ja amanda of zo, heeft er nog niet gezeten volgens mij. Eens kijken hoe zij een bashing verdraagt..quote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zou ook graag een keer iemand van die andere groep op de stoel zien zitten.
Klopt, thx.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Gert, volgens mij moet het COS nummer 1886 zijn ipv 1786.
Hem aanhoren, meer gelukkig niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef Sev het volgende:
Fockin hell wat doet nadia bij dennix
ben het met je eensquote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Huub en Lieke natuurlijk. Om populair te worden is dat ook de beste zet. Je gaat niet vechten tegen de lieveling van het publiek als je populair wilt worden. Wat Dennis en Nadia ook vergeten is dat Huub en Lieke vast en zeker graag een tweede backup willen.
Shit, ik heb het zelf eerder gepost. Jelle, Jelte ...... ????quote:Op zondag 1 juli 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is Nick de vriend van Jaap die er niet tegen kon?
Tegen die tijd is het toch al ieder voor zich denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ben het met je eens
en als er dan nog 4 over zijn; jij, lieke, brian en huub?
Ach die gozert is gek met z'n chill , tis een wandelend pammetje die lamzakquote:Op zondag 1 juli 2007 00:16 schreef Meganog het volgende:
Gisteren zei Dennis dat hij zich meteen helemaal thuisvoelde in de kooi en nu zegt hij dat het een week duurde voordat hij zich echt chill voelde.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Shit, ik heb het zelf eerder gepost. Jelte ...... ????
En dat is dus niet zo juist. De anderen wel ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:18 schreef Dark het volgende:
Dennis - Lieke en Huub zijn gewoon 1, ze kunnen heel lief tegen je zijn, maar ze kraken je zo af.
Nadia luistert scan....betekent niet automatisch dat ze zomaar alles overneemt wat hij zegt...ze luistert nu naar alle bewoners om straks pas een keus te maken...ze laat dennis gewoon zijn praatje doen zodat ze hoort wat hij precies vindtquote:Op zondag 1 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, maar heb echt twijfels. Ik denk dat hij Nadia ook helemaal gaat inpalmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |