Triest zeg alweer een ubersukkel in die hut, betalen zoveel inleg en nemen niet eens de moeite zich grondig voor te bereidenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Dat mens heeft alleen tv gekeken.
Hoe dom kan je zijn zeg.
Is een half uur per dag geknipt en geplakt.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
Toch opvallend dat Brian zwaar in een dip zit nu er net 2 nieuwe bewoners zijn.
Ik dacht altijd maar dat het direct uitlokken van fysiek geweld écht door áchter verboden is. Kennelijk heeft denniks daar toch zin bij Huub.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Elke dag een druk op Huub, volgens Dennix. Hij haat mij meer dan Nathanael...
Dennix voelt zich THe Man!!!!
Huub is bang en heeft angst
ik zag hem net al met zijn koffer lopenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, Huub is doodsbang, volgens die lelijkerd
En dat binnen een week.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:00 schreef farceman het volgende:
Dennis heeft misschien een nog wel groter Huub complex dan Brian?
Dat is het idee ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:51 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Het is dus duidelijk welke kant het op moet van Talpa/RTL allemaal tegen Huub en Lieke...... Wij allemaal pissed of en nog meer sms inkomsten voor Huub en Lieke
Saampjes champagne drinken.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef lorence1 het volgende:
waar gaan huub en lieke heen?
Nog nooit gsms''t Veuls te duur met een pre-paid :quote:
Het viel mij ook op dat ze naast Huub ging zitten in het hoekje van de bank (waar eigenlijk weinig plek is)quote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub herhaald (naar Lieke) wat hij al eerder zei : "Nadia moet maar naar mij komen. Ik besteed geen enkele seconde aandacht aan haar en wil wel eens zien wat ze zal doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |