Dat snap ik dus ook niet...... en die hebben ook Natasja nog erbijquote:Op zondag 1 juli 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
Dennis: Lieke en Huub zijn een stel en ze kunnen je er zo uitgooien.
HALLO Brain en Amanda niet dan?
en wat zegt Nadia?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
Denise zegt tegen Nadia dat hij niet snapt dat zij zo leuk met Lieke omgaat.
Hij lult echt dom, maar Nadia slikt het allemaal. En volgens mij doet ze niet alsof.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
Zo dan.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Euhm nee... ik zei het ook fout voorMoet 1876 zijn dus
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Nadia is het helemaal met Dennis eens. De echte Nadia wordt langzaam maar zeker zichtbaar volgens mij.
Hoe meer ze naar elkaar worden gedreven hoe meer kans ze maken om tot het einde te blijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zou ook graag een keer iemand van die andere groep op de stoel zien zitten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Echt een leuk verfrissend "koppeltje'", Dennis en Nadia.
Je merkt ook goed dat ze nog fris zijn, en nog maar kort in DGK zitten.
Ze geeft hem op belangrijke punten duidelijk gelijk. Daarmee zegt ze dus ook gewoon dat ze tegen Huub en Lieke is.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:20 schreef riri het volgende:
[..]
Nadia luistert scan....betekent niet automatisch dat ze zomaar alles overneemt wat hij zegt...ze luistert nu naar alle bewoners om straks pas een keus te maken...ze laat dennis gewoon zijn praatje doen zodat ze hoort wat hij precies vindt
dennis en 'fris' zou ik niet zo gauw met elkaar linken...hij oogt eerder afgebrand en uitgeblustquote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
ik ook, ze lult gewoon een beetje mee..... de beste manier om iemands standpunt teweten te komenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ze zit er net een dag in. Ik wacht het nog even af voordat ik vind dat ik hier echt droevig van moet worden.
Meesterlijke post, Peter6000. We weten meteen dat Dennis en Nadia GEEN koppeltje zijn. Ik miste alleen nog maar jouw ontkennende bevestiging ....... Bedankt !quote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
ik doe mee, alhoewelquote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ze zit er net een dag in. Ik wacht het nog even af voordat ik vind dat ik hier echt droevig van moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |