Schrijf een mailtje.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef DaanDobber het volgende:
Nog een keer:
EVEN IETS ANDERS
Waarom staat Nadia niet tussen de miljonairs op de site?
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oopsquote:Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef DaanDobber het volgende:
Nog een keer:
EVEN IETS ANDERS
Waarom staat Nadia niet tussen de miljonairs op de site?
Wat ik dus al dacht. Het is niet met meelullen... het is gewoon de mening die ze voor haar entree al had.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Nadia vindt Huub echt eng. Ze denkt dat hij geen rol speelt, hij is echt psycho.
De Tien medewerkers zijn ontslagen, de Talpa medewerkers niet. ( het productie bedrijf dus heh )quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oops![]()
vertel niet verder !!
Bron?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat de helft van de productie/marketing/scriptschrijvers/webdesigners ontslagen zijn oops![]()
vertel niet verder !!
Hij baalt ernorm dat de door Huub georganiseerde avond zo'n creatief succes was. Hij snapt niet (zei hij tegen Amanda) dat hij zelf dit soort dingen niet kon bedenken.quote:
Tjan ik ook , ook al moest hij van de scriptschrijvers zich bij Dennis voegen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
6 tegen 2 dus. Hoewel ik nog hoop voor Jaap heb.
moooooooi..... dat vind tie vast niet errrugquote:Op zondag 1 juli 2007 00:46 schreef tipsch het volgende:
Nadia vindt Huub een échte psycho en is bang voor hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |