden gedreven hoe meer kans ze maken om tot het einde te blijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zou ook graag een keer iemand van die andere groep op de stoel zien zitten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Echt een leuk verfrissend "koppeltje'", Dennis en Nadia.
Je merkt ook goed dat ze nog fris zijn, en nog maar kort in DGK zitten.
Ze geeft hem op belangrijke punten duidelijk gelijk. Daarmee zegt ze dus ook gewoon dat ze tegen Huub en Lieke is.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:20 schreef riri het volgende:
[..]
Nadia luistert scan....betekent niet automatisch dat ze zomaar alles overneemt wat hij zegt...ze luistert nu naar alle bewoners om straks pas een keus te maken...ze laat dennis gewoon zijn praatje doen zodat ze hoort wat hij precies vindt
dennis en 'fris' zou ik niet zo gauw met elkaar linken...hij oogt eerder afgebrand en uitgeblustquote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
ik ook, ze lult gewoon een beetje mee..... de beste manier om iemands standpunt teweten te komenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ze zit er net een dag in. Ik wacht het nog even af voordat ik vind dat ik hier echt droevig van moet worden.
Meesterlijke post, Peter6000. We weten meteen dat Dennis en Nadia GEEN koppeltje zijn. Ik miste alleen nog maar jouw ontkennende bevestiging ....... Bedankt !quote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
ik doe mee, alhoewelquote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ze zit er net een dag in. Ik wacht het nog even af voordat ik vind dat ik hier echt droevig van moet worden.
Omdat Lieke iets met Huub heeft denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:23 schreef tipsch het volgende:
is denniks soms een ex-vriendje van lieke? waarom is hij zo geobsedeerd?
goeie manier om iemand helemaal leeg te laten lopen, ja zeggen en verder zelf denkenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geeft hem op belangrijke punten duidelijk gelijk. Daarmee zegt ze dus ook gewoon dat ze tegen Huub en Lieke is.
Hij heeft de illusie zijn plek te kunnen innemen. Hij vindt zichzelf net als Huub, alleen mooier.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:25 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik snap niet waarom Dennis zo anti-huub is vanaf het begin
Ik hoop het echt, maar betwijfel het nog veel meer.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
goeie manier om iemand helemaal leeg te laten lopen, ja zeggen en verder zelf denken
Juist.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
goeie manier om iemand helemaal leeg te laten lopen, ja zeggen en verder zelf denken
dan zou dennis toch rustig achterover kunnen leunen en hoeft ie niet zo'n moeite te doen om iedereen te overtuigen van de slechtheid/slinksheid van huub (en lieke)? Hij wint het op z'n slofjes van Huub tenslottequote:Op zondag 1 juli 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Dennis: Huub is heel bang voor mij. Hij heeft het nu een paar keer verbaal niet tegen mij gered, fysiek niet gered en ik pak 'm ook nog eens met de pokerchallenge.
Dennis schijnt een vriend van een ex van Lieke te zijn... ze kenden elkaar iig al wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:23 schreef tipsch het volgende:
is denniks soms een ex-vriendje van lieke? waarom is hij zo geobsedeerd?
Waar haalt die debiel het vandaanquote:Op zondag 1 juli 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Dennis: Huub is heel bang voor mij. Hij heeft het nu een paar keer verbaal niet tegen mij gered, fysiek niet gered en ik pak 'm ook nog eens met de pokerchallenge.
Zou Dennis stiekem verliefd op Huub zijn of zo, en zich daarvoor schamen?
De haat zit extreem diep.
Wat Dennix vergeet is dat hij zelfs de toneelhaak al bijna heeft weten te scoren .......quote:Op zondag 1 juli 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Zou Dennis stiekem verliefd op Huub zijn of zo, en zich daarvoor schamen?
De haat zit extreem diep.
Lijkt me ook tactiek, ik kan me niet voorstellen dat ze werkelijk gelooft wat Dennis allemaal zit te zeveren.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:27 schreef lorence1 het volgende:
Mensen met iemand meelullen is ook een tactiek![]()
Ik denk dat zij hetzelfde al dacht wat Dennis nu zegt. Dat denk ik echt.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lijkt me ook tactiek, ik kan me niet voorstellen dat ze werkelijk gelooft wat Dennis allemaal zit te zeveren.
Mijn indruk is dat Nadia wel wat slimmer is dan ze nu voordoet.
Dat hoop ik ook van harte!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
De popoll gaat bij een aantal mensen (Dennis en Jaap) heel hard aankomen denk ik.
Ik zie 1 risico. De SMS-poll telt heel veel jonge meiden, tot nu toe een deel aanhang van Brian. Die zouden Dennix ook wel eens kunnen gaan kiezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
De popoll gaat bij een aantal mensen (Dennis en Jaap) heel hard aankomen denk ik.
Het gros van de stemmers ziet alleen de uitzendingen. En daarin komt dat ongelooflijk valse en domme gelul van Dennis de sukkel niet voor.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie 1 risico. De SMS-poll telt heel veel jonge meiden, tot nu toe een deel aanhang van Brian. Die zouden Dennix ook wel eens kunnen gaan kiezen.
Het ligt er ook aan hoe ze hem de komende week op tv gaan neerzetten. Maar na de vechtpartij met Huub is het al wel mis voor hem denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie 1 risico. De SMS-poll telt heel veel jonge meiden, tot nu toe een deel aanhang van Brian. Die zouden Dennix ook wel eens kunnen gaan kiezen.
Ach dat is maximaal 20 % van alle stemmen, deel die door Brian en Dennis en des te groter is het verschil met mister 40 +%quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan van hem uitzenden?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gros van de stemmers ziet alleen de uitzendingen. En daarin komt dat ongelooflijk valse en domme gelul van Dennis de sukkel niet voor.
Ik voorzie een montage met daaronder het muziekje: Ik wil ook zo'n broek met van die zakken op de zij......quote:
De Brian-stemmers waren toch niet voor Huub ? Wat zullen ze zich aantrekken van een ruzie met Huub ?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe ze hem de komende week op tv gaan neerzetten. Maar na de vechtpartij met Huub is het al wel mis voor hem denk ik.
dat denk ik ook. (doet me erg aan het sms gedrag bij jim bij idols denken)quote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik geef mensen ook weleens gelijk maar dat is dan puur om van verder gezeik af te komen. Misschien is dit ook wel het geval met Nadia.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geeft hem op belangrijke punten duidelijk gelijk. Daarmee zegt ze dus ook gewoon dat ze tegen Huub en Lieke is.
Het enige wat ik uit zijn mond hoor komen is een constante stroom onzinnige uitspraken.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:34 schreef riri het volgende:
wat kan dennix goed praten hé één op één....in de groep heeft hij een bek vol tanden,altijd stil,in een gesprek één op één komt de ware dennix naar boven en dat is geen beste peer....
De ex van Lieke voetbalde bij dezelfde club als Dennis (Alphense Boys ?). Veel meer 'relatie' was er niet tussen Dennis en Lieke, behalve dat ze elkaar in bepaalde disco's wel eens tegen kwamen. En het is 2+ jaren geleden.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dennis schijnt een vriend van een ex van Lieke te zijn... ze kenden elkaar iig al wel.
Weten we natuurlijk niet hoe die relatie verbroken is en of Lieke en die ex nog normaal met elkaar kunnen omgaan
Dat moet wel de witte wijn zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Ik keek net naar de stream met Brian en ik dacht gut best een stuk...
Is het de witte wijn of moet ik echt kappen met DGK zooi...![]()
![]()
zou toch moeten betekenen dat er stemmers van huub weglopen...quote:Op zondag 1 juli 2007 00:36 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat denk ik ook. (doet me erg aan het sms gedrag bij jim bij idols denken)
dennis heeft nu echt uitgesproken welke richting hij opgaat, bij nadia is dat nog niet duidelijk (daar kun je nu alleen nog naar gissen)quote:Op zondag 1 juli 2007 00:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik geef mensen ook weleens gelijk maar dat is dan puur om van verder gezeik af te komen. Misschien is dit ook wel het geval met Nadia.![]()
hopelijk richting poort?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:39 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dennis heeft nu echt uitgesproken welke richting hij opgaat, <knip>
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef Dark het volgende:
Dennis - Lieke heeft zich gewoon de villa ingeneukt en daarom wil ik niet bij hun horen.
Dennis - Stel ik ga met Jaap....... en de kant van Brian en Amanda is ook slecht voor jou........
Schrijf een mailtje.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef DaanDobber het volgende:
Nog een keer:
EVEN IETS ANDERS
Waarom staat Nadia niet tussen de miljonairs op de site?
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oopsquote:Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef DaanDobber het volgende:
Nog een keer:
EVEN IETS ANDERS
Waarom staat Nadia niet tussen de miljonairs op de site?
Wat ik dus al dacht. Het is niet met meelullen... het is gewoon de mening die ze voor haar entree al had.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Huub echt eng. Ze denkt dat hij geen rol speelt, hij is echt psycho.
De Tien medewerkers zijn ontslagen, de Talpa medewerkers niet. ( het productie bedrijf dus heh )quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oops![]()
vertel niet verder !!
Bron?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oops![]()
vertel niet verder !!
Hij baalt ernorm dat de door Huub georganiseerde avond zo'n creatief succes was. Hij snapt niet (zei hij tegen Amanda) dat hij zelf dit soort dingen niet kon bedenken.quote:
Tjan ik ook , ook al moest hij van de scriptschrijvers zich bij Dennis voegen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
6 tegen 2 dus. Hoewel ik nog hoop voor Jaap heb.
moooooooi..... dat vind tie vast niet errrugquote:Op zondag 1 juli 2007 00:46 schreef tipsch het volgende:
Nadia vindt Huub een échte psycho en is bang voor hem![]()
tegen brian????quote:Op zondag 1 juli 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand van achter:"Wat had je je haar raar vanmiddag, dat moet je niet meer doen hoor"![]()
Het is dus duidelijk welke kant het op moet van Talpa/RTL allemaal tegen Huub en Lieke...... Wij allemaal pissed of en nog meer sms inkomsten voor Huub en Liekequote:Op zondag 1 juli 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
6 tegen 2 dus. Hoewel ik nog hoop voor Jaap heb.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb genoten vanavond en ik wens de nachtploeg hetzelfde toe en spreek de hoop uit dat de MOOIE Nadia zich niet laat inpalmen door het sukkeltje dat denkt dat de plaats voor zijn handen is IN DE ZAK in plaats van UIT DE MOUWEN.
Redactie, roep haar uit de tuin, batterijen leeg of weet ik veel wat.
Welterusten Fok![]()
Niet doen alsof dat al een feit is hoor. Jaap zegt veel meer dingen gewoon puur uit de gein. Zo zei hij vanavond nog dat hij eigenlijk een acteur is en gewoon een rol speelt (toevoeging: dat was dus ook een GRAP)quote:Op zondag 1 juli 2007 00:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Tjan ik ook , ook al moest hij van de scriptschrijvers zich bij Dennis voegen.
MNja als je het beter weet best, neem van mij aan de helft is gewieberd, Tien is een onderdeel van Talpa Media Holding, daarvan gaan bepaalde divisies over naar rtl en een aantal blijven bij talpa (tien divisies en holding dividies zitten inelkaar gevlochten (structuur beleid weet ik verder ook niet veel van). Om bepaalde redenen word er veel geswitched en bezuinigd. Vooral de mensen die sinds 2005 bij talpa in diest zijn worden gebonjourd.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:48 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
De Tien medewerkers zijn ontslagen, de Talpa medewerkers niet. ( het productie bedrijf dus heh )
Het is een mooi koppie zonder hersens op een verlopen lichaam.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Dat mens heeft alleen tv gekeken.
Hoe dom kan je zijn zeg.
Is een half uur per dag geknipt en geplakt.
Ik geloof datquote:Op zondag 1 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
MNja als je het beter weet best, neem van mij aan de helft is gewieberd, Tien is een onderdeel van Talpa Media Holding, daarvan gaan bepaalde divisies over naar rtl en een aantal blijven bij talpa (tien divisies en holding dividies zitten inelkaar gevlochten (structuur beleid weet ik verder ook niet veel van). Om bepaalde redenen word er veel geswitched en bezuinigd. Vooral de mensen die sinds 2005 bij talpa in diest zijn worden gebonjourd.
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:51 schreef FdW het volgende:
Lieke heeft vanavond BANND met klasse en humor voor de zoveelste keer kompleet kapot gespeeld met haar geweldige aktie. ( Jaap kon het m.i. wel erg waarderen. )
Ze gedragen zich echt als geslagen honden die met de staart tussen de benen afdruipen.
Hulde aan LIEKE...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan binnenkomen in de villa en zeggen: ""Ik ga voor de winst."quote:Op zondag 1 juli 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Hoe dom kan je zijn zeg.
De dipsaus is opquote:Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
Toch opvallend dat Brian zwaar in een dip zit nu er net 2 nieuwe bewoners zijn.
Triest zeg alweer een ubersukkel in die hut, betalen zoveel inleg en nemen niet eens de moeite zich grondig voor te bereidenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Hoe dom kan je zijn zeg.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
Toch opvallend dat Brian zwaar in een dip zit nu er net 2 nieuwe bewoners zijn.
Ik dacht altijd maar dat het direct uitlokken van fysiek geweld écht door áchter verboden is. Kennelijk heeft denniks daar toch zin bij Huub.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Elke dag een druk op Huub, volgens Dennix. Hij haat mij meer dan Nathanael...
Dennix voelt zich THe Man!!!!
Huub is bang en heeft angst
ik zag hem net al met zijn koffer lopenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, Huub is doodsbang, volgens die lelijkerd
En dat binnen een week.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:00 schreef farceman het volgende:
Dennis heeft misschien een nog wel groter Huub complex dan Brian?
Dat is het idee ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:51 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Het is dus duidelijk welke kant het op moet van Talpa/RTL allemaal tegen Huub en Lieke...... Wij allemaal pissed of en nog meer sms inkomsten voor Huub en Lieke
Saampjes champagne drinken.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef lorence1 het volgende:
waar gaan huub en lieke heen?
Nog nooit gsms''t Veuls te duur met een pre-paid :quote:
Het viel mij ook op dat ze naast Huub ging zitten in het hoekje van de bank (waar eigenlijk weinig plek is)quote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub herhaald (naar Lieke) wat hij al eerder zei : "Nadia moet maar naar mij komen. Ik besteed geen enkele seconde aandacht aan haar en wil wel eens zien wat ze zal doen"
Brian is eng en Jaap is psycho, Huub is alleen irritant bij tijd en wijle. Volgens mij is Nadia gewoon in de war met de namen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Huub echt eng. Ze denkt dat hij geen rol speelt, hij is echt psycho.
Non verbale communicatie is zo intressant! Dat zegt toch altijd heel veelquote:Op zondag 1 juli 2007 01:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat ze naast Huub ging zitten in het hoekje van de bank (waar eigenlijk weinig plek is)
Die jongen is zo dom.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke zijn zooooo leuk![]()
Hupeltje heeft van der genoten vanavond.... nou Huubie het merendeel hier ook
tijd voor een beetje terror...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:05 schreef daWeasel het volgende:
Opzich wel leuk allemaal mensen in zo'n huis met een volkomen misplaatst zelf en wereldbeeld. Frusterend is het alleen dat wanneer ze constant met de neus op de feiten worden gedrukt en dan nog steeds blijven denken dat ze gelijk hebben.
Vraag me sterk af of dat een goede taktiek is.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub herhaald (naar Lieke) wat hij al eerder zei : "Nadia moet maar naar mij komen. Ik besteed geen enkele seconde aandacht aan haar en wil wel eens zien wat ze zal doen"
Deze stellingname uitte ze gister ook al, zonder denniks - ik denk wel dat ze er echt zo over denktquote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef riri het volgende:
leuk,lieke en huub bij de paardenbox champagne drinken....en dat moet dan volges nadia de grootste psycho zijn die huub....nadia toch,je laat je al goed omlullun door die dennix...pleit niet voor je
Dit is mooie echte romantiek.quote:
Hahaha. Dat had ik dus net ook. Ongelofelijk. Normaal zet ik B meteen op mute. Nog voor hij zijn mond open trektquote:Op zondag 1 juli 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
't Moet ook niet gekker worden, ik ga vrijwillig naar B en A omdat ik Denniks niet meer trek.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Zeggen Nix en Nad nog wat leuks?
Volgens mij kijkt er niemand naar hunquote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia heeft haar mening al gevormd (dankzij een paar fragmenten op TV), dus waarom zou Huub tijd in haar moeten investeren?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Vraag me sterk af of dat een goede taktiek is.
Nix, Nada....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat maakt dat uit...wat moet je met iemand die toch al een vooroordeel tegen je heeft??????????quote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft die tactiek al vanaf het begin ..... Of het werkt ? Wie weet ...... 41-45% popu en nog steeds 'n backup. En wat te denken van de grote twijfel bij Japio en ene Dennix en Brian, die de hele dag door over hem praten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneu dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die jongen is zo dom.
Hij denkt echt dat hij stukje voor stukje Huub kan breken.
En dat hij op 1 kan komen.
whahaha.... die ik goed Nix en Nadquote:Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat Nadia niet zo slim was om die vraag te stellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af waarom Dennis er het liefst geen vrouw van een jaar of 40 in had gehad. Hij was blij toen hij zag dat er een vrouw van 22 bij kwam.
Ja, ik had graag willen weten wat er zo eng/afstotelijk/intimiderend is aan vrouwen van 40.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer dat Nadia niet zo slim was om die vraag te stellen.
quote:
die mogen trouwenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik had graag willen weten wat er zo eng/afstotelijk/intimiderend is aan vrouwen van 40.
OK, maar met dat argument is álles wat Huub doet dus goed, want hij heeft 40+ procent.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft die tactiek al vanaf het begin ..... Of het werkt ? Wie weet ...... 41-45% popu en nog steeds 'n backup. En wat te denken van de grote twijfel bij Japio en ene Dennix en Brian, die de hele dag door over hem praten.
Als hij al zo'n moeite heeft met meisjes van zijn eigen leeftijd, dan zal een volwassen vrouw van 40 hem vast nog veel meer angst aanjagen.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik had graag willen weten wat er zo eng/afstotelijk/intimiderend is aan vrouwen van 40.
Meisjes van 18 vond ie ook al heul eng.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als hij al zo'n moeite heeft met meisjes van zijn eigen leeftijd, dan zal een volwassen vrouw van 40 hem vast nog veel meer angst aanjagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |