quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema 'Westland'. Er wordt dan besloten dat het bandje 'Bakkie pleur' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in 'Kromme jongens'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als 'Rond van boven', 'Ronde mis' en 'Schuurfeest' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk 'k wil weer naar het Westland gaan', met als dubbele A-kant 'Julia'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
ghé... echt kut ja,, maarja we zijn toch thuisgekomen dankzij mijn driving skillzquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef dubidub het volgende:
Godverdomme, ik ben weer wakker. Wat een verkeerschaos in rotterdam. Het was wel leuk in de skihut, nu maar weer naar de scouting, ff die 5-7-jarigen de les leren
![]()
![]()
![]()
't was echt goed, nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
ghé... echt kut ja,, maarja we zijn toch thuisgekomen dankzij mijn driving skillz![]()
waar was jij vanochtend?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
't was echt goed, nogmaals bedankt, oh en download ff 'let me think about it', dan krijg ik hem wel van je
Heel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
't was echt goed, nogmaals bedankt, oh en download ff 'let me think about it', dan krijg ik hem wel van je
Hij was half 6 thuis en müde... dus hij had geen zin om te werkenquote:
hij heeft nog gelijk ook, er was toch niks te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:59 schreef ThaRooP het volgende:
Hij was half 6 thuis en müde... dus hij had geen zin om te werken![]()
Waar ga je heen?quote:
Hmm, ik denk niet dat ik daar heen ga, aangezien ik al met een paar heb afgesproken heb om naar de winkel te gaan. Daarna nog maar ff op de scouting langswippen waarschijnlijkquote:
hmm, dat moet ik misschien ook maar is doen, eerst maar eens kijken hoe ik er aan toe ben na die verjaardag van vanavond.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Daarna nog maar ff op de scouting langswippen waarschijnlijk![]()
![]()
Ik heb toch nog één talentquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:53 schreef keijz het volgende:
Jij bent nogal vaak vertyft he dub?
Slapen overdag is ook kut voor je en je raakt uit je ritme...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:40 schreef dubidub het volgende:
Net ff geslapen, ik voel me nou helemaal vertyft
Ow... wij waren vrijdag in de kleine skihut.. en ik was de bob .. ik wou wel blazen maar er was geen controlequote:Op zondag 1 juli 2007 11:27 schreef GotC het volgende:
Ik ook?
Ik moest gister blazen (was de bob)![]()
Dus ik zo m'n raampje open: Goeieavonddd
Hun: Goedeavond. Je mag even gaan blazen!
Ik: Echt!Wat leuk! Dat is m'n 1e keer!
![]()
Die agenten stonden er wel even van te kijken, maar ik ben geslaagd. Ze hadden alleen geen bob sleutelhangers meer
Oh ja, en gister Skihut geweest. Was wel erg tof, maar dr waren een paar gasten die waren de hele tijd aan het staren![]()
. Als er iets is waar ik niet tegen kan..
* GotC proest cola over beeldschermquote:Op zondag 1 juli 2007 11:55 schreef keijz het volgende:
De stelling was gister eigenlijk nog best leuk
Gister werd er onwijs veel gecontroleerdquote:Op zondag 1 juli 2007 11:56 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ow... wij waren vrijdag in de kleine skihut.. en ik was de bob .. ik wou wel blazen maar er was geen controle![]()
Alleen de muziek staat daar beetje hard dat je amper ken praten en het was zo vol dat je amper kan lopen...
Ik drink geeneens colaquote:
* PieterBas duimt voor jequote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef Strychnine het volgende:
Vandaag is Il Divo in Scheveningen, en ik ga er heen
Gaan jullie duimen voor me dat het niet gaat regenen?
Straks lig je met alle bejaarden in een kamer in het ziekenhuis voor een nieuwe heupquote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef dubidub het volgende:
Steeds vaag gevoel in m'n heup, morgen zal werk wel kut worden
Néé!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Straks lig je met alle bejaarden in een kamer in het ziekenhuis voor een nieuwe heup![]()
Plus radio?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef keijz het volgende:
Ik heb vanmorgen wel even plus radio geluisterd
Nog nooit geluisterd... Ben altijd te laat wakkerquote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef keijz het volgende:
Ik heb vanmorgen wel even plus radio geluisterd
Ik kan die zender niet vindenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nog nooit geluisterd... Ben altijd te laat wakkerWas het wat?
En wat vonden jullie van onze tuin?
Ja, zeg wat is dat nou?quote:
Dat is HumorTV bij mijquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, zeg wat is dat nou?
Nummer 16 op je digitale kastje volgens mij...
Weest welkomquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik wilde me even voorstellen.
Mijn naam is Denise, 22 jaar uit Monster.
Heb me lang geleden al geregistreerd op Fok!, maar ik post niet zoveel, meestal lees ik alleen mee.
Ik kwam deze topics tegen over het Westland en het lijkt me leuk om af en toe met jullie mee te praten.
Groetjes, Denise
de wos zit op 22quote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, zeg wat is dat nou?
Nummer 16 op je digitale kastje volgens mij...
Hoiquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Hallo allemaal!
Heb me lang geleden al geregistreerd op Fok!, maar ik post niet zoveel, meestal lees ik alleen mee.
Ik kwam deze topics tegen over het Westland en het lijkt me leuk om af en toe met jullie mee te praten.
Groetjes, Denise
Hallo Denisequote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Hallo allemaal!
Groetjes, Denise
ipv van NOS Sport.. de WOS Sport om 18:00quote:Op zondag 1 juli 2007 20:23 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij zou eingelijk op 1 moeten zitten natuurlijk
Hoiquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Hallo allemaal!
Groetjes, Denise
Op 10 komt ook nog een plekje vrijquote:Op zondag 1 juli 2007 20:23 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk op 1 moeten zitten natuurlijk
'The Voicequote:Op zondag 1 juli 2007 20:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Op 10 komt ook nog een plekje vrijDat zou wel geweldig zijn... Ton Kolmeijer die dan Postcode Loterij Miljoenenjacht gaat presenteren. En dan het programma Tuindersvrouwen natuurlijk. En mijn moeder mag dan samen met Nico Zwinkels Eigen Huis & Tuin gaan presenteren
of CSI: Het Westland..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Op 10 komt ook nog een plekje vrijDat zou wel geweldig zijn... Ton Kolmeijer die dan Postcode Loterij Miljoenenjacht gaat presenteren. En dan het programma Tuindersvrouwen natuurlijk. En mijn moeder mag dan samen met Nico Zwinkels Eigen Huis & Tuin gaan presenteren
De meeste fokkers zijn gewoon nerds die niet zo vaak buiten komen, vandaarquote:Op zondag 1 juli 2007 20:26 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom
Ja, denk dat er ook wel meer meelezen zonder te posten ja..
Maar het is wel leuk om af en toe ff mee te lezen en een klein beetje op de hoogte te blijven van dingen die hier in het Westland spelen.
Heb trouwens even wat fotoboeken bekeken, maar zie nog weinig bekenden eigenlijk!
Of (n)iets te doen hebben/hadden op hun stagequote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef keijz het volgende:
[..]
De meeste fokkers zijn gewoon nerds die niet zo vaak buiten komen, vandaar
Ik zou zeggen begin eens met een fotootje van jezelf om het ijs te brekenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:26 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Maar het is wel leuk om af en toe ff mee te lezen en een klein beetje op de hoogte te blijven van dingen die hier in het Westland spelen.
Heb trouwens even wat fotoboeken bekeken, maar zie nog weinig bekenden eigenlijk!
Er gebeurt genoeg criminaliteit in het Westland, ik krijg wel 10 sms'jes per week van de politie over de ene gestolen auto of speedboot na de andere...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of CSI: Het Westland.., of Tuindersgenoten, waar je je oude collega's uit de tuin weer van vroeger terugziet
Waar kan je je ook alweer opgeven daarvoor?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:30 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Er gebeurt genoeg criminaliteit in het Westland, ik krijg wel 10 sms'jes per week van de politie over de ene gestolen auto of speedboot na de andere...
Ik heb foto's in m'n fotoboek staan toch??quote:Op zondag 1 juli 2007 20:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin eens met een fotootje van jezelf om het ijs te breken![]()
Ah, ik zie het nu! Geen bekend gezicht...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Ik heb foto's in m'n fotoboek staan toch??
Zijn hier nog mensen die wel eens op vrijdag naar het TeejaterCafe gaan?
Wel 'es ja, maar ik moet zaterdag werken, en meestal ga ik na het biertje bij iemand thuis op huis aan. Anders ben ik zaterdag helemaal naar de klote. Probleem is, dat het vrijdag nog wel 'es gezellig wil zijn in het winkeltje, dus daar wil ik ook nog wel 'es staanquote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Hmm ik ben in geen jaren meer op zaterdag in Naaldwijk geweest..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ah, ik zie het nu! Geen bekend gezicht...
De laatste tijd trouwens niet zo vaak meer in het TeejaterCafé geweest op vrijdag... Wel vorige week zaterdag nog.
Ik was er toevallig verleden week zaterdag ook in Teejater café en vond de gemiddelde leeftijd niet echt zo heel laag..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:44 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Hmm ik ben in geen jaren meer op zaterdag in Naaldwijk geweest..
Ben er wel bijna elke vrijdag te vinden..
Ligt de gemiddelde leeftijd niet erg laag op zaterdag in Naaldwijk of valt dat wel mee ?
Ja erg laagquote:Op zondag 1 juli 2007 20:44 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Hmm ik ben in geen jaren meer op zaterdag in Naaldwijk geweest..
Ben er wel bijna elke vrijdag te vinden..
Ligt de gemiddelde leeftijd niet erg laag op zaterdag in Naaldwijk of valt dat wel mee ?
Ja gelijk heb je. Als ik op zaterdag moet werken ga ik ook niet, maar dat komt gelukkig maar heel weinig voor.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wel 'es ja, maar ik moet zaterdag werken, en meestal ga ik na het biertje bij iemand thuis op huis aan. Anders ben ik zaterdag helemaal naar de klote. Probleem is, dat het vrijdag nog wel 'es gezellig wil zijn in het winkeltje, dus daar wil ik ook nog wel 'es staanJij standaard daar dan?
Soms, op een roekeloze vrijdag, ga ik wel uit, met als gevolg dat ik half levend op m'n werk verschijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je. Als ik op zaterdag moet werken ga ik ook niet, maar dat komt gelukkig maar heel weinig voor.
Ja ik ben eigenlijk elke vrijdag in TC, met uitzondering van de afgelopen weken, omdat ik veel verjaardagen e.d. had.
Het winkeltje/Stelling vind ik eigenlijk ook wel heel gezellig, alleen willen m'n vriendinnen daar nooit heen:)![]()
of helemaal nietquote:Op zondag 1 juli 2007 20:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
Soms, op een roekeloze vrijdag, ga ik wel uit, met als gevolg dat ik half levend op m'n werk verschijn.
Kan je het niet beter aan je broertje vragenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Toempf het volgende:
Ik weet niet wat er ineens bij ons thuis aan de hand is, maar der hangt sinds gisteravond echt een grafsfeer rond. mijn ouders praten niet meer met elkaar vanwege een stomme actie van mijn broertje gisterenavond of zoiets. Eerst maar is om opheldering vragen straks want hier word ik niet vrolijk van.![]()
Dit was de eerste keer dat dat gebeurde. Zelfs als ik om 2 uur thuiskom, sta ik er om 7 uur gewoonquote:
Wie komt er dan ook om half 6 thuisquote:Op zondag 1 juli 2007 20:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat dat gebeurde. Zelfs als ik om 2 uur thuiskom, sta ik er om 7 uur gewoonAlleen als je half 6 thuiskomt, dan hoef je neit te komen + ik ahd het laten weten
Echt ziek dit, zelfs op de fiets ben je niet meer veilig. Ook nog gaan zeggen, dat je het niet verwacht. Nee, je dacht dat iedereen die op zaterdagavond op de fiets zit, broodjenuchter isquote:Grote alcoholcontrole in Westland
De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag op diverse plaatsen in de gemeente Westland alcoholcontroles gehouden. Alle bestuurders, ook fietsers en bromfietsers, moesten een blaastest doen.
Van de 1000 gecontroleerde bestuurders bleken er 41 teveel gedronken te hebben.Daaronder waren ook beginnend bestuurders.
Drie personen werden aangehouden wegens het niet opvolgen van aanwijzingen van de politie, het plegen van vernielingen en het gebruik van drugs.
Opvallend was het grote aantal fietsers dat onder invloed reed. De veelal jongere fietsers hadden teveel op om te mogen fietsen.
Een 12 jarige jongen werd gecontroleerd op zijn fiets. Ook hij had gedronken. Het rijden onder invloed is een misdrijf. Voor fietsers in het bezit van een geldig rijbewijs geldt tevens dat bij een uitslag van 570 UGL of hoger het rijbewijs wordt ingevorderd, ondanks dat men niet met een gemotoriseerd voertuig rijdt.
De komende maanden gaat de politie in het Westland in het verzorgingsgebied diverse acties houden ter bestrijding van overmatig alcoholgebruik onder uitgaanspubliek
Komt me totaal niet bekend voor, misschien moet je eens wat vaker op zaterdag naar het TeeJater gaanquote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Ik reed erlangsquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Echt ziek dit, zelfs op de fiets ben je niet meer veilig. Ook nog gaan zeggen, dat je het niet verwacht. Nee, je dacht dat iedereen die op zaterdagavond op de fiets zit, broodjenuchter is![]()
Ik was zelf gelukkig op tijd getipt en was nog wel zo fris om even een andere route te kiezen![]()
jezus wat triest, in de toekomst moet je dus elke zaterdagavond je luchtbedje naar het teejater meesjouwen om daar je roes uit te slapenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Echt ziek dit, zelfs op de fiets ben je niet meer veilig. Ook nog gaan zeggen, dat je het niet verwacht. Nee, je dacht dat iedereen die op zaterdagavond op de fiets zit, broodjenuchter is![]()
Ik was zelf gelukkig op tijd getipt en was nog wel zo fris om even een andere route te kiezen![]()
Leukquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Ook dom dat je je rijbewijs kan inleveren als je dronken op de fiets zitquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Nou ja joh, je gaat toch juist op de fiets ipv met de auto, omdat je dan wel kan drinken?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Jij bent gekquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Komt me totaal niet bekend voor, misschien moet je eens wat vaker op zaterdag naar het TeeJater gaan![]()
![]()
Dat zeg ik ook altijd, en toch ga ik elke keer weer.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Jij bent gek![]()
Dan blijf ik nog liever thuis op zaterdag
Elke verkeersdeelnemer kan staande gehouden worden, dus ook op de fiets. Maar een 12 jarige die 570ug/l blaast (ongeveer 1,4 promille).. waar gaat het heen..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Haha nou ik echt nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, en toch ga ik elke keer weer.
Ik ben wat meer te weten gekomen, mijn broertje (die nou 12) is had zaterdag een feestje waar hij de stoere jongen uit aan het hangen was. uitsloven, stoer praten enz . En daar waren mijn ouders niet zo blij mee. Dus zijn ze nou ruzie aan het maken over de manier van aanpakken/opvoeden.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:51 schreef keijz het volgende:
[..]
Kan je het niet beter aan je broertje vragen
Ja idd... maar volgens mij is het tegenwoordig op je 12e al vrij normaal om je klem te zuipen en gek te n**ken of heb ik er nu een verkeerde kijk op??quote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elke verkeersdeelnemer kan staande gehouden worden, dus ook op de fiets. Maar een 12 jarige die 570ug/l blaast (ongeveer 1,4 promille).. waar gaat het heen..
Daar heb je helaas heel veel gelijk in... 13-14-15-16 jarigen die met alcoholvergifting opgenomen worden in Reinier de Graaf ziekenhuis is in het weekend vaker de regel dan uitzondering.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Ja idd... maar volgens mij is het tegenwoordig op je 12e al vrij normaal om je klem te zuipen en gek te n**ken of heb ik er nu een verkeerde kijk op??
Toen ik 12 was speelde ik bij wijze van nog met de barbies..
Ja dat vraag ik me ook af, hoe komen ze allemaal aan het geld?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Heinekenner het volgende:
Inderdaad.
Mijn zusje (14 jaar) is naar eigen zeggen ook één van de enigen die niet rookte in haar klas...
Hoe komen die kids aan dat geld?
Mijn kinderen gaan helaas een THIS IS SPARTAAAAAAns leven tegemoet. Lekker buitenspelen, gezond eten, geen alcohol tot hun 16de, roken helemaal niet.. en papa gaat hun internetgedrag monitorenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ja dadelijk hebben we over 10 jaar allemaal 14-jarige tienermoeders.....
Hoe moet dat met onze kinderen dan dadelijk?
Toen ik in de brugklas zat droeg ik nog Mickey Mouse truien (triest ik weet het), en tegenwoordig hebben ze op die leeftijd al bijna niks meer aan..
Dat zal wel meevallen hoor, in de jaren 50 vroegen ze zich dat al af, en hey we zijn er nog steeds!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Hoe moet dat met onze kinderen dan dadelijk?
Haha ja zo denk ik er ook wel een beetje over, maar helaas heb je als ouders niet altijd alles in de hand hequote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan helaas een THIS IS SPARTAAAAAAns leven tegemoet. Lekker buitenspelen, gezond eten, geen alcohol tot hun 16de, roken helemaal niet.. en papa gaat hun internetgedrag monitoren
Dat is zeker waarquote:Op zondag 1 juli 2007 21:36 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor, in de jaren 50 vroegen ze zich dat al af, en hey we zijn er nog steeds!
same here. Ik denk dat het komt door een softere vorm van opvoeding. Als een kind huilt, gelijk tegemoet komen aan zijn/haar eisen. Op de scouting zie ik het ook, die groep waar ik nu help (5-7 jaar) heb je 2 kinderen, die, als iets niet bevalt, ze gelijk gaan janken. Zo denken dat alles om hun draait, en dat alles kan/mag. Voor dit tuig zouden ze de dienstplicht weer 'es in moeten stellen. 20 man laten opdrukken omdat jij niet snel genoeg buiten staat, dan laat je het de volgende keer wel. Jammergenoeg afgeschaft, zou heel veel mensen een stuk beter maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Helaas heb je er een goede kijk op.
Ik ben zelf pas 18, maar op mijn werk heb ik het er met oud klasgenoten vaak over hoe sterk het verandert is, de groep 8 van nu is zo veel mentaal zieker dan onze groep 8 zeg maar.
En dan pak ik nog een periode van 6 jaar, zelfs 14-15 jarigen doen massaal dingen waar ik nog niet eens op de hoogte van het bestaan ervan was op die leeftijd.
Precies. Je moet het ook niet een gevangenis maken. Ik heb alleen geen zin om straks mijn 14 jarige zoon of dochter op de IC zien liggen vanwege een alcoholvergifting..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:41 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Haha ja zo denk ik er ook wel een beetje over, maar helaas heb je als ouders niet altijd alles in de hand he
Maar een goede opvoeding scheelt vaak idd wel al een hele hoop..
Eensch is.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
same here. Ik denk dat het komt door een softere vorm van opvoeding. Als een kind huilt, gelijk tegemoet komen aan zijn/haar eisen. Op de scouting zie ik het ook, die groep waar ik nu help (5-7 jaar) heb je 2 kinderen, die, als iets niet bevalt, ze gelijk gaan janken. Zo denken dat alles om hun draait, en dat alles kan/mag. Voor dit tuig zouden ze de dienstplicht weer 'es in moeten stellen. 20 man laten opdrukken omdat jij niet snel genoeg buiten staat, dan laat je het de volgende keer wel. Jammergenoeg afgeschaft, zou heel veel mensen een stuk beter maken.
Nou he:)quote:Op zondag 1 juli 2007 22:04 schreef wlsandman het volgende:
Zo, wat een discussie hierzo![]()
En welkom zonnetje, geen bekend gezicht trouwens![]()
Ik ben er vorig jaar geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Gaan er toevallig nog Westlanders van hier naar Kreta deze zomer?
Ik ook!quote:
Dat is zonde.. vind het trouwens wel rot parkeren in Delft als het druk is !quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik blij dat ik gisteren niet door de politie ben aangehouden (3 bier op). Dat had dan mijn tweede bon van de avond geweest. Ik had gisteren een afstudeerborrel van een vriend in Delft. Ik parkeer daar wel eens vaker 's avonds onder het spoor. Ik had me alleen even niet gerealiseerd dat het pas vanaf 10 uur gratis is...
Dus ik kreeg een bon, geklokt op 21:37...
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef dubidub het volgende:
Ik wacht op de mike & thomas show. 't is een herhaling vanavond, maar toch
Hallowa! Ik herken je welquote:Op zondag 1 juli 2007 20:26 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Die parkeerproblemen zijn toch wel opgelost door de garage bij Zuidpoort? Ik kom vaak in Delft, meestal op de fiets maar ook een aantal maal op zaterdagmiddag met de auo, en toen konden we hem daar áltijd kwijt.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:39 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Dat is zonde.. vind het trouwens wel rot parkeren in Delft als het druk is !
Vaak is het helemaal vol dan onder het spoor.
Maar wel een gezellige stad![]()
Ik zet hem daar ook altijd als ik ga stappen in Delftquote:Op maandag 2 juli 2007 12:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die parkeerproblemen zijn toch wel opgelost door de garage bij Zuidpoort? Ik kom vaak in Delft, meestal op de fiets maar ook een aantal maal op zaterdagmiddag met de auo, en toen konden we hem daar áltijd kwijt.
Heyy heb ff jou fotoboek bekeken en jou ken ik idd wel !quote:Op maandag 2 juli 2007 11:06 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Hallowa! Ik herken je wel
Laatst nog op maaike's verjaardag
m'n broer gaat 2 augustus geloof ik... ik ga naar lloret, 7 augustusquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ga over 3 weken voor de 3e keer.. echt veel zin in.. zit net als vorig jaar in Star Beach Village.
Dit jaar voor het eerst als vrijgezel op vakantie.. met een vriendin.
Uitzendinggemistquote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef GotC het volgende:
[..]! Kan je nog effe wachten, die is afgelast
en ik maar wachten op Spooks..quote:
mooi verhaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:13 schreef GotC het volgende:
Man krijgt 1000 jaar oud familielid terug Tof.
jij hebt dan ook aardig lang op dat papiertje moeten wachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef dubidub het volgende:
'middag, vanavond diplomauitrijking, vanmiddag autorijden. Hopelijk is tharoop op tijd terugHij is naar Port Zeelande, met handbalhomo's, dus hij rijdt vanavond ff terug
Nee, man, lullo. Ze doen dit denkik zodat iedereen (herkansinglui + direct geslaagden) tegelijk z'n diploma krijgt, zij hebben er per slot van rekening ook voor gewerktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
jij hebt dan ook aardig lang op dat papiertje moeten wachten.
Wij kregen dat ding 2 weken geleden al
(of heb je herkansing gedaan ofzo?)
yeah vanavond bierdrinken en dan morgen half 8 autorijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef dubidub het volgende:
'middag, vanavond diplomauitrijking, vanmiddag autorijden. Hopelijk is tharoop op tijd terugHij is naar Port Zeelande, met handbalhomo's, dus hij rijdt vanavond ff terug
'Fuck'quote:
Van welke aflevering is dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
'Ja ik heb jullie gebeld ja!'
'Zulle we ff wat belle'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Het bellen van de pizza, als ze zich vervelen.
Aha, diequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Het bellen van de pizza, als ze zich vervelen.
Debiteuren/Crediteurenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind die Hans Teeuwen als Sinterklaas briljant
http://video.google.com/videoplay?docid=-401711197707184243
Veel plezier! Je gaat het geweldig hebben iigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:59 schreef keijz het volgende:
Ik ben vanaf morgen in zonnig Blanes, tot zondag
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Veel plezier! Je gaat het geweldig hebben iig
mn wekker sttaat om kwart over zesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:59 schreef keijz het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:59 schreef keijz het volgende:
Veel plezier in Zeelandquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef ThaRooP het volgende:
Diploma uitrijking was wel tof... Daarna nog ff naar het winkeltje geweest in pak![]()
En de rest van de week ben ik te vinden in Port Zélander/Renesse
Later!![]()
Ik blijf deze avond maar effe droog staan, do/vr/za worden weer zwaar zat, alsik het zo bekijkquote:
Ik heb de laatste set half gezien..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Jammer daarnet van Misa Krajicek op Wimbledon. Iemand nog gezien?
Ik las trouwens ergens bij de WOS dat er nog een Westlandse junior in het toernooi zit. Aranxta Rus ofzo? Nog nooit van gehoord, maar goed...
Ja, echt zonde. Je kon zien dat ze ze na de break van die franse niet allemaal meer op een rijtje had. Ach, kwartfinale tegen een top20-speelster als 18-jarige is geen slechte prestatie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Jammer daarnet van Misa Krajicek op Wimbledon. Iemand nog gezien?
Ik las trouwens ergens bij de WOS dat er nog een Westlandse junior in het toernooi zit. Aranxta Rus ofzo? Nog nooit van gehoord, maar goed...
Ja maar moest ze nou echt zo hysterisch gaan gillen. Nou niet echt een kenmerk van een profquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, echt zonde. Je kon zien dat ze ze na de break van die franse niet allemaal meer op een rijtje had. Ach, kwartfinale tegen een top20-speelster als 18-jarige is geen slechte prestatie.
Nee, meer van een kleuter...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja maar moest ze nou echt zo hysterisch gaan gillen. Nou niet echt een kenmerk van een prof![]()
Niks is een excuus voor dat gekke gegil van d'r, kom op zeg hoe amateuristisch, schande gewoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, meer van een kleuter...
Maar ja, wat wil je als je tegen iemand speelt die zo spastisch is als die Française. Die service met dat lamme handje![]()
En ze dacht gewoon dat ze die makkelijk kon hebben en daarom was ze denk zo gefrustreerd...
Ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niks is een excuus voor dat gekke gegil van d'r, kom op zeg hoe amateuristisch, schande gewoon.
DE WEGEN ZIJN ONVEILIG! EINS EINS EINS!!!ONENONEONEquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
moh
Blij dat ik binnen zitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
DE WEGEN ZIJN ONVEILIG! EINS EINS EINS!!!ONENONEONE
Zometeen spoedaanvraag (cadeautje van pa, dus ach:p) en dan morgen binnen.quote:
Is het weer bubbling avond vanavond? Dan kun je wel leuk negers spotten, echt grappigquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zometeen spoedaanvraag (cadeautje van pa, dus ach:p) en dan morgen binnen.
vandaag is het nog veilig, morgenochtend ws ook omdat ik vanavond naar holly ga (met de trein) om dit heuglijke feit te vieren.
Donderdag toch altijd studenten avond? 2 biervoor een muntje tot 1 uur?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Is het weer bubbling avond vanavond? Dan kun je wel leuk negers spotten, echt grappig
Oja, do = inderdaad studentenavond. Maar dat 2 bier voor 1 muntje weet ik zo net nog niet, ik heb ook wel 'es 1 muntje vor een bierje moeten betalen. Iig, veel plezier, en ben je nou geslaagd voor je rijexamen of niet? D:quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Donderdag toch altijd studenten avond? 2 biervoor een muntje tot 1 uur?
En nauturlijk een gratis fles champagne vanwege onze examenvrijkaartjes.
Zo mn examen ging echt super
gister mn laatste rijles was super maar vandaag reed ik foutloos zei mn instructeur.
Donderdag tot 1 uur is 2 bier voor een muntje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oja, do = inderdaad studentenavond. Maar dat 2 bier voor 1 muntje weet ik zo net nog niet, ik heb ook wel 'es 1 muntje vor een bierje moeten betalen. Iig, veel plezier, en ben je nou geslaagd voor je rijexamen of niet? D:
Gefeliciteerd! Bieft moest wel afrijden, ik weet niet of ie geslaagd is, ik ga m ff smsequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Donderdag tot 1 uur is 2 bier voor een muntje.
Ja geslaagd.
Ik zag Rob vd winden daar nog, is die ook geslaagd?
Hej als je weer bij Rinus rijdt bedank hem ff voor mequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Bieft moest wel afrijden, ik weet niet of ie geslaagd is, ik ga m ff smse
ok. Best weertje vandaag, lekker in het zonnetje slootkanten maaien, vanavond vuurtje stoken/biew drinken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hej als je weer bij Rinus rijdt bedank hem ff voor me![]()
't klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef DrTenma het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nieuweprogramma tomaat van de maand inhoud? :p
het is van de wos, schijnt nieuw te zijn
dan zal ik alvast verklappen dat ik de eerste tomaat van de maand benquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
't klinkt veelbelovend![]()
Ik heb gekeken op wos.nl, staat niets
Ik had pas een uittreksel van het bevolkingsregister nodig, ik hb denk 20 minuten staanw achenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:30 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Heeyy goedenavond allemaal!
Gezellige boel weer hier
Pff moest net ff m'n nieuwe ID-kaart ophalen in Naaldwijk, waarom is het daar altijd zo druk?
Vorige week en vandaag heb ik er geloof ik wel een uur gezeten!
Maar goed nog leuke plannen voor het weekend??
![]()
Omdat iedereen in het Westland daar zijn ID/Paspoort moet gaan regelen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:30 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Heeyy goedenavond allemaal!
Gezellige boel weer hier
Pff moest net ff m'n nieuwe ID-kaart ophalen in Naaldwijk, waarom is het daar altijd zo druk?
Vorige week en vandaag heb ik er geloof ik wel een uur gezeten!
Maar goed nog leuke plannen voor het weekend??
![]()
Gelukkig zit ik in veilig..quote:
Doodsverwensing?!?quote:
Jij rijdt toch wel over me heen met je 660 pkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef vipergts het volgende:
ik zal maar even thuisblijven dan
Jij hebt het ook eens moeten leren..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef vipergts het volgende:
ach die 660 valt nog mee Zuidgeest De lier heeft nu ook een scania 580 ze hadden al een 530 en volgens mij is die niet weg. Ik bedoel maar te zeggen er zijn meer liefhebbers in het westland.
En in de buurt van lesauto's gedraag ik me altijd ook als hij 3 afslaat.
Ik was er ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:02 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik was er gisteravond!
Vond het er niet zo heel erg boeiend moet ik zeggen..
Vanavond denk naar Spetters ofzo.
En dubidub succes met je kamer:)
Ik ook,quote:Op zondag 8 juli 2007 10:27 schreef kassenbouwer het volgende:
Goedemorgen. Ben ook klaarwakker. Maar ik heb ook een beetje het idee dat ik wakker ben geworden in een sauna...
Het is ook nooit goed he, het mag wel is een keer goed weer zijn na al die weken met regen.quote:
Mag je zelf doenquote:
Was het nog wat?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag je zelf doen
Na 2 uurtjes slapen en om 9 uur mijn bedje inkruipen voel ik me nog enigszins fit.. Naar Sensation White geweest![]()
Ja. Erg vet en erg leuk om een keer mee te maken. Kwamen onderweg nog een kwibus tegen vol met witte geklede mensen. Tijdens Darren Emerson ging een aantal dingen fout, kwam omdat er een draaitafel kapot ging en Duncan kan niet weer een boze bezoeker op het podium gebruiken.quote:
Er zit niks anders meer op dan zelfmoord plegen ben ik bang danquote:Op zondag 8 juli 2007 22:54 schreef Toempf het volgende:
Ik zit al de hele avond met dat nummer van Patrick Jumpen in mijn hoofd, wat moet ik doen?![]()
Of je luistert heel lang 'boten anna' of een ander liedje dat minstens zo irritant is en dagen in je hoofd blijft zittenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Er zit niks anders meer op dan zelfmoord plegen ben ik bang dan
Op vakantie gaan... naar een eiland waar jumpstyle nog niet zijn intrede heeft gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:54 schreef Toempf het volgende:
Ik zit al de hele avond met dat nummer van Patrick Jumpen in mijn hoofd, wat moet ik doen?![]()
Die gast van de Tuinenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Westlander het volgende:
De Westland Jump !
Owjeee
http://nl.youtube.com/watch?v=SSvOiu2sgCM
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Westlander het volgende:
De Westland Jump !
Owjeee
![]()
Kan het nog triesterquote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Westlander het volgende:
De Westland Jump !
Owjeee
![]()
Godverdomme, kan die monk echt niets originelers bedenken?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Westlander het volgende:
De Westland Jump !
Owjeee
![]()
Dat meen je niet toch? De Kromme Jongens verdienen wel een betere ode dan een jumpstyle remix van zwaardskiquote:Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
Een mooie ode aan de Kromme Jongens
Idd, al had het dan nog een beetje geklonken, ok... maar d'r is echt geen samenhang tussen krommejongens en jumpstylequote:Op maandag 9 juli 2007 18:58 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch? De Kromme Jongens verdienen wel een betere ode dan een jumpstyle remix van zwaardski![]()
Ik volg de herhaling 's avondsquote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef dubidub het volgende:
Trouwens nog meer mensen die de Tour volgen?
Volgende week naar Port Zelande, ik vrees het ergste.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op vakantie gaan... naar een eiland waar jumpstyle nog niet zijn intrede heeft gedaan.![]()
Ja, meestal kijk ik wel de samenvattingen.. of de laatste 15 kmquote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef dubidub het volgende:
Trouwens nog meer mensen die de Tour volgen?
Vandaag zelfde verhaal als gisteren, alles trekt langs ons heenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:50 schreef kassenbouwer het volgende:
Zo, ik moest even naar Rotterdam net. Noodweer! Onweer, hagel, zware regen... Blijkt dat het hier gewoon droog is gebleven.
Ja gister ook al heel de dag onweer en regenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:50 schreef kassenbouwer het volgende:
Zo, ik moest even naar Rotterdam net. Noodweer! Onweer, hagel, zware regen... Blijkt dat het hier gewoon droog is gebleven.
Hehequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef dubidub het volgende:
Wel lieft rouwens, bij de bevers (scouting), lui van 5-7... Aan het begin van de middag:
'En, iemand nog wat leuks te vertellen?'
-'Ik heb nieuwe crocks!'
+'Maar die zijn heul niet echt!'
='Nee inderdaad, want ze hebben geen olifant daarzo!'
-'Maar m'n vader zei dat ze wel echt waren'
Al zo heerlijk gefixeerd op merkjes
Stug volhouden dat het echt echt is want dat zei de verkoper?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Heinekenner het volgende:
Wat dacht je dan van een klasgenoot van mij in de derde die naar Turkije op vakantie ging en terug kwam met een koffer vol "merk" kleren.![]()
Diesel schoenen waar het merkje bijna van afviel...![]()
houd je er dan gewoon niet zoveel mee bezig
- Bier drinkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef wlsandman het volgende:
Weet iemand wat het programma is van de feestweek in gravezooi?
ik heb de kranten net weggemikt, maar in ieder geval donderdag, vrijdag, zaterdag kermis en braderie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef wlsandman het volgende:
Weet iemand wat het programma is van de feestweek in gravezooi?
Een van mijn vrienden zit al de hele week te zeuren over morgenavond naar 's-Gravenzande?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ik heb de kranten net weggemikt, maar in ieder geval donderdag, vrijdag, zaterdag kermis en braderie.
Zoiets hoorde ik ook,. alleen hoelaat & waar in sgravezooi?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden zit al de hele week te zeuren over morgenavond naar 's-Gravenzande?
Volgens mij Drie Meter Peter...
Volgens mij is dat pas op de 12dequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden zit al de hele week te zeuren over morgenavond naar 's-Gravenzande?
Volgens mij Drie Meter Peter...
Voor Bar “De Promenade”quote:
Is dat ook weer duidelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:11 schreef Westlander het volgende:
[..]
Voor Bar “De Promenade”
http://www.bardeprom.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |