jij hebt dan ook aardig lang op dat papiertje moeten wachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef dubidub het volgende:
'middag, vanavond diplomauitrijking, vanmiddag autorijden. Hopelijk is tharoop op tijd terugHij is naar Port Zeelande, met handbalhomo's, dus hij rijdt vanavond ff terug
Nee, man, lullo. Ze doen dit denkik zodat iedereen (herkansinglui + direct geslaagden) tegelijk z'n diploma krijgt, zij hebben er per slot van rekening ook voor gewerktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
jij hebt dan ook aardig lang op dat papiertje moeten wachten.
Wij kregen dat ding 2 weken geleden al
(of heb je herkansing gedaan ofzo?)
yeah vanavond bierdrinken en dan morgen half 8 autorijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef dubidub het volgende:
'middag, vanavond diplomauitrijking, vanmiddag autorijden. Hopelijk is tharoop op tijd terugHij is naar Port Zeelande, met handbalhomo's, dus hij rijdt vanavond ff terug
'Fuck'quote:
Van welke aflevering is dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
'Ja ik heb jullie gebeld ja!'
'Zulle we ff wat belle'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Het bellen van de pizza, als ze zich vervelen.
Aha, diequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Het bellen van de pizza, als ze zich vervelen.
Debiteuren/Crediteurenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind die Hans Teeuwen als Sinterklaas briljant
http://video.google.com/videoplay?docid=-401711197707184243
Veel plezier! Je gaat het geweldig hebben iigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:59 schreef keijz het volgende:
Ik ben vanaf morgen in zonnig Blanes, tot zondag
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Veel plezier! Je gaat het geweldig hebben iig
mn wekker sttaat om kwart over zesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:59 schreef keijz het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:59 schreef keijz het volgende:
Veel plezier in Zeelandquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef ThaRooP het volgende:
Diploma uitrijking was wel tof... Daarna nog ff naar het winkeltje geweest in pak![]()
En de rest van de week ben ik te vinden in Port Zélander/Renesse
Later!![]()
Ik blijf deze avond maar effe droog staan, do/vr/za worden weer zwaar zat, alsik het zo bekijkquote:
Ik heb de laatste set half gezien..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Jammer daarnet van Misa Krajicek op Wimbledon. Iemand nog gezien?
Ik las trouwens ergens bij de WOS dat er nog een Westlandse junior in het toernooi zit. Aranxta Rus ofzo? Nog nooit van gehoord, maar goed...
Ja, echt zonde. Je kon zien dat ze ze na de break van die franse niet allemaal meer op een rijtje had. Ach, kwartfinale tegen een top20-speelster als 18-jarige is geen slechte prestatie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Jammer daarnet van Misa Krajicek op Wimbledon. Iemand nog gezien?
Ik las trouwens ergens bij de WOS dat er nog een Westlandse junior in het toernooi zit. Aranxta Rus ofzo? Nog nooit van gehoord, maar goed...
Ja maar moest ze nou echt zo hysterisch gaan gillen. Nou niet echt een kenmerk van een profquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, echt zonde. Je kon zien dat ze ze na de break van die franse niet allemaal meer op een rijtje had. Ach, kwartfinale tegen een top20-speelster als 18-jarige is geen slechte prestatie.
Nee, meer van een kleuter...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja maar moest ze nou echt zo hysterisch gaan gillen. Nou niet echt een kenmerk van een prof![]()
Niks is een excuus voor dat gekke gegil van d'r, kom op zeg hoe amateuristisch, schande gewoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, meer van een kleuter...
Maar ja, wat wil je als je tegen iemand speelt die zo spastisch is als die Française. Die service met dat lamme handje![]()
En ze dacht gewoon dat ze die makkelijk kon hebben en daarom was ze denk zo gefrustreerd...
Ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niks is een excuus voor dat gekke gegil van d'r, kom op zeg hoe amateuristisch, schande gewoon.
DE WEGEN ZIJN ONVEILIG! EINS EINS EINS!!!ONENONEONEquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
moh
Blij dat ik binnen zitquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
DE WEGEN ZIJN ONVEILIG! EINS EINS EINS!!!ONENONEONE
Zometeen spoedaanvraag (cadeautje van pa, dus ach:p) en dan morgen binnen.quote:
Is het weer bubbling avond vanavond? Dan kun je wel leuk negers spotten, echt grappigquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zometeen spoedaanvraag (cadeautje van pa, dus ach:p) en dan morgen binnen.
vandaag is het nog veilig, morgenochtend ws ook omdat ik vanavond naar holly ga (met de trein) om dit heuglijke feit te vieren.
Donderdag toch altijd studenten avond? 2 biervoor een muntje tot 1 uur?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Is het weer bubbling avond vanavond? Dan kun je wel leuk negers spotten, echt grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |